• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

با صندوق اجاره ای بانک ملّی ایران، شب ها راحت بخوابید!

  • کد خبر : 11209
  • 26 شهریور 1397 - 0:30
با صندوق اجاره ای بانک ملّی ایران، شب ها راحت بخوابید!

پول بانک: کسانی که کالاهای با ارزشی مانند طلا و سکه و ارز دارند و به دنبال پیدا کردن راهی برای افزایش سطح امنیت این دارایی ها هستند، می توانند از پیشنهاد ویژه بانک ملی ایران استفاده کنند.

  • پول بانک: کسانی که کالاهای با ارزشی مانند طلا و سکه و ارز دارند و به دنبال پیدا کردن راهی برای افزایش سطح امنیت این دارایی ها هستند، می توانند از پیشنهاد ویژه بانک ملی ایران استفاده کنند.

    به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نگهداری اموال و اشیای گران قیمت به روش های سنتی ممکن است مخاطراتی به همراه داشته باشد، اما استفاده از روش های مدرن، اطمینان خاطر جدی برای صاحبان این اموال خواهد داشت.

    بانک ملی ایران، به کارگیری صندوق های اجاره ای را به مشتریان خود پیشنهاد می کند.

    صندوق های اجاره ای این امکان را به مشتریان می دهند که با استفاده از یک فضای امن و مطمئن، اموال خود را نه تنها در مقابل سرقت، بلکه در مقابل خطرات دیگری چون آتش سوزی حفظ کنند.

    دسترسی به صندوق های اجاره ای بانک ملی ایران بسیار ساده است و امنیت آنها توسط بزرگترین بانک کشور تضمین می شود.

    مشتریان می توانند برای اطلاع از شعب دارای صندوق اجاره ای به قسمت صندوق اجاره ای در بخش خدمات بانکی سایت بانک ملی ایران مراجعه کنند.

    از آنجا که این صندوق ها دارای ظرفیت محدود بوده و تقاضا برای دریافت آنها بالاست، بنابراین شعب طبق ضوابطی خاص از جمله داشتن حساب بانکی فعال در آن شعبه، صندوق ها را واگذار می کنند که مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به شعب مراجعه کنند.

    انتشار خبر: مهران احمدی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=11209

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم