• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

یک استاد دانشگاه در تشریح بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد بیان داشت: نگاه اصلاحی، نظارتی و شفافیت در برنامه وزیر اقتصاد قابل تحسین است

  • کد خبر : 246344
  • 03 شهریور 1400 - 16:05
یک استاد دانشگاه در تشریح بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی اقتصاد بیان داشت: نگاه اصلاحی، نظارتی و شفافیت در برنامه وزیر اقتصاد قابل تحسین است

پول بانک: محسن سیفی استاد اقتصاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی، برنامه های خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد را در راستای تلاش برای رفع شبهات شرعی و صیانت از حقوق مردم و بیت المال را موثر و اجرایی خواند.

  • محسن سیفی استاد اقتصاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی، برنامه های خاندوزی وزیر پیشنهادی اقتصاد را در راستای تلاش برای رفع شبهات شرعی و صیانت از حقوق مردم و بیت المال را موثر و اجرایی خواند.

    خاندوزی وزیر پیسنهادی اقتصاد

    به گزارش سایت خبری – تحلیلی پول بانک، محسن سیفی استاد اقتصاد دانشگاه و پژوهشگر اقتصادی در تشریح بررسی برنامه های وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: با بررسی برنامه ها ملاحظه میگردد آشیب شناسی های صورت گرفته کاملا دقیق و کارشناسی بوده که با اهتمام همه ارکان دولت و استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان حوزه اقتصادی قابلیت اجرا خواهد داشت.

    این مدیر شبکه بانکی در ادامه بیان داشت: در این برنامه به خوبی به نظارت های ناکارآمد و مشکلات قوانین ناظر و کاربردی در تقنین و اجرا اشاره شده و راهبردها و سیاست های مناسبی در حوزه شفافیت و نظارت ارائه گردیده که قابل تحسین است.

    ایشان تلاش برای رفع شبهات شرعی و صیانت از حقوق مردم و بیت المال در برنامه های خاندوزی را موثر و اجرایی خواند و در خصوص سیاست های پیشنهادی بازار سرمایه اعم از متنوع سازی ابزارها و محصولات مالی در این بازار ، حذف تنظیم گری های غیر ضروری، تسهیل مقررات مربوطه و… را غیر شعاری و مناسب ارزیابی نمود.

    سیفی در پایان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور اعم از کسری بودجه، حجم نقدینگی و… و الویتهای برنامه ابرازی تاکید نمود با شناختی که از دکتر خاندوزی و مجموعه همراه ایشان در حوزه کارشناسی، سیاستگذاری و اجرا دارم پیشنهاد ایشان به عنوان وزیر اقتصاد را عامل امیدواری و استقبال حوزه دانشگاهی می دانیم.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=246344

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم