• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

گفتگوی اختصاصی با علی مرادی مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و رئیس برگزاری نمایشگاه پوشاک و منسوجات(ویدئو)

  • کد خبر : 265068
  • 15 آذر 1400 - 21:41
گفتگوی اختصاصی با علی مرادی مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و رئیس برگزاری نمایشگاه پوشاک و منسوجات(ویدئو)

پول بانک: گفتگوی اختصاصی تصویری با علی مرادی مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و رئیس برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک “ایران مد” و بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی، که در انتهای این خبر قابل مشاهده است.

  • پول بانک: گفتگوی اختصاصی تصویری با علی مرادی مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و رئیس برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک “ایران مد” و بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی، که در انتهای این خبر قابل مشاهده است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی‌ پول بانک، نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک “ایران مد” و بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی، صبح یکشنبه ١۴ آذر ماه ١۴٠٠، با حضور علی مرادی مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و رئیس برگزاری هر دو نمایشگاه و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

    بنا به این گزارش، هدف از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی “ایران مد” آشنایی بیشتر بازدید‌کنندگان با شرکت‌های فعال در این حوزه و محصولات و تجهیزات روز صنعت مد و پوشاک است.

    نمایشگاه “ایران مد” برای اولین بار در سال ۱۳۹۱ توسط اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران پایه گذاری شد و اولین دوره آن با حضور ۳۰ شرکت و در مساحت حدود ۱۹۰۰ متر مربع، با عنوان فستیوال پوشاک ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.

    با توجه به استقبال زیاد تولید کنندگان و برندهای پوشاک، نام “ایران مد” برای این نمایشگاه انتخاب و برگزیده شد، همچنین قرار دادن این رویداد در تقویم نمایشگاه‌های بین‌المللی، باعث شد تا فعالان این عرصه حضور بیشتری در این نمایشگاه داشته باشند، بطوری‌که میزان مشارکت به بیش از ۱۲۰ شرکت رسید و فضای نمایشگاهی به حدود ۸۰۰۰ متر مربع افزایش یافت.

    این نمایشگاه در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین رویداد صنعت پوشاک کشور است که در آن علاوه بر برندها و تولید کنندگان پوشاک، سایر نقش‌آفرینان زنجیره تولید و عرضه پوشاک کشور نیز در آن مشارکت دارند. محصولاتی نظیر پوشاک، پارچه، اکسسوری و … در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.


    “ایران مد” جامع‌ترین نمایشگاه برای صنعت مد ایران است که به دلیل تنوع محصولات و فضای نمایشگاهی وسیع امکان بهتر دیده شدن را برای شرکت کنندگان در این رویداد مهم را فراهم کرده ‌است.

    شرکت کنندگان نمایشگاه ایران مد
    در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف و معتبر، آخرین دستاورد‌های تکنولوژی در زمینه مد و پوشاک را به معرض دید علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهند. علاوه بر این ارائه دهندگان ماشین آلات، مواد اولیه، خدمات فنی و مهندسی، فعالین صنعت خرده فروشی آنلاین و استارت‌آپ‌ها از مشارکت کنندگان در نمایشگاه “ایران مد” هستند.

    نمایشگاه ایران مد در سال‌های اخیر همزمان با نمایشگاه فرآورده‌ها و ماشین‌آلات نساجی برگزار می‌گردد.

    حضور در این نمایشگاه فرصت خوبی برای دست اندرکاران صنعت نساجی مانند تولیدکنندگان پوشاک، نخ و عرضه کنندگان مواد اولیه و الیاف است تا ارتباطی نزدیک‌تر و عمیق‌تر با یکدیگر برقرار کنند و در مسیر پیشرفت گام بردارند.

    گفتنی است، نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک “ایران مد” و بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشینهای گلدوزی و محصولات نساجی، از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ آذر و از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ عصر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

    شرکت سامع پاد نوین
    شماره تماس :
    02126409902 02126409905
    فکس
    02126409902

    وب سایت شرکت www.spnco.net

    آدرس شرکت: تهران خیابان وحید دستگردی- خیابان مصدق- پلاک 39- طبقه 5- واحد 19

    کدپستی: 1919733175

    خبرنگار و دبیر رسانه: کوروش جم

    گفتگوی اختصاصی با علی مرادی مدیر عامل شرکت سامع پاد نوین و رئیس برگزاری نمایشگاه پوشاک و منسوجات(ویدئو)

    ویدئو اول

    ویدئو دوم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=265068

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم