• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

۵+۱ نوع نهال گردو مناسب شهرهای تهران، تبریز و شیراز

  • کد خبر : 309522
  • 07 دی 1401 - 12:52
۵+۱ نوع نهال گردو مناسب شهرهای تهران، تبریز و شیراز

فهرست محتوا آنطور که آمار نشان می‌دهد کشاورزان تهران، تبریز و شیراز اطلاعات کاملی در مورد سرمایه‌گذاری بر پایه کشاورزی مخصوصاً احداث باغ‌های مدرن و حرفه ای نهال گردو به دست آوردند، از این رو میزان آمار فروش نهال گردو در شهرهای تهران، تبریز و شیراز در چند سال گذشته چند برابر شده است. از […]

فهرست محتوا

  • آنطور که آمار نشان می‌دهد کشاورزان تهران، تبریز و شیراز اطلاعات کاملی در مورد سرمایه‌گذاری بر پایه کشاورزی مخصوصاً احداث باغ‌های مدرن و حرفه ای نهال گردو به دست آوردند، از این رو میزان آمار فروش نهال گردو در شهرهای تهران، تبریز و شیراز در چند سال گذشته چند برابر شده است. از نظر اقتصاددانان سرمایه‌‌گذاران کشاورز و باغدار به دنبال احداث مزارع گردوی مدرن هستند تا بتوانند با فروش محصولات آنها علاوه بر اینکه به یک درآمد کلان و با ارزش برسند، بتوانند یک سرمایه منفعل را برای فرزندان خود نیز هدیه دهند.

    ما در این مقاله سعی می‌کنیم تمامی موارد مربوط به نهال گردو و شرایط کشت آن در سطح اراضی شهر تهران تبریز و شیراز را برای شما به طور کامل توضیح دهیم. در آخر ارقام نهال گردو که بیشترین طرفدار را در این سه شهر دارد به شما معرفی کرده تا خوانندگانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری خود را بر پایه کشاورزی بنا کنند یک اطلاعات پیش زمینه در این مورد داشته باشند. در ادامه مطلب همراه ما باشید.

    احداث باغ نهال گردو در تهران

    یکی از مهمترین دغدغه‌های کشاورزان تهرانی خرید انواع نهال گردو در تهران هست، کشاورزان تهرانی به دنبال یک سرمایه‌گذاری کم ریسک و طولانی مدت هستند تا بتوانند سال‌های طولانی به وسیله این سرمایه‌گذاری به یک درآمد کلان و اقتصادی دست پیدا کنند. از این رو بیشتر باغداران به احداث باغ درخت گردو روی آوردند، چون این درخت در برابر انواع بیماری‌ها، شرایط آب و هوای سخت، همچنین آفت‌ها از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. مهمترین دلیل علاقه کشاورزان تهرانی به غیر از موارد بالا به راه اندازی باغ گردو حفظ قیمت جهانی آن است.

    یعنی قیمت زحمت یک ساله آنها متاثر از هیچ چیزی نمی‌باشد، آنها تنش این را ندارد که قیمت گردو بعد از چند روز ممکن است کاهش پیدا کند یا تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفته و نتواند آن را صادر کند. با آگاه سازی‌های فراوانی که مسئولین شهر تهران انجام داده‌اند بیشتر کشاورزان این باغ گردو را راه‌اندازی کرده و از درآمد آنها رضایت کافی دارند. البته در این مورد به خصوص نباید نقشه نهالستان گردو در تهران را فراموش کنیم. نهالستان‌های معتبر سعی کردند قیمت خرید نهال گردو در تهران را بصورت اقتصادی تعیین کنند، با این کار کشاورز با اطمینان بیشتر به خرید نهال گردو در تهران می‌پردازند.

    راه اندازی باغ نهال گردو در تبریز

    در این قسمت می‌خواهیم نظر کشاورزان عزیز شهر تبریز را جویا شویم و بدانیم علت اصلی افزایش خرید نهال گردو در تبریز چیست و چرا افزایش پیدا کرده است. و اطلاعاتی هم در مورد انواع نهال گردو در تبریز که مورد پسند کشاورزان و باغداران قرار گرفته است را کسب کنیم. نظر بیشتر کشاورزان تبریزی بر این پایه بود که به هنگام سرمایه‌گذاری بر روی باغ گردو شفافیت‌سازی به طور کاملا مشخصی انجام می‌شود.

    سرمایه‌گذاری در بورس یا سرمایه‌گذاری در خرید طلا و دلار چنین شفافیت‌سازی را ندارد، چون چیزی در دست خود کشاورز نیست. ولی زمانی که بر روی احداث باغ گردو متمرکز می‌شود، می‌داند هر چه تلاش او بیشتر باشد به همان اندازه تولید سالیانه و کسب درآمد او افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین هر ثانیه تولید و رشد محصولات و سرمایه خود را با چشمان خودش دیده و اطمینان خاطر دارد. پس احداث باغ گردو به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن در بین کشاورزان تبریز شناخته شده است.

    نباید فراموش کنیم که بیشتر کشاورزان تبریز دوست داشتند به یک جامعه بزرگ کشاورزی بپیوندد که توانستند با به دست آوردن آگاهی‌های گیاه پزشکی لازم و بازسازی باغ خود به کسب درآمد کاملا مطمئن و ثابت دست پیدا کنند. کشاورزان برای استعلام قیمت گردو‌ می‌توانند به سایت بزرگترین نهالستان گردو در تبریز مراجعه کرده و به روزترین قیمت نهال گردو در تبریز را مشاهده کنند.

    ۵+۱ نوع نهال گردو مناسب شهرهای تهران، تبریز و شیراز

    دلایل اصلی کشاورزان شیرازی در احداث باغ نهال گردو در شیراز

    مهمترین دلایلی که کشاورزان شیرازی برای احداث باغ انواع نهال گردو در شیراز بیان کردن بازگشت سرمایه آنها به صورت چند برابر است، آنها مطمئن هستند که به خاطر خرید نهال‌های اصلاح شده و ویژگی مهم آنها یعنی زودبازده بودن در همان ۵ تا ۶ سال اولیه میزان سرمایه صرف شده به دستشان باز خواهد گشت. البته از دلایل دیگر کشاورزان می‌توان به این نکته اشاره کرد: «آنها این سرمایه‌گذاری را به عنوان یک هدیه برای نسل آینده خود در نظر گرفتند.»

    خانواده هایی که می‌دانند قادر نیستند هیچ سرمایه ای برای تهیه دانشگاه و ازدواج فرزندانشان جمع آوری کنند با احداث باغ گردو می‌توانند این سرمایه را جمع‌آوری کنند. در واقع کشاورزان شیرازی باغ گردو را به عنوان یک سرمایه‌گذاری کاملا منفعل قبول کرده اند، تنها کاری که یک کشاورز باید انجام دهد شناسایی نهالستان گردو در شیراز است. آنها برای فهمیدن قیمت نهال گردو در شیراز جهت خرید نهال گردو در شیراز می‌توانند به سایت‌های معتبر مراجعه کنند.

    پنج نهال گردوی با کیفیت و یک نهال گردوی اصلاح شده

    در قسمت‌های قبلی به طور کامل توضیح دادیم چرا کشاورزان تهرانی تبریز و شیرازی به دنبال احداث باغ گردو هستند و چه فوایدی برای آنها دارد. البته ما بیشتر در مورد فواید اقتصادی این سرمایه‌گذاری صحبت کردیم، حالا وقت آن رسیده است در مورد خصوصیات بارز و ویژگی‌های مهم نسل جدید نهال گردو بحثی داشته باشیم. پنج نهال گردوی شناخته شده در بین کشاورزان و با کیفیت به همراه یک نهال اصلاح شده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با انتخاب آنها یک باغ گردوی کاملا حرفه ای و مدرن را راه اندازی کنید.

    خصوصیات نهال گردو فرنور:

    1. کاشت در ارتفاعات ۱۵۰۰ الی ۲۵۰۰ متر
    2. مناسب برای ارتفاعات
    3. تحمل دمای منفی ۳۰ درجه
    4. تحمل دمای بالای چهل درجه
    5. باردهی بالا تا تناژ ۴ الی ۴.۵ تن هکتار
    6. مخصوص مناطق سردسیری

    نهال گردو چندلر:

    1. مخصوص کاشت در کوهپایه‌ها و دامنه ها
    2. باردهی بالا تا تناژ ۴ تن در هکتار
    3. بازدهی سریع
    4. مقاومت بالا در برابر خشکسالی
    5. عمر اقتصادی بالای ۱۰۰ سال
    6. مناسب برای مناطق معتدل و سرد
    7. مناسب برای سطح ارتفاع ۲۰۰ الی ۱۵۰۰ متر

    ۵+۱ نوع نهال گردو مناسب شهرهای تهران، تبریز و شیراز

    نهال گردو تویسرکان:

    1. بهترین ارتفاع برای کاشت ارتفاعات 500 تا 1500 متری
    2. مناسب برای مناطق معتدل و مرطوب
    3. حساس در برابر سرما و گرمای بیش از حد
    4. باردهی تا ۳ تن در هکتار

    ارقام نهال گردو اسرائیلی:

    1. مخصوص نواحی معتدل و معتدل رو به سرد
    2. ارتفاع برای کاشت آن ۵۰۰ الی ۱۵۰۰ متری
    3. نهال گردوی اقتصادی باردهی بین ۲ الی ۳ تن در هکتار

    نهال ژنوتیپ پالیز تیپ ۹

    نهال ژنوتیپ پالیز جزوه نهال‌های اصلاح شده و پرطرفدار در بین کشاورزان تهران، تبریز و شیراز هست و بخاطر خصوصیات و ویژگی‌های بارز آن مورد توجه باغداران قرار گرفته است. از مهم‌ترین خصوصیات آن می‌توان به تناژ بالای تولید محصول گردوی خشک در هکتار اشاره کرد، حدوداً بین ۷ الی ۱۰ تن است. همچنین طول عمر اقتصادی نهال ژنوتیپ بالای ۱۰۰ سال تخمین زده اند و اگر کشاورز بتواند به مراقبت و نگهداری مناسب آن بپردازد تا چند سال هم افزایش پیدا می‌کند.

    این نهال کاملاً زودبازده بوده و در اولین سال کاشت نوبرانه می‌دهد، بعد از ۳ الی ۴ سال رشد خود را کامل کرده و به عنوان یک درخت اقتصاد شناخته شده است. مقاومت آن در برابر انواع بیماری‌ها، خشکسالی و رطوبت بالا است. در ارتفاع صفر تا ۳۰۰۰ درجه قابل کشت بوده یعنی تمامی باغداران در هر نقطه کشور می‌توانند این نهال را بدون دغدغه با گارانتی دوساله تهیه کنند.

    کلام آخر

    ما در این مقاله سعی کردیم به عنوان یک خبرگزار بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی صرفاً نظرات کشاورزان عزیز در این سه شهر را برای شما منتقل کنیم. اگر شما و دوستانتان جزو افرادی هستید که می‌خواهید یک سرمایه‌گذاری درست و اصولی را تجربه کنید، بهتر است تمامی جوانب احداث باغ گردو را هم در نظر بگیرید. معمولاً برای سرمایه‌گذاری کردن نباید عجله کرد پس بدون کوچکترین تعجیلی در حمایت از اقتصاد کشور خودتان به این پیشنهاد هم فکر کنید.

    کشاورزان عزیزی که در هر مرحله از احداث باغ حرفه‌ای و تجاری دچار مشکل و عدم توانایی شدند، می‌توانند با تیم پشتیبانی مرکز برتر نهال تماس گرفته و تمامی سوالات اشکالات خود را بپرسند. کارشناسان مربوطه و مهندسین گیاهپزشکی در هر لحظه آماده جوابگوی به شما می‌باشند.

    تماس

    09141832393

    09144501003

    آدرس سایت :

    bartarnahal.ir

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309522

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم