• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

دکتر اسدی در آیین تفاهمنامه همکاری بین بانک مهر ایران و شرکت کامپوزیت گستر سپاهان: هر کسب و کاری برای توسعه فعالیت خود نیاز به منابع و تسهیلات دارد

  • کد خبر : 308737
  • 16 آذر 1401 - 20:47
دکتر اسدی در آیین تفاهمنامه همکاری بین بانک مهر ایران و شرکت کامپوزیت گستر سپاهان: هر کسب و کاری برای توسعه فعالیت خود نیاز به منابع و تسهیلات دارد

پول بانک: در این تفاهم نامه، بانک قرض الحسسنه مهر ایران، متعهد می شود، هزینه های تامین یک پنجه پای پنجه کربنی را که محرومین عزیز از آن استفاده می کند، را پرداخت می نماید.

  • مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت گفت: باید از ظرفیت های کمیته امداد و سازمان بهزیستی استفاده بهینه را بنمائیم تا بتوانیم توسعه کارآفرینی و کسب و کار را در میان معلولان عزیز شاهد باشیم که استارت اولیه آن، امروز کلید خورد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، آیین تفاهمنامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت دانش بنیان کامپوزیت گستر سپاهان و رونمایی از طرح ملی گامی نو – همه در کنار هم راه می رویم، عصر امروز سه شنبه 15 آذر ماه 1401، با حضور دکتر سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر امیرحسین اسدی مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، دکتر حمیدرضا مقاره عابد مدیرعامل شرکت دانش‌ بنیان « کامپوزیت گستر سپاهان (CGS) » و طراح و سازنده «پنجه کربنی پیشرفته»، جمعی از مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت کامپوزیت گستر سپاهان و اصحاب رسانه، در ساختمان شماره 2 وزارت صنعت و معدن و تجارت(صمت) برگزار شد.

    دکتر امیرحسین اسدی، مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت

    دکتر امیرحسین اسدی، مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، در آیین تفاهمنامه بین بانک مهر ایران و شرکت کامپوزیت گستر سپاهان گفت: تفاهمنامه امروز پیرامون طرحی بود که بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت کامپوزیت گستر سپاهان که یک شرکت دانش بنیان است، به امضا رسید.

    وی با بیان اینکه هر کسب و کاری برای توسعه فعالیت خود نیاز به منابع و تسهیلات دارد، افزود: یک وقتی است که تسهیلات مستقیمی به کسب و کارها پرداخت می شود و یک وقت دیگر هم که تسهیلات در زنجیره پرداخت می شود که اصطلاحا به آن « تامین مالی زنجیره » می گویند.

    مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، در ادامه بیان داشت: در این تفاهم نامه، بانک قرض الحسسنه مهر ایران، می آید هزینه های تامین یک پنجه پای پنجه کربنی را که محرومین عزیز از آن استفاده می کند، را پرداخت می نماید.

    دکتر اسدی، تصریح کرد: این هزینه مستقیم به شرکت سازنده پای پنجه کربنی پرداخت می شود؛ یعنی عملا شرکت سازنده از این منابع به صورت مستقیم استقاده می کند.

    وی در ادامه اظهار داشت: ما از آن طرف، اکوسیستم توسعه پروتزها را استارت زدیم؛ یعنی این شرکت قرار است روی تولید پای مصنوعی به صورت پنجه کربنی، دست مصنوعی و حتی پروتزهای سینه برای آندسته از عزیزان گرانقدری که بخاطر سرطان و مشکلات دیگر، سینه خود را از دست داده اند، این زیست بوم با همکاری بانک مهر ایران، بقیه شرکتها و همینطور وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایجاد خواهد شد.

    مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، اظهار داشت: یک رخداد دیگر که امروز رقم خورد، بحث کمک به توسعه کارآفرینی است؛ بحث کمک به اشتغال معلولین عزیز می باشد.

    دکتر اسدی، تصریح کرد: یک تفاهم نامه دیگری هم در حال نهایی شدن است که بتوانیم از ظرفیت شرکتها نهایت استفاده را ببریم.

    وی افزود: باید از ظرفیت های کمیته امداد و سازمان بهزیستی استفاده بهینه را بنمائیم تا بتوانیم توسعه کارآفرینی و کسب و کار را در میان معلولان عزیز شاهد باشیم که استارت اولیه آن، امروز کلید خورد.

    مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت، در پایان سخنان خود گفت: به امید پروردگار، چهارشنبه هفته آینده اولین تفاهمنامه توسعه کارآفرینی را رقم خواهیم زد، با رویکرد « کسب و کارهای حوزه فناور و دانش بنیان » که احسان می کنیم معلولان و توان یابان عزیز، در این حوزه هم بسیار قدرتمند هستند.

    بنا به این گزارش، در بخش هایی از این آیین، مدیران حاضر به ایراد سخن پراختند و در ادامه، از تنی چند از توان یابان عزیز کشورمان که توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران تدارک و فراهم شده بود، تجلیل به عمل آمد.

    لازم به ذکر است، نمونه هایی از محصولات پنجه های کربنی پیشرفته، توسط شرکت دانش بنیان « کامپوزیت گستر سپاهان (CGS) »، در این رویداد به نمایش گذاشته بود.

    گفتنی است، در پایان این آیین، تفاهمنامه همکاری بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت دانش بنیان کامپوزیت گستر سپاهان، پیرامون تامین هزینه های یک پنجه پای پنجه کربنی محرومین، بین دکتر حمیدرضا مقاره عابد مدیرعامل شرکت دانش‌ بنیان « کامپوزیت گستر سپاهان (CGS) » و طراح و سازنده «پنجه کربنی پیشرفته» و دکتر سعید شمسی نژاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، به امضاء رسید.

    خبرنگار: کوروش جم

    آلبوم عکس

    فیلم های ویدئویی

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

    ویدئو 4

    ویدئو 5

    ویدئو 6

     

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308737

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم