نماد سایت پول بانک

گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا  منتشر شد؛ نگاهی به آمار و ارقام در کرونایی‌ترین سال دیجی‌کالا

  • پول بانک: گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا، که با رویکردی داده‌محور و آماری به بررسی عملکرد گروه دیجی‌کالا در این سال پرداخته است، به‌صورت رسمی منتشر شد.

    گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا گزیده‌ای از آمار و داده‌های دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۹ را به مخاطبانش ارائه می‌کند که در ۷ فصل گردآوری شده‌اند. هدف از انتشار این گزارش، ارائه تصویری جامع و شفاف به مخاطبان دیجی‌کالاست تا درک بهتری از شیوه عملکرد بزرگ‌ترین بازارگاه آنلاین ایران و پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین ایران و منطقه داشته باشند. گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا می‌کوشد به چنین سوالاتی پاسخ دهد:

    گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا در فصل‌هایی جداگانه و مفصل به رفتار کاربران در خرید اینترنتی از دیجی‌کالا، نرخ رضایت مشتریان از عملکرد دیجی‌کالا در زمینه‌های مختلف، آمار و داده‌های مرتبط با فروشندگان مار‌کت‌پلیس (بازارگاه) دیجی‌کالا، بسترهای فناورانه دیجی‌کالا، کالاها و برندها و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی دیجی‌کالا پرداخته است.

    گزیده‌ای از آمار دیجی‌کالا که در این گزارش  ارائه شده است:

    بر اساس آنچه در گزارش دیجی‌کالا می‌خوانیم، ارائه گزارش و قصه پردازی با داده‌ها (storytelling with data) رویکردی‌ست که گروه دیجی‌کالا در راستای ارزش‌های محوری خود از سال 98 در پیش گرفته است.

    برای دانلود نسخه PDF گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا روی لینک زیر کلیک کنید:

    https://pr.digikala.com/report-1399

    بسته کامل رسانه‌ای گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا، از لینک زیر قابل دانلود است:

    بسته کامل رسانه‌ای گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا

    خبرنگار: مهسا مومنی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل