• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
9

باید و نبایدهای انتخاب درب حیاط مناسب

  • کد خبر : 342216
  • 02 اسفند 1402 - 17:30
باید و نبایدهای انتخاب درب حیاط مناسب

نکات مهمی که در هنگام خرید درب های فلزی، درب حیاط و درب پارکینگ ریلی باید به آن دقت کرد

  • درب حیاط ساختمان اولین بخش از آن است که در برابر چشمان عابران و مهمان ها قرار می گیرد. همچنین درب حیاط محل ورود و خروج افراد و راه ارتباطی خانه با فضای بیرون می باشد از این جهت انتخاب آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    انتخاب درب حیاط شاید امری ساده به نظر برسد اما از آنجایی تا سال ها مانند یک شناسنامه وظیفه ی هویت بخشی به منزل و یا ساختمان ما را دارد، انتخاب درست و به جای آن می تواند از حریم خانه ی ما تا سال ها به خوبی محافظت نماید.

    درب حیاط و درب پارکینگی دو لنگه کروتون رنگ مشکی

     

    در ادامه با مهمترین نکات در ارتباط با انتخاب درب حیاط مناسب آشنا می شویم.

    جنس درب حیاط

    درب های حیاطی از لحاظ جنس به سه دسته تقسیم می شوند:

    1. درب های چوبی: قدیمی ترین درب ها که از گذشته های دور مرسوم بوده است ئرب های چوبی می باشند. درب های چوبی امروزه به دلیل داشتن قیمت بالا، شرایط نگهداری سخت نسبت به دیگر درب ها و همچنین جلوگیری از قطع درختان و حفظ محیط زیست منسوخ شده اند. امروزه از درب های فایبر گلاس که ظاهری شبیه به درب های چوبی دارند برای علاقه مندان به درب چوبی استفاده می شود. این درب ها از شیک ترین درب های حیاطی می باشند و اغلب برای درب ورودی ساختمان های جنوبی مورد استفاده قرار می گیرند. از معایب درب های چوبی می توان به امنیت پایین تر و عمر مفید کوتاه تر  آنها نسبت به سایر درب ها اشاره نمود.
    2. درب های استیل: درب های استیل از درب های جدید و زیبا برای ورودی ساختمان به حساب می آیند. این درب ها برای استفاده به عنوان درب حیاط و درب پارکینگ مناسبند و در انواع شرایط جوی می توان از آن ها استفاده نمود. اما شاید در گذر زمان زیبایی و کیفیت اولیه ی خود را نتوانند حفظ نمایند. این درب ها دوام کمتری نسبت به درب های فلزی دارند.
    3. درب فلزی: درب های فلزی از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند و از مقاوم ترین درب ها برای انواع شرایط جوی محسوب می شوند. امروزه با پیدایش تکنولوژی برش لیزری و جوش CO2 درب ها فلزی از تنوع طرح بسیار بالایی برخوردار شده اند. شاید بتوان گفت درب های فلزی لیزری از بهترین درب های ساختمانی محسوب می شوند. داشتن تنوع، طول عمر بالا،امنیت، استحکام و کارایی آن ها را به درب های پرطرفدار و ایمن تبدیل کرده است. انواع درب ریلی برای ورودی ساختمان نیز جزو همین دسته بندی هست.

    درب ساده و شیک جدید فلزی هیراد درب

     

    امنیت درب

    از آنجایی که درب ساختمان اولین سد دفاعی در برابر ورود غیرمجاز افراد و سارقین می باشد، امنیت آن بسیار حائز اهمیت است.متریال به کار رفته در تولید درب، نقش مهمی در میزان مقاومت و امنیت درب دارد. نحوه ی ساخت درب، داشتن علم و تجربه برای ساخت یک درب ایمن و با کیفیت و استفاده از تکنولوژی های به روز جهت پایین آودن خطاهای ساخت در تعیین میزان کیفیت، دقت و در نهایت امنیت درب موثر می باشد.

    یک درب ایمن و با کیفیت توانایی مقاومت در برابر فشار و ضربه، شرایط جوی مختلف و مقاومت در شرایط ویژه مانند سیل، آتش سوزی، باد و طوفان و … دارد.

     

    ابعاد درب

    درب های حیاطی از لحاظ ابعاد به سه دسته: درب نفر رو، درب یک و نیم لنگه و درب دو لنگه پارکینگی تقسیم می شوند. درب های نفر رو در کنار درب پارکینگ بهترین انتخاب برای ورودی ساختمان می باشند. در ساختمان های جنوبی معمولا از درب های یک و نیم لنگه برای ورودی استفاده می شوند. بدین صورت هم فضای لازم جهت رفت و آمد افراد وجود دارد و هم با توجه به باز شدن هر دو لت درب، در هنگام جا به جایی وسایل فضای لازم به راحتی فراهم می گردد. در مواردی که به علت کمبود متراژ دهنه ی ساختمان امکان قرار گیریه درب نفر رو و درب پارکینگ در کنار هم وجود ندارد، درب های تلفیقی بهترین گزینه برای تردد افراد و وسایل نقلیه است.

     

    درب ریلی پارکینگ ستیا هیراد درب

     

    رنگ درب

    اولین پوشش درب که در معرض آفتاب، بارش برف و باران و گرد و خاک قرار دارد رنگ درب می باشد.

    رنگ درب علاوه بر زیبایی بر استحکام و استقامت درب، جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی درب بسیار تاثیر می گذارد. درب ها معمولا با رنگ روغن، رنگ می شوند. امروزه رنگ کوره ای الکترواستاتیک بهترین نوع پوشش برای درب های فلزی محسوب می شود. این پوشش با داشتن طول عر بالا، افزایش استحکام درب در برابر شرایط جوی مختلف و خاصیت خش ناپذیری جای خود را به رنگ های روغن داده اند.

     

     

     

    درب های حیاطی شرکت هیراد

    در اینجا با مشخصات و ویژگی های درب های حیاطی شرکت هیراد به طور مختصر آشنا می شویم:

    1. استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک
    2. به کار گیری ورق فلزی به ضخامت 3 میلیمتر در کنار پروفیل های فولادی فابریک صنعتی
    3. استفاده از تکنولوژی های روز برای ساخت و تولید درب های فلزی (برش لیزری و جوش CO)
    4. شیشه تقویت شده ی سکوریت دارای استاندارد به صورت سند بلاست
    5. استفاده از قفل و یراق آلات با کیفیت
    6. پوشش رنگ کوره ای الکترواستاتیک با دوام و استحکام بالا در سه رنگ سفید، مشکی و قهوه ای
    7. امکان تولید درب با طرح های سفارشی و مخصوص
    8. داشتن نوار ضربه گیر برای کاهش صدا هنگام باز و بسته شدن درب
    9. رگلاژ چندین باره ی درب در حین مراحل تولید تا بسته بندی و در نتیجه نصب سریع و آسان
    10. امکان برقی کردن و ریلی کردن هر یک از درب های سفارشی
    11. مجهز به قفل برقی و دستگیره با کیفیت
    12. ساختار یکپارچه و اتصالات محکم و قوی
    13. امنیت، استحکام و طول عمر بالا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342216

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    ارز دیجیتال اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فارکس فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم