• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

گوشی جدید ایسوس!!

  • کد خبر : 805
  • 20 اردیبهشت 1396 - 16:41
گوشی جدید ایسوس!!

به گزارش پایگاه خبری پول بانک، شرکت رایانهٔ اِیسوستک، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جنبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد.از محصولات جدید این شرکت تلفن های همراه نسل جدید است.حال به بررسی گوشی جدید این شرکت می پردازیم. گوشی جدیدی از تولیدکننده معروف تایوانی، ایسوس، در […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک، شرکت رایانهٔ اِیسوستک، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جنبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد.از محصولات جدید این شرکت تلفن های همراه نسل جدید است.حال به بررسی گوشی جدید این شرکت می پردازیم.

    گوشی جدیدی از تولیدکننده معروف تایوانی، ایسوس، در بنچمارک GFX دیده شده است و برخی از مشخصات کلیدی و مهم این گوشی که با نام X00ID در بنچمارک ظاهر شده، اکنون آشکار شده است. حال می‌دانیم که گوشی جدید ایسوس پردازنده 8 هسته‌ای و 1.4 گیگاهرتزی دارد و نمایشگر 5.5 اینچ اچ دی در آن به کار گرفته شده است.

    در کنار پردازنده 8 هسته‌ای، ایسوس 3 گیگابایت رم برای X00ID در نظر گرفته و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت است. دوربین اصلی به کار رفته در این گوشی دوگانه است و حاصل پیکربندی دو دوربین 12 + 5 مگاپیکسلی است. دوربین قرار گرفته در جلوی گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.

    در حال حاضر تنها بخشی از مشخصات گوشی فاش شده که از این مشخصات می توان فهمید باید منتظر رده بالایی در سری جدید گوشی های ایسوس باشیم زیرا بعید است ایسوس میان رده خود را مجهز به پردازنده 8 هسته ای، 3 گیگابایت رم و دوربین دوگانه کند.

    به هر حال فعلا باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست آوریم؛ اطلاعاتی از جمله قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن گوشی. نظر شما در مورد این گوشی است؟ در مورد دیگر مشخصات گوشی چه فکر می‌کنید؟

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=805

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم