• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

ابزارهای کاربردی برای تبلیغات آنلاین را بشناسید

  • کد خبر : 312286
  • 22 اسفند 1401 - 10:21
ابزارهای کاربردی برای تبلیغات آنلاین را بشناسید

فهرست محتوا از دید بسیاری از متخصصان کسب و کار تبلیغات آنلاین راهی برای سایر کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان جدید و گسترش دامنه دسترسی آن ها است. تبلیغات آنلاین انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها شامل پلتفرم های اجتماعی، تبلیغات بنری، تبلیغات متنی، ایمیل به مشتریان و تبلیغات طبقه بندی […]

فهرست محتوا

  • از دید بسیاری از متخصصان کسب و کار تبلیغات آنلاین راهی برای سایر کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان جدید و گسترش دامنه دسترسی آن ها است. تبلیغات آنلاین انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها شامل پلتفرم های اجتماعی، تبلیغات بنری، تبلیغات متنی، ایمیل به مشتریان و تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین و… است. کسب و کار ها می توانند تبلیغات آنلاین خود را به بهترین نحو از پلتفرم های اجتماعی مختلفی انجام دهند. در کنار آن آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند با ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال به کسب و کارها در تبلیغات آنلاین کمک کنند.

    حوزه فعالیت تبلیغات آنلاین، بسیار گسترده است و استفاده بهینه از این فضا برای تبلیغ کسب و کار، می تواند شما را چندین پله از رقبایتان جلو می اندازد. در این مقاله از وب سایت گویا آی تی که مرجع به روز ترین اخبار تکنولوژِی و علم و فناوری است قصد داریم که به معرفی بهترین ابزار برای تبلیغات آنلاین بپردازیم.

     

    ابزار تبلیغات آنلاین چیست؟

    راه حل های تبلیغات اینترنتی با ایجاد سرنخ، افزایش درآمد و افزایش آگاهی از برند با تبلیغات آنلاین، به رشد کسب و کار کوچک شما کمک می کند. در همین راستا بهتر است آگاهی خود را درباره ابزارهای تبلیغات آنلاین بالا ببرید.

     

    چگونه بهترین ابزارها را برای بازاریابی آنلاین انتخاب کنم؟

    باید در نظر داشته باشید که قبل از هر تصمیمی، انتخاب ابزار برای تبلیغات نتیجه ‌محور باید در نظر گرفته شود. بفراموش نکنید که اگر می خواهید استراتژی تبلیغاتی شما موفق باشد، تعیین اهداف، درک مخاطبان هدف تبلیغات و پیگیری بودجه، زمان و منابعی که به خلاقیت شما کمک می کنند، بسیار مهم هستند.

     

    هفت ابزار برتر تبلیغات آنلاین

    یکی از معروف ترین ابزار های دنیای تبلیغات Google Ad Manager است که با ترکیب فناوری های DoubleClick برای ناشران و DoubleClick Ad Exchange توسعه داده شده است. گوگل ادز در حال حاضر یکی از موثرترین روش ها برای تبلیغات اینترنتی کسب و کارها است.

    Adobe Advertising Cloud

    Adobe Advertising Cloud مختص شرکت بزرگ  Adobe  است و شامل مجموعه ای از ابراز های تبلیغاتی است و این ابزار به کسب و کارها در بهبود استراتژی آن ها و بهبود تجربه مشتریان کمک می کند. Adobe Advertising Cloud  به شرکت ها امکان ایجاد کمپین های هدفمند و شخصی تر شده را می دهد. این ابزار همچنین در سازمان های بزرگ که نیاز های بازار یابی پیچیده تری دارند استفاده می شود.

    Adroll

    Adroll یک ابزار تبلیغاتی دیجیتالی است که به کسب و کارهای مختلف امکان ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کمپین تبلیغاتی آنلاین در چندین حوزه از جمله تبلیغات تلویزیونی، رسانه های اجتماعی و ایمیل و… می دهد. Adroll مجموعه ای از خدمات مختلف را به کسب و کار ها ارائه می کند و به آن ها کمک می کنند تا مخاطبان هدف خود را پیدا کنند و آن ها را درگیر کنند و ترافیک سایت را بالا ببرند.

    این ابزار تبلیغاتی حول محور هدف گیری های مجدد مخاطبان قرار گرفته است، که این ویژگی به کسب و کارها کمک می کند تا تبلیغات را به کاربرانی نشان دهند که قبلا هم از سایت بازدید کرده اند و یا به نوعی درگیر محصولات و خدمات سایت شده اند. Adroll با هدف قرار دادن این کاربران و با تبلیغات شخصی سازی شده در کنار تعاملات گذشته، به کسب و کارها کمک می کند تا بیشتر در ذهن کاربران باقی بماند. به طور کلی Adroll ابزار قدرتمندی برای کسب و کارهایی است که به دنبال گسترش حضور آنلاین خود در بازار اینترنتی هستند.

    Stack Adapt

    پلتفرم Stack Adapt حول تبلیغات برنامه ‌ای ساخته شده است که از داده‌ ها و الگوریتم‌ ها برای خودکار کردن فرآیند خرید و فروش استفاده می کند.  Stack Adapt با استفاده از داده‌هایی مانند رفتار کاربر، جمعیت ‌شناسی وعلایق مخاطبان، به کسب ‌وکارها کمک می‌کند تبلیغات خود را در زمان مناسب به سمت مخاطبان هدفشان نشنان دهند و اثربخشی کمپین ‌های خود را به حداکثر برسانند. این ابزار از تبلیغات برنامه ‌ای پشتیبانی می‌ کند و دارای ویژگی‌ هایی مانند کشف مخاطب، هدف ‌گذاری B2B و معیارهای تعامل با کاربران است.

    Linkedin Marketing Solutions

    Linkedin Marketing Solutions مجموعه از ابزار های تبلیغاتی و بازاریابی است که توسط لینکدین که یک پلتفرم اجتماعی است و بر جست و جوی شغل و شبکه سازی اجتماعی تمرکز دارد ساخته شده است. معمولا راه حل های بازاریابی لینکدین به کسب و کارها اجازه می دهد تا تبلیغات هدفمند بسازند و منتشر کنند. همچنین این ابزار به آن ها کمک می کند تا کمپین های بازاریابی مختلفی را راه اندازی کنند تا به مخاطبان مورد نظر خود دست پیدا کنند.

    با راه حل های بازاریابی لینکدین، کسب و کارها می توانند تبلیغات خود را بر اساس معیارهای مختلفی مانند عنوان شغل، صنعت، اندازه شرکت، مکان و موارد دیگر هدف قرار دهند. این ویژگی به تبلیغ ‌کنندگان اجازه می‌ دهد تا با پیام مناسب به مخاطبان مناسب خودشان دسترسی داشته باشند، که می‌تواند به افزایش تعامل آن ها کمک کند.

    به طور کلی، راه حل های بازاریابی لینکدین ابزار قدرتمندی برای کسب و کارهایی است که به دنبال دستیابی به مخاطبان حرفه ای و ایجاد نام تجاری خود در پلتفرم لینکدین هستند.

    Basis

    Basis یک ابزار تبلیغاتی آنلاین است که ویژگی های مختلفی دارد. از جمله این ویژگی ها می توانیم به برنامه ریزی و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی دیجیتال در قالب های مختلف اشاره کنیم. ابزار  Basis با دسترسی به انواع منابع داده به افراد تبلیغ کننده در تصمیم گیری های آگاهانه کمک می کند و شرایط واقعی را به آن ها نشان می دهد. Basis ابزار تحلیل گر قوی است که گزارش های دقیقی را ارائه می کند و همین ویژگی به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا عملکرد تبلیغات خود را در پلتفرم های مختلف دنبال کنند. این ابزار همچنین می تواند با سایر منابع دیتا مانند سیستم های  CRMادغام شود تا تصویر کامل تری از عملکرد کمپین ها به کسب و کارها ارائه کند.

    Twitter Ad

    Twitter Ad پلتفرمی است که به کسب و کار ها و افراد در توئیتر اجازه می دهد تا به ساخت و اجرای کمپین های تبلیغاتی در توئیتر بپردازند. با Twitter Ad کسب و کار ها می توانند پیام های خود را بر اساس جمعیت شناسی، علایق و رفتارها برای مخاطبان هدف خود بفرستند. توئیتر انواع مختلفی از قالب های تبلیغاتی از جمله توئیت های تبلیغاتی، اکانت های تبلیغاتی و گروه های تبلیغاتی را نیز ارائه می کند. توئیت های تبلیغاتی نیز مانند توئیت های معمولی در تایم لاین کاربران نشان داده می شوند. برخی از توئیت های تبلیغاتی با داشتن برچسب های خاصی می توانند به گروه خاطی از کاربران نشان داده شوند.

    حساب های تبلیغاتی برای کمک به کسب و کارها ساخته شده اند تا فالوورهای بیشتری برای آن ها به دست آورند. ترند های تبلیغاتی در توئیتر به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد هشتگ یا موضوع خاصی را تبلیغ کنند و این موضوع باعث قرار گرفتن آن ها در صدر لیست موضوعات پرطرفدار توئیتر می شود.

    تبلیغات توئیتری همچنین می تواند طیف وسیعی از گزینه های هدف کسب وکار ها را ارائه کند. از جمله این هدف گیری ها می توان به پرداختن به کلمه های کلیدی مناسب، علاقه کاربران و پیدا کردن مخاطبان مورد نظر اشاره کرد. کسب و کار ها می توانند با استفاده از ابزارهای تحلیل کننده توئیتر به نتایجی درباره نحوه تعامل کاربران، رفتار آن ها و سایر موارد دست پیدا کنند.

    به صور کلی توئیتر می تواند ابزار قدرتمندی برای کسب وکار هایی باشد که به دنبال جذب مخاطبان خاص در پلتفرم های اجتماعی هستند.

     

     سوالات متداول

    تبلیغات آنلاین دقیقا چه چیزی است؟

    شما می توانید از داستان ها، ویدیوها و تصاویر برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در صفحات پلتفرم های اجتماعی رایگان استفاده کنید. برخی از این پلتفرم ها عبارتند از توییتر، یوتیوب، فیس بوک، پینترست و اینستاگرام. برای دستیابی به مخاطبان بیشتر، شما می توانید از کمپین های تبلیغاتی مختلف استفاده کنید.

     

    اصطلاح بازاریابی آنلاین چیست؟

    دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نام های دیگری برای بازاریابی آنلاین هستند.

     

    تبلیغات آنلاین چرا انقدر مهم است؟

    بصورت کلی حضور در رسانه های مختلف نظیر تبلیغات تلویزیونی یا محیطی و… کارکرد های متمرکز در یک محدوده جغرافیایی دارند اما یک کسب و کار را می توان به صورتی تبلیغ کرد که به مخاطبان جهانی برسد و خارج از مارکت منطقه ای تبلیغات خود را انجام دهد. برای کسب و کار خودتان می توانید بدون مسافرت و… تنها از طریق آنلاین و به صورت خلاقانه تبلیغات خود را انجام دهید. در نتیجه انجام تبلیغات آنلاین و خلاقانه یک شرکت می تواند به میلیون ها مخاطب و مشتری از سرتاسر جهان دست پیدا کند.

    جمع بندی

    در این مقاله از وب سایت گویا آی تی، نگاهی به بهترین ابزارها برای تبلیغات آنلاین داشتیم و به معرفی هفت ابزار بسیار کاربردی برای کسب وکارها پرداختیم. پلتفرم های اجتماعی و ابزار های تبلیغاتی بسیاری به ما اجازه می دهند تا با استفاده از آن ها بتوانیم، کسب و کار خودمان را به دیگران معرفی کنیم و فقط لازم است با شناخت و نحوه استفاده از آن ها آشنا باشیم. در مقالات دیگر در وب سایت گویا آی تی ما به تاثیر هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات نیز پرداختیم که با مراجعه به این صفحه می توانید آن را مطالعه کنید. همچنین، اگر به حوزه تکنولوژی و تبلیغات علاقه دارید می توانید به صورت روزانه به سایت ما سر بزنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=312286

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم