• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

اولین پیچ و مهره هوشمند وارد بازار ایران شد!!

  • کد خبر : 303597
  • 28 خرداد 1401 - 21:18
اولین پیچ و مهره هوشمند وارد بازار ایران شد!!

فهرست محتوا آینده ای را با پیچ و مهره های هوشمندانه ای تصور کنید که در هنگام تنش با هم ارتباط برقرار می کنند؟ این عبارتی بود که سال‌ها پیش در کنفرانس انرژی بادی، مدت‌ها قبل از مزارع بادی دیجیتال امروزی که بسیاری از آنها از راه دور متصل شده‌اند و برای اطمینان از عملکرد […]

فهرست محتوا

  • آینده ای را با پیچ و مهره های هوشمندانه ای تصور کنید که در هنگام تنش با هم ارتباط برقرار می کنند؟ این عبارتی بود که سال‌ها پیش در کنفرانس انرژی بادی، مدت‌ها قبل از مزارع بادی دیجیتال امروزی که بسیاری از آنها از راه دور متصل شده‌اند و برای اطمینان از عملکرد بهینه نظارت می‌شوند، گفته شد. قبل از محبوبیت ابزارهای «هوشمند» و صنعتی شدن اینترنت اشیا بود.

    پیچ و مهره در تدارکات صنعتی پیچ تهران

    متخصصانی از سراسر جهان همچون کشور عزیزمان ایران و همچنین آلمان و…روی پیچ های هوشمند تحقیقات انجام می دهند تا به زودی این پیچ ها جای پیچ و مهره های قدیمی رابگیرد.

    در ایران شرکت تدارکات صنعتی پیچ تهرن با بیش از 30 سال قدمت در صنعت پیچ ومهره و متخصصانی که در این زمینه دارد و پیشرو در صنعت تولید و تامین پیچ و مهره,اتصالات مطابق با استادارد های بین المللی مورد استفاده در صنایع نفت,گاز,پتروشیمی,ساختمان,برق,خطوط انتقال آب و فاضلاب,کارخانجات سیمان وسایر صنایع وابسته به آنها مفتخر است با بهره مندی از پرسنلی مجرب و متخصص گامی بلند در پیشبرد اهداف صنعتی کشورعزیزمان برداشته است.

    پیچ چیست؟

    بر اساس برخی از تعاریف، پیچ یا پیچ بودن چیزی بستگی به نحوه استفاده از آن دارد. یک پیچ از طریق قطعاتی که همگی دارای سوراخ‌های بدون رزوه هستند وارد می‌شود و سپس یک مهره روی پیچ پیچ می‌شود تا نیروی گیره ایجاد کند و از حرکت محوری جلوگیری کند. یک پیچ ممکن است ابتدا از قسمت اول با یک سوراخ خالی عبور کند اما رزوه های آن با رزوه هایی در یکی از قسمت هایی که بسته می شود جفت می شود. یک پیچ ممکن است رزوه های خود را قطع کند یا با یک قسمت رزوه دار جفت شود.

    کاربرد پیچ و مهره

    در تدارکات صنعتی پیچ تهران پیچ‌ها و مهره‌ها را برای کاربردهای مختلف تولید می کنند. این پیچ‌ها و مهره‌ها از فولاد ضد زنگ و کششی بالا هستند و در کاربردهای مختلف حیاتی و غیر بحرانی در سراسر جهان استفاده می‌شوند. ما آنها را برای آسیاب‌های بادی، نیروگاه‌های خورشیدی، نیروگاه‌های هسته‌ای، راه‌آهن، کشتی‌ها تولید می‌کنیم. ساختمان، نیروگاه های فوتووتالیک، خطوط لوله آب، تصفیه خانه های فاضلاب، تصفیه خانه های آب، مونتاژ پمپ ها و شیرآلات و پروژه های پتروشیمی وغیره تولید می کنیم.

    محصولات ما

    پیچ(شش گوش در انواع گریدها,سرمته ای,استدبولت,پیچ متری,آلن و …)

    مهره ها

    واشرها

    وتولیدکننده ی کلیه ی سفارش های خاص

    چرا محصولات ما

    ما پیچ و مهره هایی با قطر بزرگ تولید می کنیم، بزرگترین پیچ و مهره ای که می توانید در مورد آن فکر کنید و طولانی ترین پیچ مورد نیاز شما.

    ما همیشه به دنبال چالش های جدید هستیم و اگر نیازی چالش برانگیز دارید، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد به شما کمک کنیم. ما همچنین پیچ و مهره های مورد استفاده در صنعت آب را در سراسر جهان تولید می کنیم.

     

    عملکرد پیچ هوشمند

    نحوه کار پیچ های هوشمند علامت دار بدین صورت است که میزان تنش در پیچ را اندازه می گیرد و متناسب با آن علامت مورد نظر بر روی سر پیچ ظاهر می شود.

    هر رنگ بر روی پیچ نشانگر یک وضعیت است که با استفاده از آن می توان میزان شل یا سفت بودن پیچ را تشخیص داد.

    با این حال، مفهوم اتصال دهنده‌های متصل که واقعاً به صورت بی‌سیم «ارتباط» می‌کنند کندتر توسعه یافته است. چند شرکت در حال تغییر آن هستند.برای مثال سیستمی مستقر در آلمان  فناوری جدیدی را برای نظارت مستمر پیچ‌ها و پیچ‌ها با بارگذاری دینامیکی، مانند توربین‌های بادی، ارائه می‌کند.

    این سیستم شامل سنسوری است که مانند هر پیچ دیگری نصب می شود

    اولین پیچ و مهره هوشمند وارد بازار ایران شد!!

    اما حسگرهای داخلی را ارائه می دهد که دما و بارهای ساکن روی پیچ را اندازه گیری می کند. این داده ها را برای پردازش و تجزیه و تحلیل جمع آوری می کند و از راه دور عملکرد صحیح را تأیید می کند.

    یک توربین بادی در مقیاس کاربردی دارای هزاران پیچ و مهره با اندازه های مختلف است. کشش صحیح بسیار مهم است، زیرا یک پیچ شل می تواند باعث ایجاد یک اثر دومینو شود و در نتیجه به کل ساختار آسیب برساند.

    ایده پیچ و مهره هایی که می توانند “ارتباط” داشته باشند یک تغییر بالقوه بازی برای چندین صنعت و در آن زمان پیشگامانه بود.

    به لنگرهایی فکر کنید که تیرهای بتنی یا بست های سیستم تعلیق یا ترمز یک خودرو را محکم می کنند. توانایی بررسی اتصال دهنده ها در یک مجموعه می تواند امنیت ساختاری طولانی مدت برنامه را تضمین کند.

    مفهوم اولیه “پیچ و مهره هوشمند” شامل یک مکانیسم ساده در داخل هر بست بود که به عنوان نشانگر بار یا کشش واقعی در زمان نصب عمل می کرد. پس از آن کنفرانس، چندین ابزار هوشمند وارد بازار شده اند که ترکیبی از نظارت دقیق گشتاور، کالیبراسیون دیجیتال و قابلیت ردیابی ابزار را ارائه می دهند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در

    همراه ما باشید. https://www.tehranboltco.com

    با تشکر از شما برای خواندن.

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303597

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم