• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

​وام ارزان مناطق زلزله زده در بانک صادرات ایران عملیاتی می شود

  • کد خبر : 2991
  • 03 آذر 1396 - 21:40
​وام ارزان مناطق زلزله زده در بانک صادرات ایران عملیاتی می شود

پول بانک: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از ٧ بانک عامل تعیین شده برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور، پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به آسیب دیدگان را با جدیت پیگیری می کند.

  • به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی، مدیرعامل این بانک ضمن شرکت در جلسه استانداری کرمانشاه با حضور استاندار این استان، مقامات کشوری، استانی و همچنین مدیران عامل سایر بانک های تعیین شده از سوی بانک مرکزی، دستورات لازم برای تسهیل در پرداخت وام های ارزان و حمایتی این بانک را به مردم آسیب دیده از زلزله اخیر صادر کرد.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران در جمع سایر مدیران عامل بانکهای دولتی و مقامات استانی در این نشست با اعلام اینکه رقم کمک های نقدی همکاران بانک و هموطنان از ۴١ میلیارد ریال فراتر رفته است، افزود: برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه هر چه در توان داریم به خدمت خواهیم گرفت و مساعدت های لازم بانکی برای کاهش بار سختی های ناشی از این حادثه به عمل خواهد آمد.
    سیاوش زراعتی به همراه  تعدادی از مدیران عامل بانکها، ضمن بازدید از شهرها و روستاهای زلزله زده و گفتگو با مردم این منطقه، از آشپزخانه مرکزی بانک صادرات ایران در مناطق زلزله زده که روزانه ٢ هزار پرس غذای گرم بین مردم آسیب دیده توزیع می کند، نیز بازدید کردند.
    مدیرعامل بانک صادرات ایران شعب خسارت دیده بانک در شهر سر پل ذهاب و سایر مناطق را نیز مورد بازدید قرار داد و اقدامات لازم برای بازسازی فوری و خدمات رسانی به مردم و مشتریان بانک را گوشزد نمود.
    وی در ادامه این بازدید به مدیران بانک دستور داد با تشکیل کارگروه ویژه ای ضمن رسیدگی به وضعیت همکاران آسیب دیده، تلاش مضاعفی در ارائه خدمات به مردم رنج کشیده منطقه صورت بگیرد. وی همچنین امهال مطالبات آسیب دیدگان زلزله را مورد تاکید قرار داد.
    شایان ذکر است، بانک صادرات ایران با ارسال ٨ دستگاه خودپرداز از مدیریت شعب استان های کرمانشاه، خوزستان، مرکزی و لرستان به مردم آسیب دیده یاری رساند و به سرعت بیش از ۵ هزار دستگاه خودپرداز این بانک در سراسر کشور را با ارائه امکان ویژه، آماده دریافت و انتقال سریع وجوه اعطایی مردم به هموطنان رنج کشیده از زلزله کرد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2991

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم