• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

گیاهان آپارتمانی برگ بلند؛ گیاهانی که در منزل شما جادو میکنند

  • کد خبر : 287941
  • 07 اسفند 1400 - 16:40
گیاهان آپارتمانی برگ بلند؛ گیاهانی که در منزل شما جادو میکنند

فهرست محتوا شاید برای شما سوال شود که چرا گل های آپارتمانی برگ بلند؟ جواب سوال ساده است ، چرا که گل های آپارتمانی برگ بلند بیش تر از گیاهان برگ کوچک می توانند تداعی کننده طبیعت باشند و با وجود خود حس و حال فوق العاده تری را برای شما به ارمغان بیاورند . […]

فهرست محتوا

  • شاید برای شما سوال شود که چرا گل های آپارتمانی برگ بلند؟ جواب سوال ساده است ، چرا که گل های آپارتمانی برگ بلند بیش تر از گیاهان برگ کوچک می توانند تداعی کننده طبیعت باشند و با وجود خود حس و حال فوق العاده تری را برای شما به ارمغان بیاورند . در ادامه همراه ما باشید تا با تاثیر این گیاهان در دکوراسیون منزل و همچنین 10 مدل از انواع گیاهان برگ بلند و نحوه نگهداری آن ها آشنا شوید.

    10 نمونه از گیاهان آپارتمانی برگ دراز

    فیکوس الاستیکانخل کنتیا
    بنجامینبرگ انجیری
    شفلراپاچیرا
    نخل اریکالیندا
    نخل شامادوراافوربیا

    با گیاهان آپارتمانی برگ بلند در میان درختان زندگی کنید. گیاهان آپارتمانی برگ بلند با برگ های سبز ، براق ، دراز و شاداب خود می توانند سبب آشتی بشر امروزی با طبیعت شوند و تداعی کننده طبیعت زیبا در آپارتمان های دلگیر باشند . همچنین این گیاهان زیبا می توانند سبب افزایش سطح کیفیت هوای داخل منازل شوند.

    برگ های بلند و شاخه های دراز و ریشه های مقاوم این گیاهان ، علاوه بر افزایش سطح کیفیت هوای داخل منازل ، می توانند سبب ایجاد آرامش و افزایش تفکرات مثبت در شما شوند و حتی با وجود خود باعث کاهش و درمان بسیاری از مشکلات روحی و روانی مانند افسردگی شوند.

    گیاهان آپارتمانی برگ بلند؛ گیاهانی که در منزل شما جادو میکنند

    پرورش و نگهداری از گیاهان یک امر دشوار و زمان بر است که در گذشته افراد تمایل بیشتری برای انجام این  کار داشتند . اما در حال حاضر سبک زندگی افراد سبب شده که انجام این کار با دشواری های زیادی همراه شود. به همین دلیل گیاهان آپارتمانی برگ بلند از بهترین گزینه های روی میز برای بشر امروزی می باشد.

    انواع گیاهان آپارتمانی برگ بلند

    اکنون بیش از هر زمان دیگری افراد درگیر کارهای خارج از خانه هستند و زمان بیشتری را در خارج از منزل طی می کنند و زمان کافی برای رسیدگی و محبت به گیاهان را ندارند ، اما گیاهان آپارتمانی میتوانند در قبال این کم محبتی رشد خوبی داشته باشند و در این شرایط سرسختانه عمل می کنند.

    از میان گیاهان آپارتمانی موجود در سطح  گلخانه ها و بازار ، گیاهان آپارتمانی برگ دراز از زیبا ترین و  بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شوند.

    گیاهان آپارتمانی برگ دراز

    تاثیر گیاهان آپارتمانی برگ بلند در دکوراسیون داخلی

    بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی برای ایجاد یک فضای لوکس و مدرن و در عین حال آرامش بخش ، از گل های آپارتمانی برگ بلند در طراحی های خود بهره می برند . آنها بر این باورند که برای خلق یک منظره زیبا و لوکس در منازل ، بکارگیری این گیاهان می تواند به شدت تاثیر گذار باشد.

    همچنین گیاهان آپارتمانی  برگ دراز میتوانند به افزایش زیبایی محل کار و یا هتل ها نیز منجر شوند و یک منظره مدرن و دلپذیری را برای این مکان ها به ارمغان بیاورند.

    برگ های سبز و بلند گیاهان آپارتمانی ، می توانند هماهنگی زیادی با رنگ دکوراسیون های داخلی داشته باشند و سبب ایجاد یک فضای دلنشین و زیبا و پر از امواج مثبت شوند. همچنین این گیاهان آپارتمانی برگ دراز میتوانند یکی از اقتصادی ترین گزینه ها برای تغییر دکوراسیون باشند.

    گل های آپارتمانی برگ دراز

    بنابراین اگر شما نیز قصد تغییر دکوراسیون منزل و یا ایجاد یک محیط دلپذیر و آرامش بخش دارید و یا حتی اگر می خواهید محیط کار خود را از یک فضای سرد به یک فضای آرام و گرم تبدیل کنید، می توانید تنها با قرار دادن چند گیاه برگ بلند در محیط اطراف خود، تغییرات بسیاری را به وجود آورید.

    این گل های آپارتمانی برگ بلند زیبا و مقاوم، در بسیاری از موارد با کمبود نور کنار می آیند و به همین دلیل در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد نیز می توانند به خوبی به رشد خود ادامه بدهند. اما اگر نور منزل شما بیش از حد نیاز کم بود و یا خواستید این گیاهان را در فضایی نگهداری کنید که اصلا نوری وجود ندارد مانند: اتاق خواب، حمام و…. میتوانید از گیاهان آپارتمانی مناسب تاریکی استفاده کنید که در نبود نور هم رشد میکنند و مشکلی برای آن ها پیش نمی آید. این گیاهان زیبا، حتی در مکان های سرپوشیده مانند هتل ها و مراکز درمانی، می توانند انتخاب خوبی برای ایجاد فضای آرامش بخش نیز باشند.

    شما با داشتن یک یا چند گیاه برگ دراز مقاوم به کمبود نور می توانید تغییرات بسیاری را در محیط اطراف خود به وجود آورید . پیشنهاد ما در رابطه با گیاهان آپارتمانی برگ دراز، گیاهانی مانند سانسوریا یا لیندا و یا حتی گیاه یوکا می باشد که علاوه بر دارا بودن زیبایی فراوان ، مقاوم به شرایط آب و هوایی بد نیز هستند.

    گیاهان آپارتمانی با برگ بلند

    نحوه نگهداری از گیاهان برگ بلند

    1) خاک مناسب

    این گیاهان در خاک مناسب گلدان، پرلیت و ماسه بهتر رشد می کنند.

    2) نور مناسب

    این گیاهان در نور متوسط ​​رشد می کنند. شما عملا می توانید آنها را در هر جایی از خانه خود قرار دهید. فقط مطمئن شوید که آنها را در مناطق گرم و مرطوب نگه دارید.

    3) دمای مناسب

    صحبت از فضاهای گرم شد، این گیاهان به دلیل طبیعت گرمسیری نمی توانند دمای خنک را تحمل کنند. هر چیزی کمتر از 60 درجه فارنهایت باعث قهوه ای شدن برگ ها می شود و در نهایت برای بقای آن مضر است. در حالت ایده آل، آنها باید در فضایی بین 70 تا 72 درجه فارنهایت نگهداری شوند.

    4) آبیاری مناسب

    این گیاهان نیاز به آبیاری متوسط ​​دارند. در فاصله بین دو آبیاری اجازه دهید خاک خشک شود، اگر خاک مرطوب است از آبیاری خودداری کنید.

    5) کود مناسب

    وقتی از کودهای شیمیایی استفاده می کنیم حتما به یکسری نکات توجه کافی را داشته باشیم.

    یکی از این نکات استفاده از آب زیاد پس از دادن کود شیمیایی بوده و اینکار می تواند به جذب بهتر کود منجر شده و به عدم غلیظ شدن خاک گیاه کمک زیادی نماید.

    حدالامکان بهتر است از کود های طبیعی برای گیاهان خود در آپارتمان استفاده نمایید. از جمله کودهای بسیار مفید برای گیاهان آپارتمانی ما کود مرغی است.

    این کود علاوه بر اینکه تمامی مواد مورد نیاز گیاهان را در خود داشته می تواند جذب بسیار سریع و راحتی نیز برای گیاه داشته باشد.

    در واقع می توان اینطور بیان کرد که کود مرغی کامل ترین و بهترین کود برای گیاهان آپارتمانی برگ دراز در انواع مختلف آن بوده و می تواند نیاز گیاه به مواد غذایی را به تنهایی پاسخگو باشد.

    گیاهان آپارتمانی برگ بلند؛ گیاهانی که در منزل شما جادو میکنند

    گل‌ها همیشه مردم را بهتر، شادتر و مفیدتر می‌سازند؛ آن‌ها نور ، غذا و دارو برای روح هستند

    در آخر، مطلب را با این نقل قول زیبا از Luther Burbank گیاه شناس بزرگ که صد ها گونه تجاری از گیاهان را پرورش داده است تمام میکنیم. گیاهان خانگی با برگ‌های بزرگ از نظر زیبایی شناختی در یک فضای باز دیدنی هستند، اگر اتاق بزرگی دارید که مبلمان زیادی ندارد، داشتن یکی از گیاهانی که لیست کردیم قطعا برای خانه شما و روحیه شما عالی هستند.

    در صورت تمایل میتوانید پیشنهادات و سوالات خود را درباره گیاهان آپارتمانی برگ بلند در همین صفحه از طریق کامنت با ما در میان بگذارید تا همکاران ما تمام ابهام های ذهن شمارا بر طرف کنند.

    اگر به دنبال افزایش شادابی خانه یا محل کار خود هستید و یا مایلید روابط خود را ماندگار کنید، خرید گیاه آپارتمانی پیشنهاد ماست.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=287941

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم