• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

گفتگوهای تصویری با بانوان توانمند و تاثیر گذار ایرانی در نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی

  • کد خبر : 310230
  • 01 بهمن 1401 - 13:07
گفتگوهای تصویری با بانوان توانمند و تاثیر گذار ایرانی در نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی

پول بانک: نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی، در زیر مجموعه نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار، در سالن 35 محل دائمی نمایشگاهای بین المللی تهران افتتاح شد.

  • پول بانک: با تنی چند از بانوان توانمند و تاثیر گذار ایرانی، در عرصه های گوناگون کارآفرینی، ورزش، علمی، هنری واجتماعی، در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی، به گفتگوی تصویری پرداخته ایم که از نظر شما بینندگان گرامی می گذرد.

    به گزارش خبرنگار حوزه نمایشگاه خبرگزاری پول بانک، نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی، در زیر مجموعه نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار، صبح امروز پنجشنبه ۲۹ دی ماه 1401، در سالن شماره 35 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح گردید.

    بنا به این گزارش، در این نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین ایرانی در حوزه‌های مختلفی نظیر برق و الکترونیک، تجهیزات پزشکی، فناوری و تکنولوژی، مراکز نوآوری شتاب‌دهی و مشاغل خانگی به نمایش گذاشته شده است.

    در همین راستا، ۹۰۰ زن مدیرعامل شرکت‌های دانش بنیان شناسایی شده‌اند که از میان آنها ۱۰۰ نفر به عنوان برترین‌ها در حیطه علمی و فناوری برگزیده و نهایتا ۵۰ نفر برتر در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

    بخش زیادی از زنان راه یافته به این نمایشگاه در حیطه اقتصادی و کارآفرینی فعال هستند؛ اما دستاوردهای زنان فعال در حوزه‌های اجتماعی، هنری و فرهنگی نیز به نمایش گذاشته شده است و در سه بخش برای میهمانان خارجی و سایرین قابل بازدید است.

    این گزارش می افزاید: میهمانانی از ۲۸ کشور دنیا؛ از جمله سریلانکا، استرالیا، ژاپن، چین، تایلند، پاکستان، کامرون و صربستان و غیره، به عنوان شرکت کنندگان در نخستین کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار از این نمایشگاه بازدید کردند و در میان مدعوین خارجی، نمایندگان مجلس، روئسای دانشگاه‌ها و روئسای انجمن‌های ۲۸ کشور حضور دارند؛ از اینرو نمایشگاه مذکور موقعیت خوبی برای برقراری ارتباط اقتصادی بین ایران و سایر کشورها است.

    درواقع زنان ایرانی حاضر در این نمایشگاه با همکاری کشورهای مشارکت کننده در این کنگره می‌توانند کارهای مشترکی را تعریف کرده که نهایتا به صادرات، آموزش و پژوهش کمک می نماید.

    در اولین روز این رویداد، مهمانان خارجی، پیش از حضور در نشست هم‌اندیشی با همسر رئیس‌ جمهور، از محصولات علمی، صنعتی و هنری نمایشگاه دستاوردهای زنان موثر ایرانی بازدید کردند.

    کنگره زنان تاثیر گذار برای نخستین بار امسال در دو سطح ملی و بین المللی برگزار می شود. سطح ملی آن سه شنبه ۲۷ دی با تجلیل از ۳۱ زن ایرانی تاثیر گذار برتر برگزار شد و سطح بین المللی آن نیز با تقدیر از برگزیدگان نهایی در قالب اختتامیه، روز جمعه ۳۰ دی ماه سالجاری برگزار گردید.

    گفتگوی تصویری با بانوان توانمند و تاثیر گذار ایرانی در عرصه های گوناگون کارآفرینی، ورزش، علمی، هنری و اجتماعی

     گفتگو اول: بانوان فدراسیون بازی های روستایی و محلی استان تهران

    گفتگو دوم: مریم خانی فر، بانوی کارآفرین و مدیرعامل شرکت پوشش گستر ایرانیان

    گفتگو سوم: زهره سادات حسینی مبین، از استان سمنان، تولید کننده محصولات چرمی و مربی مهارتهای ارتباطی

    گفتگو چهارم: سحر محمد حسینی ورزشکار قهرمان در رشته موتور اسپرت

    گفتگو پنجم: گفتگوی دسته جمعی با بانوان توانمند و تاثیر گذار ایرانی در غرفه اختصاصی نخستین کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار»

     سرکار خانم سیدآبادی دبیر سمن نور و اندیشه و فعال حوزه اجتماعی و کارآفرینی

     پگاه گودرزی، نماینده مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده وزارت ورزش و جوانان

     سرکار خانم جعفری مدیر عامل کانون بانوان کارآفرین فیروز کوه

     فاطمه اکبری هنرمند عرصه هنرهای سنتی و معرق

    سرکار خانم حسنی هنرمند عرصه صنایع دستی

    گفتگو ششم: زهرا قاسمی از شهر نقده استان آذربایجان غربی و فعال حوزه کارآفرین

    گفتنی است، نخستین کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار»، پنجشنبه 29 دی ماه 1401، با حضور نمایندگان زن بیش از ۹۰ کشور و همچنین سخنرانی دکتر انسیه خزعلی معاونت زنان ریاست‌جمهوری و جمیله سادات علم‌الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

    عکس و فیلم وخبر: کوروش جم

    آلبوم عکس

    فیلم های ویدئویی

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

    ویدئو 4

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310230

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم