پول بانک: گزارش سال ۹۹ دیجیکالا، که با رویکردی دادهمحور و آماری به بررسی عملکرد گروه دیجیکالا در این سال پرداخته است، بهصورت رسمی منتشر شد.
- وضعیت تجارت الکترونیک در کشور چگونه است و دیجیکالا چه جایگاهی دارد؟
- کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال ۹۹ خرید کردهاند؟
- استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟
- دیجیکالا در بخشهای خردهفروشی و مارکتپِلیس (بازارگاه) چه عملکردی داشته است؟
- دیجیکالا چطور با تکیه بر فناوری، به بهبود تجربه مشتریان و فروشندگان کمک کرده است؟
- دیجیکالا در سال 99 چگونه با چالش کرونا روبرو شد؟ و در حوزه مسئولیت اجتماعی چه اقداماتی داشته است؟
- بیش از 4.5 میلیون تنوع کالایی
- بیش از 150 هزار کسبوکار فعال در مارکتپلیس
- همکاری مستقیم با بیش از 8200 نفر
- بیش از 30 میلیون بازدید یکتا در ماه از پلتفرم دیجیکالا
- بیش از 50 مرکز توزیع و انبار در سرتاسر کشور
- ظرفیت پردازش بیش از 600 هزار کالا در روز
بر اساس آنچه در گزارش دیجیکالا میخوانیم، ارائه گزارش و قصه پردازی با دادهها (storytelling with data) رویکردیست که گروه دیجیکالا در راستای ارزشهای محوری خود از سال 98 در پیش گرفته است.
برای دانلود نسخه PDF گزارش سال ۹۹ دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید:
https://pr.digikala.com/report-1399
بسته کامل رسانهای گزارش سال ۹۹ دیجیکالا، از لینک زیر قابل دانلود است:
بسته کامل رسانهای گزارش سال ۹۹ دیجیکالا
خبرنگار: مهسا مومنی