• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
2

با این 10 کار امنیت را به خانه خود هدیه دهید

  • کد خبر : 340486
  • 14 دی 1402 - 16:13
با این 10 کار امنیت را به خانه خود هدیه دهید

فهرست محتوا خانه و محل زندگی از جمله مکان‌هایی است که امنیت آن برای تأمین آسایش واجب و ضروری است. تنها با چند کار ساده می‌توان به راحتی امنیت محل زندگی را افزایش داد. در این مطلب ضمن معرفی ده روش برای افزایش امنیت خانه، به استفاده از درب‌های برقی و بهترین موتور‌های درب‌های برقی […]

فهرست محتوا

  • خانه و محل زندگی از جمله مکان‌هایی است که امنیت آن برای تأمین آسایش واجب و ضروری است. تنها با چند کار ساده می‌توان به راحتی امنیت محل زندگی را افزایش داد. در این مطلب ضمن معرفی ده روش برای افزایش امنیت خانه، به استفاده از درب‌های برقی و بهترین موتور‌های درب‌های برقی خواهیم پرداخت.

    1- استفاده از بهترین موتور‌های درب‌های برقی

    یکی از راه‌های افزایش امنیت در زمان استفاده از درب‌های برقی، به کارگیری بهترین موتور‌های درب‌های برقی است. درفا به نشانی اینترنتی doorfa.ir با ارائه بهترین موتور کرکره برقی با قابلیت‌هایی نظیر سیستم تشخیص موانع در زیر درب، قابلیت تشخیص قفل بودن، مجهز به سیستم اتوکلوز و امکان تعریف ۲۰۰ ریموت باعث افزایش امنیت محل زندگی شما خواهد شد.

    برای مشاهده بهترین موتورهای برقی روی لینک زیر کلیک کنید.
    https://doorfa.ir/product/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

    2- افزایش امنیت خانه با ایمن‌سازی درب‌ها

    درب‌های خانه بخش مهمی از آن بوده و مرز بین دنیای بیرون و درون محسوب می‌شوند. با توجه به اینکه بخش زیادی از سرقت‌ها از طریق درب خانه‌ها انجام می‌گیرد، به کارگیری درب مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. درب‌های ضد سرقت و درب‌های برقی از استحکام بالایی برخوردار بوده و می‌توانند همانند یک حفاظ مطمئن عمل کنند. به کارگیری پرده برقی همراه با درب برقی نیز می‌تواند ضریب امنیتی را افزایش دهد.

    3- نصب اصولی و استاندارد درب‌های برقی

    با وجود اینکه بهترین موتور‌های درب‌های برقی برای این نوع درب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما امکان سوءاستفاده سارقان از عدم نصب درست و اصولی آن‌ها وجود دارد؛ یعنی در صورتی که درب‌های برقی توسط افراد متخصص و حرفه‌ای نصب نگردد، امکان سوءاستفاده سارقین وجود دارد. نصب لولا و نصب صحیح موتور دستگاه می‌تواند مانع از بالا رفتن تیغه شده و از جابجایی درب بدون دستور ریموت جلوگیری می‌کند.

    4- محافظت از ریموت مربوط به درب‌های برقی

    نکته مهم پس از استفاده از بهترین موتور‌های درب برقی، حفاظت درست از ریموت این نوع درب‌ها است. اگرچه این مورد کمی ساده به نظر می‌رسد، اما در دسترس قرار دادن ریموت ممکن است دستیابی آن را برای سارقان آسان کند‌. همچنین ریموت درب برقی خانه، همانند کلید خانه محسوب شده و نباید در اختیار افراد دیگر قرار بگیرد. زیرا به راحتی می‌توان از آن کپی کرد. در صورت گم شدن ریموت نیز بهتر است با ریست کردن کد اصلی از روی دستگاه مرکزی، ریموت گم شده را از دور خارج کرد.

    5- بکارگیری جاقفلی از نوع هوشمند به همراه بهترین موتورهای درب برقی

    در صورتی که از کرکره برقی به جای درب‌های برقی استفاده می‌کنید، می‌توانید از جاقفلی هوشمند برای افزایش ضریب امنیتی استفاده کنید. این جاقفلی‌ها امکان اتصال به دزدگیر را نیز داشته و در صورت باز شدن باعث به صدا درآمدن آژیر دزدگیر خواهند شد. استفاده از جاقفلی در کنار بهترین موتور‌های درب‌های برقی امنیت محل زندگی و محل کار را تکمیل خواهد کرد.

    6- استفاده از قفل‌های برقی برای درب‌های اتوماتیک

    نوعی قفل‌های برقی به بازار عرضه شده‌اند که پس از بسته شدن درب‌ها، آن‌ها را به صورت اتوماتیک قفل می‌کنند. در زمان ورود نیز با فشردن دکمه ریموت و قبل از باز شدن درب، این قفل‌ها نیز به طور خودکار باز می‌شوند. به دلیل نصب این قفل‌ها از داخل امکان آسیب برای این نوع قفل‌ها وجود نداشته و به شدت کاربردی هستند. مهم‌ترین مزیت این نوع قفل‌ها نیز باز شدن آن‌ها با کمک ریموت است.

    با این 10 کار امنیت را به خانه خود هدیه دهید

    7- نصب بهترین موتورهای درب‌های برقی در داخل خانه

    بهتر است موتور درب‌های برقی در داخل فضای شخصی نصب شوند. زیرا به علت بالا رفتن قیمت بهترین موتور‌های درب برقی، ممکن است سارقان به دنبال سرقت این نوع موتور‌ها باشند.

    8- کاور کردن موتور درب‌های برقی در خارج از محیط خانه

    پس از بکارگیری بهترین موتور‌های درب‌های برقی، کاور نمودن این نوع موتور‌ها نیز برای افزایش امنیت بسیار مهم است. بهتر است این نوع موتور‌ها در فضای داخلی نصب شوند. اما در صورتی که امکان نصب آن در فضای شخصی وجود ندارد، حتماً باید از کاور مخصوص فلزی برای آن‌ها استفاده شود.

    9- حفاظت از چشمی درب‌های برقی

    چشمی درب‌های برقی برای حفاظت و تنها در زمان باز و بسته شدن درب‌ها فعال هستند. در این زمان بهتر است تخت نظر باشند. اما در زمانی غیر از این حالت فعال نبوده و امکان سوءاستفاده از آن وجود ندارد.

    10- استفاده از درب‌های برقی با قابلیت پشتیبانی از سیستم رولینگ کد

    سیستم‌های جدید با ارائه قابلیت رولینگ کد یا همان کد دهی چرخان، باعث افزایش امنیت این نوع درب‌ها خواهند شد. بنابراین علاوه بر استفاده از بهترین موتور درب‌های برقی و تیغه‌های آلومینیومی مستحکم، تکنولوژی‌های جدید این نوع درب‌ها نیز در افزایش امنیت مؤثر هستند.

    حرف آخر

    در این مطلب راهکار‌هایی برای افزایش امنیت خانه در زمان استفاده از درب‌های برقی ارائه شد. همانطور که بیان شد، مهم‎ترین ویژگی درب‌های برقی در بکارگیری بهترین موتور‌های درب‌های برقی در آن‌ها است. قدرت این موتور‌ها اجازه ورود غیرمجاز سارقان را نخواهد داد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340486

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    ارز دیجیتال اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فارکس فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم