• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
4

“تسهیلات با سود کم برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی ورودی شهر تهران”

  • کد خبر : 341085
  • 28 دی 1402 - 15:22
“تسهیلات با سود کم برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی ورودی شهر تهران”

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون، تعداد چهار هزار دستگاه تاکسی فرسوده در پایتخت تجدیدسازی شده است. نوسازی تاکسی‌های شهری یک قدم مهم در بهبود سیستم حمل و نقل عمومی یک شهر محسوب می‌شود. با به‌روزرسانی تاکسی‌ها، امکاناتی همچون سیستم‌های ردیابی، پرداخت الکترونیکی و ارتباطات بهبود یافته فراهم می‌شود. این […]

  • سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون، تعداد چهار هزار دستگاه تاکسی فرسوده در پایتخت تجدیدسازی شده است.

    نوسازی تاکسی‌های شهری یک قدم مهم در بهبود سیستم حمل و نقل عمومی یک شهر محسوب می‌شود. با به‌روزرسانی تاکسی‌ها، امکاناتی همچون سیستم‌های ردیابی، پرداخت الکترونیکی و ارتباطات بهبود یافته فراهم می‌شود. این تغییرات نه تنها به بهبود تجربه مسافران کمک می‌کند، بلکه می‌تواند در کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهری نیز موثر باشد.

    شادی مالکی در روز سه‌شنبه، در پویش امید و افتخار شهرداری تهران، که به معرفی تاکسی‌های برقی پرداخته شد، اظهار کرد: بزرگترین نگرانی ساکنان پایتخت به موضوع آلودگی هوا مرتبط است و برای کاهش این مشکل، نیازمند به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی هستیم.

    وی اعلام کرد: در دو سال اخیر، شهر تهران به توسعه و بهبود حمل‌ونقل عمومی پرداخته است، در حالی که در سال‌های قبل توجه کافی به این مسئله نشده بود.

    سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران افزود: سهم تاکسی در حمل‌ونقل تهران به میزان ۱۸ درصد است و این ناوگان با مشکلات فرسودگی مواجه است.

    وی تأکید کرد: تاکنون تفاهمنامه‌ای برای ورود ۲۵ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰ هزار دستگاه ون برقی به امضا رسیده که در فاز اول، برخی از تاکسی‌های برقی رونمایی خواهند شد.

    شادی مالکی با اشاره به نقش مهم خودروهای برقی در کاهش آلودگی هوا، اظهار کرد: مدیریت شهری تهران به استفاده از فناوری‌های نوین تأکید دارد و تسهیلات ویژه‌ای برای نوسازی و برقی‌سازی تاکسیرانی ارائه می‌دهد.

    وی افزود: مدیریت شهری با ارائه تسهیلات با مدت ۶۰ ماه و با سود ۸ درصد، و همچنین زمان تنفس سه ساله، در مسیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران قرار گرفته است.

    رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری، ۵۰ هزار تاکسی فرسوده تحویل گرفته شده است، اما با همت شهردار تهران، تحولات بزرگی در زمینه ناوگان تاکسی و حمل‌ونقل پیش‌بینی می‌شود.

    میثم مظفر افزود: سازمان تاکسیرانی دارای ظرفیت‌های بزرگی است که در صورت بهره‌گیری بهینه، می‌تواند تحولات چشمگیری را در این زمینه به وجود آورد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341085

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    ارز دیجیتال اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فارکس فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم