• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7
پیام رسان بله

یک پیام رسان با قابلیت کارت بکارت و فعالیت های بانکی

  • کد خبر : 97116
  • 27 آذر 1398 - 9:00
یک پیام رسان با قابلیت کارت بکارت و فعالیت های بانکی

فهرست محتوا امروزه استفاده از پیام رسان ها به قدری گسترده شده است که تقریبا بر روی تمامی گوشی های هوشمند این پیام رسان ها نصب شده است. دیگر کمتر کاربری را می بینیم که از ارسال پیامک معمول مخابراتی استفاده نماید و با گسترش اینترنت و بسترهای مخابراتی استفاده از این پیام رسان ها […]

فهرست محتوا

  • امروزه استفاده از پیام رسان ها به قدری گسترده شده است که تقریبا بر روی تمامی گوشی های هوشمند این پیام رسان ها نصب شده است. دیگر کمتر کاربری را می بینیم که از ارسال پیامک معمول مخابراتی استفاده نماید و با گسترش اینترنت و بسترهای مخابراتی استفاده از این پیام رسان ها نیز رایج شده است.

    بررسی پیام رسان بله 

    از میان انبوه پیام رسان ها برخی به عنوان شناخته ترین و محبوبترین ها در میان کاربران وجود داشته اند که می توانیم به مواردی چون تلگرام ، واتس اپ ، لاین و … اشاره کنیم. البته با ماجرای فیلتر شدن تلگرام، نام برخی از پیام رسان های داخلی نیز بیشتر از گذشته شنیده می شود که می توانیم به مواردی چون سروش ،بله ، ایتا اشاره نماییم. هر کدام از این پیام رسان ها خود قابلیت های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهند . در ادامه این پست به بررسی پیام رسان بله پرداخته ایم. با پول بانک همراه شوید…

    انتقال پول در کم ترین زمان

    اول از هر چیزی باید بدانید که این اپ نیز مانند دیگر اپلیکیشن ها قابلیت های زیادی دارد ولی در این میان برخی به عنوان متفاوت ترین ها شناخته شده اند که به بررسی آنها پرداخته ایم.(نیازی نیست همه ی قابلیت ها را مرور کنیم چون در بسیاری از اپ ها کاملا شبیه به یکدیگر هستند).

    خدمت کارت به کارت یکی از اصلی ترین خدمات مالی این اپ است که می تواند در کوتاه ترین زمان با بیشتر از 15 بانک عضو شتاب مبدا از طریق این اپ صورت بگیرد. شما می توانید با وارد کردن شماره کارت مبدا، مقصد ، اطلاعات کارتتان مقدار پولی را که می خواهید انتقال دهید. البته برخی از بانک ها در این اپ وجود ندارد که همین موضوع یک ضعف بزرگ برای “بله” به شمار می رود.

    پیام رسان بله

    راه اندازی کسب و کار و فروشگاه های اینترنتی

    یکی دیگر از ویژگی های متفاوت اپلیکیشن بله ، راه اندازی یک فروشگاه و کسب و کار اینترنتی است.شما می توانید به آسانی با استفاده از بستر و مجوز پرداختی که برای این اپ وجود دارد به راه اندازی یک کسب و کار بپردازید. در اکثر پیام رسان های داخلی و خارجی اصلا این چنین امکاناتی وجود ندارد که کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. شاید همین تفاوت “بله” با دیگر اپ ها سبب ایجاد موفقیت برای آن شود.

    پیام رسان بله

    امکان پرداخت های اجتماعی برای اپلیکیشن بله

    یکی دیگر از تفاوت های اپ با دیگر پیام رسان ها امکان پرداخت های اجتماعی است. اگر کاربری قصد داشته باشد به خیریه کمک کند یا بخواهد برای سازمانی پولی را واریز نمایید می تواند از بله کمک بگیرد.

     

    البته فراموش نکنید برای سرمایه گذاری پروژه هایتان میتوانید گروه های کاربری را تشکیل بدهید و از بستر بله برای جمع آوری سرمایه های اندک استفاده نمایید. خدمات مالی که این اپ به کاربران خود ارائه میدهد با مجوزهای بانک مرکزی بوده وهر پرداختی که صورت بگیرد دارای مجوز است و کاربر می تواند بعدا آن را پیگیری نماید پس هیچ مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

    امکانات دیگر پیام رسان بله

    پرداخت های مختلف: اگر می خواهید از کسی درخواست پول کنید یا به کسی پولی بدهکارید می توانید در این اپ فاکتورهای را تنظیم کنید و به صورت مستقیم طلب خود را بگیرید یا قرضتان را پرداخت نمایید.

    پرداخت قبوض و خرید شارژ : مانند دیگر اپ ها شما می توانید شارژ را خریداری کنید یا قبضی را پرداخت نمایید . برای پرداخت قبض موبایل نیز می توانید از اپلیکیشن “بله” استفاده نمایید. این پرداخت ها به عنوان رایج ترین کارهای روزانه ما هستند.

    امکان چت به صورت دو نفره یا گروهی: این امکان پایه در پیام رسان ها وجود دارد که کاربران می توانند به چت و گفتگو دو نفره یا گروهی بپردازند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=97116

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم