• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

7 گام تا راه اندازی کسب‌و‌کار آنلاین در ساخت سایت فروشگاهی – مه ویژن

  • کد خبر : 304559
  • 28 تیر 1401 - 10:53
7 گام تا راه اندازی کسب‌و‌کار آنلاین در ساخت سایت فروشگاهی – مه ویژن

اگر هنوز اقدام به راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خود نکرده‌اید و یا به دنبال یک مسیر مناسب و اصولی برای رشد و یا ایجاد کسب و کار آنلاین خود هستید؛ این 7 گام تا رسیدن یک مسیر صحیح برای خلق و رشد تجارت شما مناسب است. حتما مزایای تجارت آنلاین را می‌دانید، به طور […]

  • اگر هنوز اقدام به راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خود نکرده‌اید و یا به دنبال یک مسیر مناسب و اصولی برای رشد و یا ایجاد کسب و کار آنلاین خود هستید؛ این 7 گام تا رسیدن یک مسیر صحیح برای خلق و رشد تجارت شما مناسب است. حتما مزایای تجارت آنلاین را می‌دانید، به طور کلی، اگر تا 5 سال آینده نتوانید تجارت آنلاین خود را راه‌اندازی کنید و رشد دهید. کسب و کار شما در آینده دیگر وجود نخواهد داشت. ساخت سایت فروشگاهی تنها بخشی از راه‌اندازی کسب و کار آنلاین است. برای پایداری و رشد کسب و کار آنلاین خود، در شرایطی که فروشگاه های آنلاین زیادی در حال راه اندازی هستند، باید بسیار حساب شده عمل کنید.

    بررسی مخاطبان و ساخت پرسونای مخاطب هدف

    در اولین گام، گروه مخاطبان خود را مشخص کنید، هر چقدر اطلاعات خود در این بخش را کامل تر کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. جنسیت، سن، تحصیلات، وضعیت مالی، محل زندگی و هر آنچه باید در مورد مشتریان خود بدانید آماده کنید. اطلاعات کامل در این بخش مسیر شما را مشخص می‌کند. اینکه بدانید محصولات و یا خدمات شما مناسب چه گروهی از جامعه است در تمام مسیر می تواند راهنمای شما باشد و از اشتباهات احتمالی جلوگیری کند. حتی این موضوع در انتخاب نام برند، رنگ سازمانی و طراحی فروشگاه آنلاین شما، نوع فروش و یا عرضه خدمات شما موثر است.

    برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین

    در گام دوم، برنامه ریزی صحیح برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود را بررسی کنید. مسیر خود را مشخص کنید. زیر‌ ساخت‌های فروش آنلاین را بررسی کنید تا بعد از راه اندازی با مشکل مواجه نشوید. داشتن انبار، نحوه ارسال محصول، نحوه پشتیبانی را بررسی و پیش‌بینی کنید. قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود، شماره تلفن های تماس را برای ارتباط با مشتریان انتخاب کنید. مسیر های پشتیانی را مشخص کنید، از نحوه ارسال کالا با پست و یا پیک اطمینان حاصل کنید. میزان تولید و موجودی مورد نظر برای محصولات خود را تعیین کنید تا پس از راه اندازی به مشکل برنخورید، آماده بودن شما باعث افزایش اعتماد مشتریان به برند شما می‌شود.

    7 گام تا راه اندازی کسب‌و‌کار آنلاین در ساخت سایت فروشگاهی - مه ویژن

    بررسی فروشگاه اینترنتی همکاران

    گام سوم، بررسی فروشگاه اینترنتی همکاران، با بررسی فروشگاه های اینترنتی مشابه، اطلاعات خوبی به دست می آورید، به خاطر داشته باشید می‌توانید نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بررسی و یادداشت کنید تا در فروشگاه آنلاین خود آن‌ها را در نظر بگیرید. بررسی سایت های همکاران به منظور کپی کردن از آن‌ها نیست. شما فقط نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بررسی می‌کنید تا در وب سایت خود به بهترین شکل از آن‌ها استفاده کنید. تا جایی که می‌توانید روی نقاط ضعف تمرکز کنید تا بتوانید در فروشگاه اینترنتی خود آن موارد را به نقاط قوت تبدیل کنید.

    ایجاد تقویم های محتوایی برای دیجیتال مارکتینگ

    گام چهارم، برنامه ریزی برای تولید محتوا است. تولید محتوای مداوم و اصولی نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. برای هر کدام از شبکه های احتماعی خود باید برنامه مشخصی را تدوین کنید. آنچه در دیجیتال مارکتینگ مهم است تقویم های محتوایی شماست. اگر یک تقویم محتوایی برای خود آماده نکرده اید بهتر است زودتر این‌کار را انجام دهید. چه محتوایی برای سایت خود در نظر گرفته اید، بهتر است در وبلاگ فروشگاه خود از مطالب آموزشی، نحوه استفاده از محصولات و هر مطلبی که می تواند برای مخاطبان شما مفید باشد استفاده کنید. در تقویم محتوایی خود برنامه ریزی درست برای انتشار محصولات را داشته باشید تا تیم محتوایی شما یک برنامه منسجم برای آن پیاده سازی کنید.

    7 گام تا راه اندازی کسب‌و‌کار آنلاین در ساخت سایت فروشگاهی - مه ویژن

    انتخاب دومین مناسب برای فروشگاه آنلاین

    گام پنجم، انتخاب نام دامنه، در این بخش از اسم‌های آسان، که با یک املا نوشته می شوند استفاده کنید. از اسامی طولانی بهتر است استفاده نکنید. دومین شما بهتر است کوتاه باشد تا به راحتی به خاطر سپرده شود. طنین و تلفظ مناسبی داشته باشد. توجه داشته باشید که در گویش های مختلف، معانی مناسبی داشته باشد. حتما برای دامنه از پسوند .ir , .com استفاده کنید. در صورتی که نیاز به پسوندهای دیگر دارید نیز می‌توانید تهیه کنید.

    لیست نیازها و امکانات فروشگاه اینترنتی

    در گام ششم، لیستی از امکانات سایت خود تهیه کنید. با تکمیل مراحل قبلی، باید یک لیست برای فروشگاه اینترنتی خود تهیه کرده باشید. در گام سوم، پس از بررسی و تحلیل سایت های رقبا، با توجه به مدل کسب و کار خود می توانید یک لیست از آنچه مسیر خرید مشتری را آسان می کند برای خود تهیه کنید. از امکانات پیچیده و مبهم دوری کنید. بدانید که همه کاربران با هر سطح دانشی باید از سایت شما استفاده کنند. در این لیست خودتان را به جای مشتریان بگذارید، وجود چه امکاناتی باعث می شود خرید برای مشتری آسان شود. مشتریان برای خرید محصولات شما، چه مواردی را باید بدانند.

    گام هفتم، انتخاب بهترین شرکت ساخت سایت فروشگاهی

    آخرین گام، اما مهمترین گام شما برای ادامه مسیر، انتخاب شرکت طراحی سایت فروشگاهی است، به خاطر داشته باشید که انتخاب یک شرکت جهت ادامه این مسیر همکاری برای شما بسیار مهم است. بهتر است نمونه کارهای شرکت ها را بررسی کنید. از آنها درخواست پروپوزال و پیشنهاد قیمت داشته باشید. حتما به صورت تلفنی از آن‌ها مشاوره  بگیرید و در صورت نیاز یک جلسه حضوری در مجموعه آن‌ها داشته باشید. توجه کنید این امر در ادامه فرآنید شما بسیار مهم است. آنچه باقی مسیر را برای شما آسان می‌کند انتخاب درست یک شرکت طراحی سایت است. از مواردی که باید برای شما بسیار مهم باشد نحوه پشتیبانی سایت در هر شرکت هست. حتما در مورد روند پشتیبانی سایت در آن مجموعه تحقیق کنید.

    شرکت طراحی سایت مه ویژن، مراحل ساخت سایت فروشگاهی را با هدف رشد کسب‌و‌کار مشتریان پیش می‌برد تا همه مواردی که می‌تواند برای رشد یک کسب‌و‌کار در بستر اینترنت مناسب باشد را در جهت رشد کسب و کار مشتریانش استفاده می‌کند. آنچه که «مه ویژن» را از دیگر همکارانش متمایز کرده است توجه به مراحل خلق و رشد کسب و کار مشتریان است تا آنجا که هر کسب‌و‌کار را با اولویت‌های آن کسب و کار، بررسی می‌کند و هدف از طراحی سایت فروشگاهی را ایجاد تجربه خوب برای مشتریان شما می‌داند. نمونه طراحی سایت فروشگاهی طراحی شده در سایت Mahvision.com همگی به صورت طراحی سایت اختصاصی و حرفه‌ای انجام شده‌اند و هر برند طراحی خلاقانه‌ای دارد. برای آشنایی بیشتر حتما بخش نمونه کارها در سایت مه ویژن را مشاهده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304559

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم