• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا  منتشر شد؛ نگاهی به آمار و ارقام در کرونایی‌ترین سال دیجی‌کالا

  • کد خبر : 241028
  • 01 مرداد 1400 - 14:01
گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا  منتشر شد؛ نگاهی به آمار و ارقام در کرونایی‌ترین سال دیجی‌کالا

گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا، که با رویکردی داده‌محور و آماری به بررسی عملکرد گروه دیجی‌کالا در این سال پرداخته است، به‌صورت رسمی منتشر شد.

  • پول بانک: گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا، که با رویکردی داده‌محور و آماری به بررسی عملکرد گروه دیجی‌کالا در این سال پرداخته است، به‌صورت رسمی منتشر شد.

    گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا گزیده‌ای از آمار و داده‌های دیجی‌کالا در سال ۱۳۹۹ را به مخاطبانش ارائه می‌کند که در ۷ فصل گردآوری شده‌اند. هدف از انتشار این گزارش، ارائه تصویری جامع و شفاف به مخاطبان دیجی‌کالاست تا درک بهتری از شیوه عملکرد بزرگ‌ترین بازارگاه آنلاین ایران و پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین ایران و منطقه داشته باشند. گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا می‌کوشد به چنین سوالاتی پاسخ دهد:

    • وضعیت تجارت الکترونیک در کشور چگونه است و دیجی‌کالا چه جایگاهی دارد؟
    • کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال ۹۹ خرید کرده‌اند؟
    • استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟
    • دیجی‌کالا در بخش‌های خرده‌فروشی و مارکت‌پِلیس (بازارگاه) چه عملکردی داشته است؟
    • دیجی‌کالا چطور با تکیه بر فناوری، به بهبود تجربه مشتریان و فروشندگان کمک کرده است؟
    • دیجی‌کالا در سال 99 چگونه با چالش کرونا روبرو شد؟ و در حوزه مسئولیت اجتماعی چه اقداماتی داشته است؟

    گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا در فصل‌هایی جداگانه و مفصل به رفتار کاربران در خرید اینترنتی از دیجی‌کالا، نرخ رضایت مشتریان از عملکرد دیجی‌کالا در زمینه‌های مختلف، آمار و داده‌های مرتبط با فروشندگان مار‌کت‌پلیس (بازارگاه) دیجی‌کالا، بسترهای فناورانه دیجی‌کالا، کالاها و برندها و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی دیجی‌کالا پرداخته است.

    گزیده‌ای از آمار دیجی‌کالا که در این گزارش  ارائه شده است:

    • بیش از 4.5 میلیون تنوع کالایی
    • بیش از 150 هزار کسب‌وکار فعال در مارکت‌پلیس
    • همکاری مستقیم با بیش از 8200 نفر
    • بیش از 30 میلیون بازدید یکتا در ماه از پلتفرم دیجی‌کالا
    • بیش از 50 مرکز توزیع و انبار در سرتاسر کشور
    • ظرفیت پردازش بیش از 600 هزار کالا در روز

    بر اساس آنچه در گزارش دیجی‌کالا می‌خوانیم، ارائه گزارش و قصه پردازی با داده‌ها (storytelling with data) رویکردی‌ست که گروه دیجی‌کالا در راستای ارزش‌های محوری خود از سال 98 در پیش گرفته است.

    برای دانلود نسخه PDF گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا روی لینک زیر کلیک کنید:

    https://pr.digikala.com/report-1399

    بسته کامل رسانه‌ای گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا، از لینک زیر قابل دانلود است:

    بسته کامل رسانه‌ای گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا

    خبرنگار: مهسا مومنی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=241028

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم