تغییر نشانی ورود به اینترنت بانک سینا در راستای ایجاد امنیت بیشتر کاربران، نشانی ورود به صفحه اینترنت بانک سینا تغییر کرد.
به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک سینا، به منظور تسهیل عملیات بانکی و امنیت بیشتر کاربران، نشانی ورود به صفحه اینترنتی بانک سینا به
https://ib.sinabank.ir/webbank/login/loginPage.action?ibReq=WEB
تغییر پیدا کرد؛ لذا به منظور پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی افراد سودجو و افشای اطلاعات بانکی، لازم است کاربران در هنگام استفاده از اینترنت بانک برای انجام عملیات بانکی، از ورود به صفحه اصلی این سامانه اطمینان پیدا کنند.
کاربران برای استفاده از اینترنت بانک سینا با مراجعه مستقیم به وبسایت بانک سینا به نشانی https://sinabank.ir و انتخاب منوی اینترنت بانک، می توانند از خدمات متعدد آن بهره مند شوند.
با اینترنت بانک سینا، طیف وسیعی از خدمات بانکی شامل انواع انتقال وجه، مدیریت چک، مدیریت تسهیلات، مدیریت کارت، خرید شارژ با سپرده و کارت، امکان پرداخت قبض با سپرده و کارت، تغییر نام کاربری و تغییر رمز عبور و بسیاری دیگر از خدمات را در هر زمان و هر مکان قابل انجام است.
چتر حمایت بانک ملی ایران بر سر ۱۴ هزار جوان با وام ازدواج بانک ملی ایران از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات نقدی ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تسهیل ازدواج جوانان با تخصیص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، یکی از مهم ترین سیاست های اعتباری بانک ملی ایران است و از این رو این بانک وام ازدواج را مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و تنها با اخذ یک ضامن معتبر و سفته در تمامی شعب خود پرداخت می کند.
بر این اساس در مدت مذکور، ۱۴ هزار و ۲۶۲ متقاضی این تسهیلات را دریافت کرده اند که ارزش ریالی آن به هفت هزار و ۴۰۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال می رسد. طی یک سال گذشته نیز ۲۳۹ هزار و ۲۳ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که ارزش ریالی این تسهیلات بالغ بر ۷۵ هزار و ۵۰ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال است.
در سال ۹۷ نیز بانک ملی ایران حدود ۲۶۵ هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی ۴۱ هزار و ۴۹۲ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال پرداخت کرده است. لازم به ذکر است، سقف وام قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین به ۵۰۰ م..
همیاری کارکنان اداره امور شعب اردبیل در پویش کمک مومنانه کارکنان اداره امور شعب استان اردبیل بانک ملی ایران در قالب پویش کمک مومنانه در تهیه و تامین اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر استان مشارکت کردند.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای فرامین و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری و ایجاد یک پویش گسترده برای کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، کارکنان اداره امور شعب استان اردبیل بانک همسو با این تاکیدات و همگام با مردم کشور در راستای اجرای پویش کمک مومنانه بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال در قالب بسته های معیشتی و اقلام مورد نیاز را برای نیازمندان و اقشار آسیب پذیر طی چند مرحله تهیه و توزیع کردند.
پرداخت ۴۶ هزار میلیارد ریال وام عقود اسلامی در بانک ملی ایران بانک ملی ایران با هدف کمک به رشد اقتصادی کشور بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی به متقاضیان تخصیص داده است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، یکی از اثرات مهم در توزیع منابع بانکها از طریق عقود اسلامی در نظام بانکداری بدونربا، رشد اقتصادی کشور است چرا که این تسهیلات بیشتر در فعالیتهای مولد مورد استفاده قرار میگیرند و از این رو پرداخت وام عقود اسلامی یکی از سیاست های مهم اعتباری بانک ملی ایران به شمار می رود.
این بانک در یک ماه نخست امسال ۴۶ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال از انواع عقود اسلامی در قالب مضاربه، مشارکت مدنی، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین، قرض الحسنه و… در ۱۱ هزار و ۲۹۱ فقره پرداخت کرده است.
بر این اساس طی مدت مذکور، دو هزار و ۹۶۸ میلیارد ریال تسهیلات در دو هزار و ۳۰۵ فقره در قالب عقد مضاربه و ۲۹ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال تسهیلات در یک هزار و ۶۸۲ فقره در قالب عقد مشارکت مدنی پرداخت شده است.
در بخش فروش اقساطی نیز شعب این بانک ۳ هزار و ۲۵۸ فقره تسهیلات به ارزش چهار هزار و ۶..
ارتباط مستقیم تلفنی معاون اجرایی بانک رفاه با مردم بانک رفاه به عنوان سازمان پاسخگو و با هدف تکریم مشتریان و اطلاع رسانی شفاف، امکان ارتباط مستقیم تلفنی با معاون مدیر عامل در امور اجرایی را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) خود فراهم کرده است.
به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، صالح معاون مدیر عامل در امور اجرایی بانک رفاه با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان و مخاطبان این بانک در سراسر کشور خواهد بود.
از این رو، کسانی که تمایل به طرح مسائل و پرسش های خود دارند، می توانند روز یکشنبه مورخ ۹۹.۳.۱۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شماره تماس ۸۵۲۵-۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ موضوعات خود را مطرح کنند.
خاتونی خبر داد: برنامهریزی برای آغاز اجرای تحول دیجیتال در بانک ملی ایران عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران از برنامهریزی برای آغاز تحول دیجیتال در این بانک خبر داد.
به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، این روزها شاهد هستیم که بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات، اقدامات خاص و متفاوتی را دنبال می کند و با اعمال رویکردهایی نوین، در صدد است در این حوزه اثرگذار پیشران باشد. به منظور آشنایی بیشتر با این موضوع، با مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران مصاحبه ای انجام دادهایم که در ادامه مشروح آن را می خوانیم.
لطفاً در ابتدا تحلیل خودتان را از وضعیت حال حاضر بانکداری در ایران، چالش ها و فرصت های پیش روی بانک ها بفرمایید.
بانکداری در ایران یکی از صنایعی است که در حال حاضر بازیگران زیادی نظیر بانک ها، شرکت های پرداخت، موسسات مالی و فینتک های جدید در آن فعال هستند و می توان گفت سطح رقابت در این صنعت نسبت به خیلی از حوزه های دیگر در کشور، بسیار زیاد است. با این وجود، بازیگران اصلی و قدیمی این صنعت که بانک ها هستند، همچنان مرجع اصلی..
موفقیت چشمگیر نرم افزار “همراه شهر” در جلب رضایت مشتریان مدیر امور شعب شهرستان بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از خدمات بانکی الکترونیک به ویژه در شرایط امروز و محدودیت در خدمات حضوری شعب، نرم افزار “همراه شهر” را نرم افزاری موفق در ارائه خدمات دانست.
به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد علی برقی با بیان اینکه در حال حاضر و به ویژه طی ماه های اخیر استفاده مشتریان بانک ها از تلفنهای همراه هوشمند برای انجام عملیات های بانکی خود بسیار افزایش یافته است،گفت: به همین جهت ، ارتقاء و تکامل همراه بانکها نیز در دستور کار مدیران شبکه بانکی قرار گرفته و فضای رقابتی را ایجاد کرده است.
وی در همین خصوص تصریح کرد:خوشبختانه بانک شهر به عنوان بانکی که در عمل، تعهد به شعار خویش یعنی “نوآوری در خدمت” را در عرصه های مختلف بانکداری به منصه ظهور رسانده است،توانسته با ارائه برترین خدمات بواسطه نرم افزار “همراه شهر”موجبات رضایتمندی بیش از پیش شهروندان را بدست آورد.
برقی با بیان اینکه نرم افزار “همراه شهر” توانسته با ایجاد محیطی امن و ساده برای کاربران ، موجبات تسهیل فرآین..
باشگاهی برای تعاملات دو سویه و ایجاد وفاداری باشگاه مشتریان یکی از زیرساختهای استراتژیک برای افزایش وفاداری ارزشمحور مشتریان است.
به گزارش ایبِنا از عصر ایران، باشگاه مشتریان یکی از زیرساختهای استراتژیک برای افزایش وفاداری ارزشمحور مشتریان است، بر همین اساس بیشتر بانکهای موفق جهان در راستای تعالی مشترک برای همه ذینفعان خدماتی را خارج از چهارچوب قرعهکشی به مشتریان خود ارائه میدهند.
به تازگی بانکها برای برقراری ارتباطات دوسویه با مشتریان، باشگاه مشتریان خود را راهاندازی کردهاند تا از این طریق مشتریان، وفادار به برند و سازمان شوند.
در واقع هدف اولیه باشگاه مشتریان، ایجاد یک جاذبه تجاری برای مشتریان، جدا از سود و قرعهکشی متداول حسابهای بانکی است و این یکی از انواع بازاریابی است که بهعنوان ابزارجامع استراتژیک مورد توجه در بانکها قرار گرفتهاست که با فعال شدن مشتریان و افزایش وفاداری آنها رابطه عمیقی بین مشتری و بنگاه ایجاد میشود.
در واقع باشگاه مشتریان یک استراتژی برای افزایش وفاداری مشتریان در تدوین یک روابط بلندمدتی است و مشتریانی که عضو باشگاه هستند خدمات ویژهای دریاف..
خدمات رسانی سامانه های الکترونیک بانک شهر به مردم خوزستان رئیس سرپرستی منطقه ۱۱بانک شهر با اشاره به شیوع “ویروس کرونا” در کشور و به خصوص طی روزهای اخیر در استان خوزستان،تاکید کرد:سامانه های بانکداری الکترونیک این بانک آماده خدمات رسانی به مردم این استان است.
به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، خداکرم مرادی با بیان اینکه بانک شهر از ماه های پایانی سال گذشته اقدامات گسترده ای را در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان انجام داده است،افزود:گسترش خدمات رسانی در “پیشخوان های شهرنت” و تشریح قابلیت های” نرم افزار همراه شهر” و “اینترنت بانک شهر” ، توانسته خطر ابتلا به این ویروس را برای مشتریان و خانواده آنان کاهش دهد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر در تمامی کلانشهرها ، توانسته مراجعه به شعب و ترددهای غیرضروری را به حداقل برساند که امیدواریم این مهم نیز با همت شهروندان در استان خوزستان نیز اتفاق بیافتد.
مرادی با بیان اینکه در همین راستا با برگزاری جشنواره ” همراه شهر” تلاش شده است که قابلیت های منحصربه فرد این نرم افزار بانک..
ثبت سفارش فروش «سهام عدالت» در تمامی شعب بانک آینده تمامی شعب بانک آینده، سفارش فروش «سهام عدالت» مشتریان خود را دریافت و ثبت میکنند.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، آن دسته از مشتریان بانک آینده که واجد شرایط بوده و خواهان فروش سهام عدالت خود باشند، می¬توانند درخواست خود را به یکی از شعب بانک آینده اعلام کنند. این مشتریان باید دارای سهام عدالت بوده و شماره شبای معرفی شده در برگه سهام عدالت آنها متعلق به بانک آینده باشد.
شعب بانک آینده، در حال حاضر عاملیت شرکت کارگزاری بانک آینده را بر عهده دارند و به نیابت از کارگزاری، درخواست فروش سهام عدالت مشتریان این بانک را ثبت میکنند.
بانک آینده امکان ثبت غیرحضوری و الکترونیکی سفارش فروش سهام عدالت را نیز برای ارائه خدمات مذکور به مشتریان عزیز، برای سهولت هر چه بیشتر، فراهم کرده است. مشتریان محترم بانک آینده، برای بهرهمندی از خدمات الکترونیکی ثبت و سفارش فروش غیرحضوری سهام عدالت خود، میتوانند به نشانی اینترنتی: edalat.ba۲۴.ir مراجعه نمایند.
گفتنی است؛ مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، بهصورت شبانهروزی آم..
ارز دیجیتال اپلیکیشن تاپ بانک آینده بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی خدمات ثبت شرکت درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش سامانه صیاد ساپورت های تاسیسات سینی کابل فارکس فروش اختراع ثبت نشده قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هزینه ثبت اختراع هوش مصنوعی وطنزرین پی پال چک صیادی کسب و کار کوروش جم