• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

ترید ارز دیجیتال چیست و چگونه امکان پذیر است؟ + آموزش ارز دیجیتال

  • کد خبر : 239167
  • 02 تیر 1400 - 14:28
ترید ارز دیجیتال چیست و چگونه امکان پذیر است؟ + آموزش ارز دیجیتال

فهرست محتوا امروز با کمک آکادمی پارسیان بورس، قصد داریم تا به مبحث بسیار مهم ترید ارز دیجیتال بپردازیم. چند وقت پیش در حال بررسی پردرآمد ترین شغل های حال حاضر جهان بودم؛ با شغل های متنوعی رو به رو شدم که هر کدام از آن ها، از دنیای کارگری و کارمندی خارج بودند؛ توقع […]

فهرست محتوا

  • امروز با کمک آکادمی پارسیان بورس، قصد داریم تا به مبحث بسیار مهم ترید ارز دیجیتال بپردازیم. چند وقت پیش در حال بررسی پردرآمد ترین شغل های حال حاضر جهان بودم؛ با شغل های متنوعی رو به رو شدم که هر کدام از آن ها، از دنیای کارگری و کارمندی خارج بودند؛ توقع چیزی خارج از این را هم نداشتم چرا که این روز ها، تمامی دنیا و کسب و کار های آن، به سمت دنیای دیجیتال و کامپیوتر حرکت می کنند. از همین رو یکی از پردرآمد ترین شغل هایی که به آن بر خوردم، معامله گری ارز های دیجیتال بود.

     

    از گذشته تا کنون، برای کسب درآمد و خرید و فروش، واحد پولی را در مناطق مختلف، مشخص کرده است. به طور مثال اولین واحد مادی که برای مبادله کالا ها و خرید و فروش آن ها به وجود آمده است، فلزات می بوده. با گذشت زمان بشریت به این فکر افتاد که به جای ایجاد یک واحد پولی، خرید و فروش را به صورت مبادله ای انجام دهند؛ به این نحو که در صورت دریافت یک چیز با ارزش، چیز دیگری را از فرد مورد نظر دریافت می کردند. این رویه ادامه داشت تا این که واحد های پول در قالب سکه و اسکناس به وجود آمدند.

    اسکناس ارزش خود را حفظ کرده است و هنوز هم در تمامی کشور ها به عنوان واحد پولی از آن یاد می شود. اما رفته رفته، وقتی تمام کشور ها به سمت دنیای دیجیتال حرکت کردند، ارز های دیجیتال نیز به وجود آمدند. این ارز ها در بستر شبکه بلاک چین ایجاد شدند. نکته حائز اهمیت این است که شما می توانید، از طریق ترید ارز دیجیتال به درآمدی فوق العاده برسد؛ لذا به همین دلیل تصمیم بر بررسی این روش معامله گری گرفتیم. در ادامه همراه ما باشید.

     

     

    چرا باید روی به ترید ارز دیجیتال بیاوریم؟

     

    در بخش قبلی دانستید که ارز های دیجیتال این روز ها نوعی دیگر از ارزش مادی هستند و در واقع، پولی دیجیتال محسوب می شوند؛ حال اجازه دهید که بدانیم اصلا چرا باید به سمت معامله گری این نوع ارز برویم. شغل فعلی شما چیست؟ آیا در حال حاضر کارمند ساده یک شرکت می باشید یا کسب و کار خود را دارید؟ حتی اگر درآمد مناسبی را از شغل خود دارید، آیا از میزان زمانی که می گذارید و میزان زحمتی که می کشید، راضی هستید؟

    هر کسی که دارای یک شغل سخت در زندگی خود باشد، حداقل برای یک بار هم که شده است، به تغییر شغل خود فکر کرده. همیشه تغییر شغل با چالش هایی رو به رو بوده است. به طور مثال شما نیاز به سرمایه زیادی برای گسترده کردن شغل یا حتی راه اندازه کسب و کار خود داشته اید. اما بهتر است بدانید که ارز های دیجیتال، این چالش ها را از سر راه شما بر داشته اند. تقریبا چندین سال از ظهور بازار های سرمایه می گذرد؛ بازار ارز های دیجیتال، یکی از قسمت ها بازار های سرمایه می باشد که این روز ها، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

    در گذشته هر نوع واحد پولی که به وجود می آمده است، دلیلی برای خرید و فروش بوده؛ اما ارز های دیجیتال نه تنها بهانه ای برای خرید و فروش بوده اند، بلکه مسیری را برای درآمد زایی هر چه راحت تر شما به وجود آورده اند. این روز های بسیاری از افراد با کسب دانش و گذارندن کلاس آموزش حضوری ارز دیجیتال در مشهد توانسته اند که برای خود یک کسب و کار مستقل و پر درآمد را داشته باشند. حال اگر شما هم می خواهید به ترید ارز دیجیتال بپردازید، در ادامه همراه آکادمی پارسیان بورس باشید.

     

    تریدر به چه کسی گفته می شود؟

     

    در بخش قبلی دانستید که چرا باید به سمت درآمدزایی از ترید ارز دیجیتال حرکت کرد؛ حال اجازه دهید در این بخش، مقداری به ماهیت ترید بپردازیم. افراد بسیار زیادی این روز ها هستند که درآمدزایی از طریق ارز های دیجیتال را به شما پیشنهاد می کنند؛ اما تا زمانی که این موضوع در حد پیشنهاد باشد، شما هیچ وقت به درآمد نخواهید رسید. شما باید به سمت فراگیری آموزش دوره جامع ارز دیجیتال بروید. اما در آمدزایی از طریق ارز های دیجیتال، چگونه امکان پذیر است؟

    دوره2

    از زمانی که ارز های دیجیتال به وجود آمده اند، روش های مختلفی هم برای درآمد زایی از طریق آن ها، در دسترس مردم قرار گرفته است. یکی از روش های اصلی درآمد زایی از طریق ارز های دیجیتال، ترید ارز دیجیتال می باشد. کسی که در بازار ارز های دیجیتال به معامله گری می پردازد را تریدر می نامند. یک تریدر نیاز نیست تحت فرمایش فرد بالاتر یا به نوعی مافوق خود فعالیت داشته باشد؛ بلکه می تواند با استفاده از یک سیستم و یا حتی گوشی ساده، معامله گری خود را در بازار ارز های دیجیتال آغاز کند.

    اما متاسفانه موضوع به همین سادگی ها هم نیست؛ یک فرد برای این که به یک تریدر ماهر تبدیل شود، باید دوره جامع ارز دیجیتال را پشت سر بگذارد. اگر نگاهی را در آکادمی پارسیان بورس بیندازید، خواهید دانست بهترین دوره های آموزش با تدریس بهترین اساتید در این زمینه برگذار می شوند. دقت داشته باشید که اگر بدون دانش اقدام به ترید ارز دیجیتال کنید، احتمال بسیار بالایی برای از دست دادن سرمایه به وجود می آید.

     

    ترید ارز دیجیتال (کریپتوکارنسی) به چه معناست؟

    در بخش قبلی دانستید که تریدر، به چه شخصی در بازار ارز های دیجیتال گفته می شود؛ حال سوال بسیار مهمی که قطعا برای شما هم وجود دارد، این است که یک تریدر، چگونه درآمد زایی می کند؟ آیا همین که یک سیستم در اختیار داشته باشیم و اقدام به خرید و فروش ارز های دیجیتال کنیم، به درآمد می رسیم و یک تریدر محسوب می شویم؟ متاسفانه جواب ما در برابر این سوال خیر است؛ چرا که موضوع فراتر از این حرف ها می باشد.

    ترید ارز دیجیتال در واقع به معنای معامله گری این نوع واحد پولی می باشد؛ حال این معامله گری چگونه شکل می گیرد؟ به طور کلی در این روش درآمد زایی به معنا و مفهمی ساده، ارز دیجیتال در پایین ترین قیمت توسط تریدر و یا همان معامله گر خریداری می شود و در بالا ترین قیمت، به فروش می رسد. طبیعتا میزان درصد افزایش قیمت از زمان خرید تا زمان فروش را درصد سود تریدر می نامند.

    البته دقت داشته باشید که ما به ساده ترین شکل ممکن، این روش درآمدزایی، یعنی ترید ارز دیجیتال را توضیح دادیم. این تفسیر به این معنا نیست که یک ارز دیجیتال در یک قیمتا خریداری شود و منتظر بمانیم تا آن به قیمت بالای خود برسد؛ بلکه باید دانش این کار را داشته باشیم. ترید ها با استفاده از دو نوع تحلیل، اقدام به بررسی یک ارز می کنند و قیمت آینده آن ارز دیجیتال را پیشبینی می کنند. در ادامه به طور کامل این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.

     

    تفاوت معامله گری و سرمایه گذاری در دنیای ارز های دیجیتال

     

     

    تا به این جای کار به طور کامل دانستید که ترید ارز دیجیتال چیست و به چه کسی تریدر می گویند؛ حال در این بخش قصد داریم به سوالی بپردازیم که مشغله ذهنی بسیاری از مخاطبان این بازار می باشد. آیا تا به حال اقدام به خرید ارز دیجیتال کرده اید؟ اگر پاسخ شما در این باره مثبت است، آن ارز را در کیف پول خود، برای چه مدتی نگه داشته اید؟

    تا جایی که در حال حاضر به آن پرداختیم، متوجه شدیم که ترید ارز دیجیتال، به معنای معامله گری می باشد. حال بایستی بدانید که این معامله گری، به صورت لحظه ای انجام می شود. معمولا به این روش، نوسان گیری از یک ارز دیجیتال گفته می شود. فرد معامله گر سعی می کنید از نوسان قیمت یک ارز در لحظه، سود اندک ولی ممتدی را دریافت کنید. حال سرمایه گذار به چه شخصی گفته می شود؟

    هدف  نوع فعالیت یک سرمایه گذار، کاملا از پروسه فعالیت ترید ارز دیجیتال جدا می باشد. به سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال، به نوعی هولد گفته می شود. در این روش درآمد زایی، فرد مقدار سرمایه نسبتا قابل توجهی را بر روی یک ارز مستعد به رشد، می گذارد؛ به معنایی دیگر، اقدام به خریداری آن می کند. معمولا فرد سرمایه گذار، تا یک سال بعد از خرید ارز مدنظر، سراغ آن نمی رود و پس از گذشت یک سال، سود آن را برداشت می کند. البته دقت داشته باشید که یک سال، حداقل زمانی بود که ما برای توضیح این روش درآمد زایی بیان کردیم؛ چرا که حتی می تواند این زمان طولانی تر هم باشد.

     

    آموزش ترید ارز دیجیتال شامل چه چیز هایی می باشد؟

     

    تا به این جای کار به طور کامل مطلع شدید که با ترید ارز دیجیتال می توان، به درآمدی بسیار فوق العاده رسید؛ اما موضوعی که ما بار ها بر روی آن تاکید داشته اید، گذراندن دوره جامع ارز دیجیتال بوده است. تاکید ما بر روی شرکت در دوره آموزش حضوری ارز دیجیتال می باشد؛ چرا که کلاس های حضوری آکادمی پارسیان بورس، می تواند از دوره های مجاری بسیار کیفیت بالاتری را برای یادگیری شما داشته باشد.

    حال سوالی که همیشه برای مشتاقان زمینه ارز های دیجیتال وجود داشته است، این بوده که در یک آموزش، یادگیری چه چیز هایی بسیار مورد نیاز درآمد زایی می باشد؟ به طور کلی برای درآمدزایی در بازار های سرمایه، شما نیاز به فراگیری دو نوع تحلیل دارید. زمانی که به هر دو این ها مسلط باشید، می توانید توقع درآمدزایی از خود را نیز داشته باشید. در ادامه به هر دو این نوع تحلیل می پردازیم.

     

    تحلیل بنیادی ارز دیجیتال

     

    اولین نوع تحلیلی که یادگیری آن خیلی هم دشوار نمی باشد، تحلیل بنیادی نام دارد. به تحلیل بنیادی در بازار های سرمایه، تحلیل فاندامنتال هم گفته می شود. بعد از شنیدن نام این نوع تحلیل، حتما برای دانستن نوع کارکرد آن کنجکاو می شود. در تحلیل بنیادی یا همان فاندامنتال، عملکرد یک ارز دیجیتال در زمان گذشته و فعالی خود، به صورت دقیق بررسی می شود؛ حال این بررسی و آنالیز، با استفاده از چه ابزار هایی صورت می گیرد؟

    به طور کلی تحلیل بنیادی ارز های دیجیتال، با استفاده از اخبار لحظه ای آن ها انجام می شود. این روز ها به دلیل پیشرفت بازار ارز های دیجیتال، اخبار و حاشیه های زیادی در طول روز برای آن ها به وجود می آید؛ از همین روز اگر نگاه و بررسی را داشته باشید، می توانید نوسان قیمتی ارز های دیجیتال را با استفاده از تحلیل بنیادی آن ها دریافت کنید.

    در بخش قبلی دانستید که سرمایه گذار در بازار ارز های دیجیتال، به چه شخصی گفته می شود؛ حال اگر قصد سرمایه گذار بلند مدت در بازار ارز های دیجیتال را دارید، فراگیری دانش فاندامنتال، برای شما می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد. دقت داشته باشید که اخبار های تاثیر گذار و مورد استفاده در تحلیل بنیادی، فقط برای چند ساعت و لحظات کوتاهی تاثیرگذارند؛ به این معنا که نمی توان توقع تاثیر گذاری چند روزه را داشت.

     

    تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

     

    دیگر تحلیلی که در کلاس ارز دیجیتال در مشهد توسط آکادمی پارسیان بورس مورد آموزش قرار می گیرد، تحلیل تکنیکال می باشد. به طور کلی هر ارز دیجیتال، دارای یک نمودار قیمتی از خود می باشد. شما با فراگیری دانش تکنیکال، می توانید اقدام به تحلیل نموردار قیمتی آن ارز کنید؛ حال این تحلیل به شما کمک می کند تا قیمت آینده ارز مدنظر را با بالاترین احتمال موجود، برست بیاورید.

    اگر قصد شما  ترید ارز دیجیتال و نوسان گیری می باشد، فراگیری این روش تحلیل بسیار مهم و حائز اهمیت است. در کلاس ارز دیجیتال در مشهد کاملا بعد از آموزش تحلیل تکنیکال به طور کامل استراتژی های مرتبط با آن هم به شما آموزش داده می شود و شما با استفاده از آن ها، می توانید به ترید ارز دیجیتال بپردازید.

     

    سخن نهایی درباره ترید ارز های دیجیتال

     

    اگر در خود می بینید که می توانید به یک تریدر حرفه ای در بازار ارز های دیجیتال یا کریپتوکارنسی تبدیل شوید، آکادمی پارسیان بورس می تواند این نیاز شما را به طور کامل برطرف کند و از شما، یک تریدر حرفه ای بسازد. حال دقت داشته باشید که برای ترید ارز دیجیتال دانش تحلیل بنیادی و تکنیکال در کنار یکدیگر، برای شما نیاز می باشد. به معنای دیگر شما نباید به سراغ فقط یکی از آن ها بروید؛ البته که می توانید یک کدام از این دو روش را به صورت تخصصی دنبال کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=239167

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم