• امروز : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

یک پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا/ طلا و سکه بخریم یا نخریم؟

  • کد خبر : 330896
  • 18 شهریور 1402 - 6:30
یک پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا/ طلا و سکه بخریم یا نخریم؟

یک پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا/ طلا و سکه بخریم یا نخریم؟ رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان این‌که به اعتقاد من، تا پایان ماه صفر هم که تقریبا روزهای پایانی شهریور می‌شود، نوسان افزایشی یا کاهشی قیمت را نخواهیم داشت، می‌گوید: در نهایت، همین قیمت‌ها را با نوسان یک تا ۳ درصد در […]

  • یک پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا/ طلا و سکه بخریم یا نخریم؟

    رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان این‌که به اعتقاد من، تا پایان ماه صفر هم که تقریبا روزهای پایانی شهریور می‌شود، نوسان افزایشی یا کاهشی قیمت را نخواهیم داشت، می‌گوید: در نهایت، همین قیمت‌ها را با نوسان یک تا ۳ درصد در بازار طلا و سکه خواهیم داشت.

    نادر بذرافشان در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به این‌که باید ببینیم نوسان اونس جهانی طلا، بازار ارز و عرضه و تقاضا چگونه خواهد بود، می‌افزاید: ما باید ببینیم در نیمه دوم سال و ماه ربیع‌الاول، آیا رونق به صنعت بازمی‌گردد یا شرایط تغییر می‌کند یا خیر.

    رییس اتحادیه طلا و جواهر عنوان می‌کند: پیش‌بینی تحلیلگران تا سال میلادی جدید و ژانویه این است که اونس جهانی طلا به ۲ هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد. اگر این اتفاق بیفتد، به طور قطع بازارهای داخلی دنیا نیز تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد و افزایش قیمت داریم.

    بذرافشان تصریح می‌کند: ما باید ببینیم براساس این تحلیل‌ها، آیا این اتفاق تا ژانویه می‌افتد یا خیر. ولی در بازار داخلی فعلا شرایط نوسانی نیست.

    وی متذکر می‌شود: کاهش تقاضا در بازار، مردم را دچار شبهه و شک و گمان کرده که امکان دارد کاهش قیمت‌ها باشد، اما من اعتقادی به این موضوع ندارم.

    ۲۲۳۲۲۵

    منبع  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=330896

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم