• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

یکشنبه قیمت دلار برای همیشه مشخص می شود!

  • کد خبر : 318921
  • 05 خرداد 1402 - 3:59
یکشنبه قیمت دلار برای همیشه مشخص می شود!

یکشنبه قیمت دلار برای همیشه مشخص می شود! مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته به گزارش منیبان، روند کاهشی قیمت دلار از روز گذشته آغاز شد و امروز دلار در بازار آزاد به ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. اما بسیاری معتقدند که دلار در این کانال ماندگار نیست و احتمالا در هفته آینده به ۵۰ […]

  • یکشنبه قیمت دلار برای همیشه مشخص می شود!

    • مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته

      مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته

    به گزارش منیبان، روند کاهشی قیمت دلار از روز گذشته آغاز شد و امروز دلار در بازار آزاد به ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. اما بسیاری معتقدند که دلار در این کانال ماندگار نیست و احتمالا در هفته آینده به ۵۰ هزار تومان می‌رسد.

    اما چه چیزی سبب کاهش قیمت دلار شده است؟ قرار است که یکشنبه هفته آینده (هفتم خرداد) پادشاه عمان به ایران سفر کند. سفری که تاثیر آن در بازار فردوسی از اکنون آغاز شده است.

    با توجه به سابقه میانجی‌گری عمان در ماجرای مذاکرات هسته‌ای بسیاری امیدوارند که این بار هم پادشاه عمان حاوی اخبار مثبتی از مذاکرات هسته‌ای باشد و بتواند گره کور مذاکرات را باز کند. این سفر به خصوص در آستانه‌ نشست‌ شورای‌ حکام (۱۵ ا ۱۹ خرداد ماه) می‌تواند حائز اهمیت‌ باشد.

    برخی دیگر هم معتقدند که سفر پادشاه عمان به ایران ارتباطی با برجام ندارد و ماجرا از سرگیری روابط میان ایران و مصر است. هفته گذشته بود که سلطان عمان به مصر سفر کرد تا بتواند روابط تهران – قاهره را بهبود دهد. برای همین برخی معتقدند که سفر سلطان عمان برای همان منظور است و سلطان هیثم قرار است پیام از سرگیری روابط تهران و قاهره را اعلام کند و خبری از ماجرای برجام‌ نیست.

    اما هدف این سفر هر چه باشد، فعلا تاثیر کاهشی خود را بر بازار ارز گذاشته و توانسته دلار را یک کانال به پایین بکشد و احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ها هم وجود دارد.

    برای همین است که معامله‌گران فعلا وارد فاز احتیاط‌ شده‌اند و گفته می‌شود تا روز یکشنبه بازار کج‌دار و مریز حرکت می‌کند. فعلا قیمت دلار به ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است و گفته می‌شود اگر دلار محدوده حمایتی ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست بدهد، دلار راحت‌تر وارد کانال‌ ۵۰ هزار تومان می‌شود.

    برخی دیگر می‌گویند قیمت تتر و درهم نشان می‌دهد که ریزش قیمت دلار فعلا هیجانی است و دلار برای ورود به محدوده ۵۰ هزار تومان کار دشواری پیش رو دارد. اما چیزی که مشخص است این است که فعلا بازار ارز وارد فاز احتیاطی شده است و معاملات بازار که تا ماه گذشته داغ و پررونق بود، از رونق افتاده است.

    بازار فعلا منتظر ورود پادشاه عمان به تهران است. البته بعد است که بازار ارز به این زود از حالت انتظار خارج شود. چون‌ خرداد، ماه پرحادثه‌ای برای دلار است و هم در نیمه‌ خرداد نشست شورای حکام را داریم‌ و هم ممکن‌ است رافائل گروسی به ایران سفر کند. برای همین چشم‌انداز دلار فعلا مبهم است.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=318921

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم