• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6
صادقی در نشست رسانه ای عرضه سهام شرکت شیر و گوشت زاگرس در فرابورس:

در سالجاری برنامه ای برای افزایش سرمایه شرکت نداریم/ فعالیت‌های شرکت به سمت سودآوری هدایت می شود

  • کد خبر : 3494
  • 02 دی 1396 - 23:30
در سالجاری برنامه ای برای افزایش سرمایه شرکت نداریم/ فعالیت‌های شرکت به سمت سودآوری هدایت می شود

مدیر عامل شرکت شیر و گوشت زاگرس گفت: در سال اقتصاد مقاومتی این شرکت با پذیرش و عرضه سهام در فرابورس قصد دارد تا در زمینه ایجاد اشتغال سهم بسزایی داشته باشد.

  •  

    به گزارش خبرنگر اقتصادی – بورس پول بانک، سی و دومین نشست خبری «یک دیدار یک عرضه در فرابورس ایران»، پیرامون عرضه سهام شرکت شیر و گوشت زاگرس در فرابورس، صبح امروز شنبه 2 دی، با حضور مهدی صادقی مدیر عامل شرکت شیر و گوشت زاگرس، علی اله وکیل مدیرمالی و عضو هیات مدیره شرکت شیر و گوشت زاگرس و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات شرکت فرابورس ایران برگزار گردید.

     

    مهدی صادقی، مدیر عامل شرکت شیر و گوشت زاگرس

    مهدی صادقی، در ابتدای این نشست رسانه ای گفت: در سال اقتصاد مقاومتی این شرکت با پذیرش و عرضه سهام در فرابورس قصد دارد تا در زمینه ایجاد اشتغال سهم بسزایی داشته باشد.

     

    وی ادامه داد: عرضه اولیه ۲۰ درصدی این سهم در فرابورس باعث خواهد شد تا علاوه بر بازدهی بیشتر سهم این شرکت، نقدینگی شرکت با پویایی بیشتری در بخش های متنوع سرمایه گذاری شود.

    مدیر عامل شرکت شیر و گوشت زاگرس تصریح کرد: این شرکت با این عرضه قصد دارد تا فعالیت‌های شرکت را به سمت سودآوری پایدار هدایت کند.

     

    صادقی، با بیان اینکه این شرکت وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است، افزود: در سالجاری برنامه ای برای افزایش سرمایه وجود ندارد و تولیدات شرکت در سال ۹۵ بیش از ۳۰ هزار تن بوده است و ۸۰ درصد فروش به محصول شیر خام تعلق دارد.

    وی پیرامون آخرین وضعیت مالی شرکت گفت: در پایان شش ماهه ابتدایی سال ۹۶ به میزان ۱۶.۴۲۴ میلیون ریال معادل ۲۰۶ ریال سود برای هر سهم محقق شده است.

     

    علی اله وکیل، مدیرمالی و عضو هیات مدیره شرکت شیر و گوشت زاگرس

    علی اله وکیل، مدیرمالی و عضو هیات مدیره شرکت شیر و گوشت زاگرس، در ادامه این نشست رسانه ای، پیرامون میزان تسهیلاتی که این شرکت از سیستم بانکی برای طرح های جاری و توسعه ای دریافت کرده است، گفت: شرکت شیر و گوشت زاگرس، تا به امروز ۱۱میلیارد تومان تسهیلات از سیستم های بانکی دریافت کرده که ۳ میلیارد از صندوق توسعه ملی با نرخ ۱۰ درصد و ۸ میلیارد نیز با نرخ ۱۸ درصد از سایر بانک ها تسهیلات دریافت شده است.

    عضو هیات مدیره شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، اظهار داشت: امسال برنامه ای برای افزایش سرمایه شرکت نداریم با این حال از بهمن ماه برنامه ای را برای افزایش سرمایه در سال آتی درنظر گرفته ایم.

     

    گفتنی است، 20 درصد از سهام شرکت شیر و گوشت زاگرس که در گروه زراعت و خدمات وابسته قرار دارد، به زودی در بازار دوم فرابورس ایران عرضه می گردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=3494

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم