• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

​مردم لرستان ٩ ماهه ١٣هزار و ۵٢٠ فقره تسهیلات از بانک صادرات ایران دریافت کردند

  • کد خبر : 3817
  • 20 دی 1396 - 0:05
​مردم لرستان ٩ ماهه ١٣هزار و ۵٢٠ فقره تسهیلات از بانک صادرات ایران دریافت کردند

پول بانک: تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در لرستان با اعطای ١٣ هزار و ۵٢٠ فقره تسهیلات به ارزش ۴١۶٧ میلیارد ریال در بخش های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی در ٩ ماه ابتدای سال ٩۶ وارد فاز جدیدی شده است.

  • به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیریت شعب این بانک در استان لرستان علاوه بر اعطای وام های قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات حمایتی به خانواده های معظم شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه و تسهیل امر ازدواج جوانان در استان لرستان، خدمات حمایتی خود را در راستای حمایت جدی از تولید داخلی طی ٩ ماه اول سال جاری معطوف به بخش های مختلف اقتصادی از جمله مسکن و ساختمان، خدمات و بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن و همچنین بنگاه های کوچک و متوسط در این استان کرده و با اعطای ١٣ هزار و ۵٢٠ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۴١۶٧ میلیارد ریال نقش غیرقابل انکاری در رونق تولید، اشتغال و افزایش سطح رفاه عمومی مردم این استان داشته است.
    بنا بر این گزارش از مجموع تسهیلات پرداختی بانک صادرات ایران در این استان می توان به پرداخت ۴١۴ فقره تسهیلات جهت کمک به بنگاه های کوچک و متوسط به ارزش بیش از ۴١۶ میلیارد ریال اشاره کرد.
    همچنین ۴ بخش مهم اقتصادی (مسکن و ساختمان، خدمات و بازرگانی، کشاورزی و صنعت و معدن) نیز طی این مدت در مجموع با دریافت بیش از ٣١٩۵ میلیارد ریال از ٩١٧۵ فقره تسهیلات بانک صادرات لرستان استفاده کرده اند.
    همچنین خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از ٢۶۵ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ١۶١ میلیارد ریال بهره مند شده اند. مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بهزیستی و آسیب دیدگان حوادث غیرمترقبه نیز در لرستان طی مدت مورد اشاره از ٧۶۶ فقره وام قرض الحسنه بالغ بر ٩۶ میلیارد ریال برای راه اندازی مشاغل خانگی و رفع آسیب های ناشی از حوادث طبیعی استفاده کرده اند. در این میان ٢٩٠٠ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه قریب به ٣٠٠ میلیارد ریال به متقاضیان این استان پرداخت شده است.
    گفتنی است، بانک صادرات ایران در استان لرستان در راستای تقویت منابع و هدایت آن به سمت واحدهای تولیدی، وصول مطالبات را از طرق مسالمت آمیز با رعایت مقررات در دستور کار دارد. پیگیری وصول مطالبات به عنوان دفاع از منافع ملی، حقوق سهامداران و سپرده گذاران و بالابردن توان پرداخت مجدد تسهیلات، از جمله وظایف ارکان بانک بوده که رونق اشتغال و جلوگیری از منحرف شدن منابع ملی را دنبال می کند.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=3817

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم