• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
6

آشنایی با نوینو پی به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی

  • کد خبر : 336043
  • 07 آذر 1402 - 16:42
آشنایی با نوینو پی به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی

فهرست محتوا چکیده : در ادامه مقاله، به بررسی عمیق‌تر و جزئیات بیشتر در مورد نوینو پی به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان برجسته درگاه پرداخت اینترنتی و نقش آن در فضای فین تک خواهیم پرداخت. به گزارش پول بانک با توجه به رشد فراگیر تجارت الکترونیک و افزایش استفاده افراد از روش‌های پرداخت آنلاین، شرکت‌های پرداخت […]

فهرست محتوا

  • چکیده : در ادامه مقاله، به بررسی عمیق‌تر و جزئیات بیشتر در مورد نوینو پی به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان برجسته درگاه پرداخت اینترنتی و نقش آن در فضای فین تک خواهیم پرداخت.

    به گزارش پول بانک با توجه به رشد فراگیر تجارت الکترونیک و افزایش استفاده افراد از روش‌های پرداخت آنلاین، شرکت‌های پرداخت یار و درگاه‌های پرداخت اینترنتی نقش بسیار حیاتی در امکانات مالی و اقتصادی جامعه به ویژه در فضای دیجیتال ایفا می‌کنند. یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه، “نوینو پی” است که به عنوان یکی از معتبرترین ارائه‌دهندگان درگاه پرداخت اینترنتی در ایران شناخته می‌شود. این شرکت، به گزارش سایت پول بانک، به‌عنوان یک شرکت پرداخت یار رسمی بانک مرکزی معرفی می شود.

    “نوینو پی” به‌طور مستقیم متعلق به شرکت تجارت الکترونیک آوای نوین سیمرغ می‌باشد. با تکیه بر فناوری‌های نوین و توانایی‌های فنی، این شرکت به دلیل ارائه خدمات پرداخت امن و سریع در فضای آنلاین، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار پرداخت‌های الکترونیکی ایران داشته باشد.

    سوابق و نحوه تاسیس نوینو پی

    شرکت “آوای نوین سیمرغ“، در سال 1398 با هدف فعالیت در حوزه فین‌تک و فناوری‌های مالی به وجود آمد. این شرکت به دنبال ایجاد بسترهای نوآورانه در حوزه خدمات مالی آنلاین بوده است. از آن زمان، با تمرکز بر اهداف مشخص خود، در جهت گسترش خدمات مالی آنلاین فعالیت می‌کند.

    با دریافت مجوز از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات به عنوان یک پرداخت‌یار، شرکت آوای نوین سیمرغ به منظور تحقق اهداف خود و با تمرکز بر توسعه فناوری‌های پرداخت ایجاد پلتفرم “نوینو پی” را آغاز کرد.

    نیز با تأکید بر ایجاد بستری امن، سریع و کارآمد برای انجام تراکنش‌های مالی آنلاین، “نوینو پی” به عنوان یک پلتفرم پرداخت الکترونیکی با ویژگی‌ها و استانداردهایی برتر، نقش بسیار مهمی در فرآیند دیجیتالی‌سازی و ارتقاء خدمات مالی در کشور داشته است.

    با توجه به موفقیت‌های کسب شده و همچنین رشد پایدار، “نوینو پی” به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان برجسته درگاه‌های پرداخت الکترونیکی در بازار مالی ایران محسوب می‌شود و به مرور زمان، نقش و اهمیت بیشتری در فرآیند پرداخت‌های الکترونیکی در کشور به دست آورده است.

    افتخارات شرکت نوینو پی

    “نوینو پی” نه تنها به عنوان یک پلتفرم پرداخت الکترونیکی معتبر و امن در بازار مالی ایران، بلکه به عنوان یکی از عناصر کلیدی در توسعه فضای پرداخت‌های آنلاین و فناوری‌های مالی نوین شناخته می‌شود.

    1. عضویت در سازمان‌های زیست بوم خلاقبا توجه به تمرکز بر نوآوری و ارائه راهکارهای پرداخت الکترونیکی پیشرو، به عنوان عضوی از سازمان‌های زیست بوم خلاق محسوب می‌شود. این عضویت نشان از تعهد این شرکت به ارائه راهکارهای نوین و نوآوری در حوزه فناوری مالی دارد.
    1. عضویت در شرکت‌های دانش‌بنیانحضور نوینو  در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان نشان از تمایل و تمرکز این شرکت بر ارتقاء فناوری و نوآوری است. عضویت در این شرکت‌ها نشان دهنده تعامل و همکاری با جامعه دانش‌بنیان برای ایجاد راهکارهایی مبتنی بر فناوری است که می‌تواند به بهبود و پیشرفت صنعت پرداخت‌های الکترونیک کمک کند.
    1. پرداخت‌یار رسمی بانک مرکزیاز جمله افتخارات بزرگ این شرکت، دریافت مجوز به‌عنوان پرداخت‌یار رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. این مجوز نشان دهنده اعتماد و تأیید بانک مرکزی نسبت به قابلیت‌ها و استانداردهای ارائه شده توسط “نوینو پی” در زمینه پرداخت‌های الکترونیکی می‌باشد.

    خدمات مهم نوینو پی به عنوان ارائه دهنده درگاه پرداخت

    با  خدمات متنوع و امکانات پرداخت الکترونیکی ارائه شده توسط “نوینو پی”، فروشندگان و کسب‌وکارها می‌توانند فرآیند پرداخت را برای مشتریان خود ساده، امن و بدون مشکل ارائه دهند. این خدمات تا حد زیادی به دیجیتالی‌سازی و راحتی در فرآیند پرداخت‌های مالی کمک کرده و تجربه مشتریان را بهبود می‌بخشد.

    1. درگاه پرداخت مستقیم

    این پرداخت یار به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان محبوب درگاه‌ها پرداخت اینترنتی، خدمات درگاه پرداخت مستقیم را ارائه می‌دهد. این درگاه، به فروشندگان و کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک راهکار متناسب با نیازهای خود، فرآیند پرداخت الکترونیکی را برای مشتریان خود ساده و امن کنند.

     

    آشنایی با نوینو پی به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی

    1. لینک پرداخت

    خدمات لینک پرداخت از طریق NovinoPay به فروشندگان اجازه می‌دهد تا به سرعت و سهولت بالا، لینک پرداخت را به مشتریان خود ارسال کنند. این لینک می‌تواند در پیام‌های متنی، ایمیل یا وب‌سایت‌ها به‌عنوان یک درگاه ساده برای انجام پرداخت به‌کار رود.

    1. پرداخت از طریق کیوآرکد

    این خدمت امکان پرداخت از طریق اسکن بارکد را برای مشتریان فراهم می‌کند. فروشندگان می‌توانند برای مشتریان خود بارکد مرتبط با مبلغ پرداخت را ایجاد کرده و مشتریان با اسکن این بارکد، به راحتی پرداخت را انجام دهند.

    مهم ترین خصوصیات و مزایای نوینو پی نسبت به دیگر رقبای آن

     

    آشنایی با نوینو پی به عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی

    “نوینو پی” نسبت به رقبا و سایر ارائه‌دهندگان درگاه‌ پرداخت اینترنتی، برخی مزایای بارز و خصوصیات ویژه دارد که عبارتند از:

    امنیت بالا: “نوینو پی” به وسیله استفاده از استانداردهای امنیتی بالا و رمزنگاری قوی، تضمین می‌کند که فرآیند پرداخت‌های الکترونیکی از طریق این پلتفرم، اطلاعات حساس و مالی کاربران را به خوبی حفظ می‌کند.

    پشتیبانی سریع و 24 ساعته: ارائه دهنده پشتیبانی سریع و 24 ساعته به کاربران، یکی از مزایای بارز “نوینو پی” نسبت به رقباست. این پشتیبانی سریع‌ترین پشتیبانی در بین پرداخت‌یارها را ارائه می‌دهد که باعث اطمینان و رضایت بیشتر کاربران می‌شود.

    کمترین میزان کارمزد: ضمنا این شرکت با ارائه میزان کمتری از کارمزد (تا سقف 3 هزار تومان) نسبت به رقبا، به فروشندگان و کسب‌وکارها امکان پرداخت‌های الکترونیکی با کارمزد کمتر را فراهم می‌کند که می‌تواند جذابیت بالایی برای آن‌ها داشته باشد.

    امکانات پیشرفته: این پلتفرم به کاربران امکاناتی همچون تسهیم درآمد، تسویه زمانبندی و قابلیت پرداخت دستی را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها به فروشندگان امکان انعطاف بیشتر و کنترل دقیق‌تر بر روی فرآیند پرداخت‌های الکترونیکی خود را می‌دهد.

    با توجه به این خصوصیات و مزایای منحصر به فرد، “نوینو پی” در میان ارائه‌دهندگان درگاه‌ پرداخت اینترنتی به عنوان یک گزینه مناسب و جذاب برای کسب‌وکارها و فروشندگان شناخته می‌شود

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=336043

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    ارز دیجیتال اپلیکیشن تاپ بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تایید چک تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فارکس فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم