• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

گزارش تصویری نشست خبری دکتر حسین روازاده پدر طب ایرانی اسلامی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی با اصحاب رسانه

  • کد خبر : 331241
  • 21 شهریور 1402 - 20:30
گزارش تصویری نشست خبری دکتر حسین روازاده پدر طب ایرانی اسلامی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی با اصحاب رسانه

بنده این حق را بر خود محفوظ می دارم که برعلیه اتهامات و اقدامات ناعادلانه صورت گرفته توسط سازمان نظام پزشکی و همینطور جریانهای رسانه ای سوء و جهت دار اقامه دعوا و شکایت نمایم.

  • پول بانک: نشست خبری دکتر حسین روازاده، پدر طب ایرانی اسلامی، محقق گیاهان دارویی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی، عصر امروز یکشنبه 19 شهریور ماه 1402، با حضور جمعی ار اصحاب رسانه برگزار شد.

    دکتر حسین روازاده پدر طب ایرانی اسلامی و محقق گیاهان دارویی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی

    دکتر حسین روازاده، پدر طب ایرانی، محقق گیاهان دارویی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی، در این نشست خبری گفت: سازمان نظام پزشکی، پروانه طبابت بنده را فقط به خاطر صدور رای محرومیت در مرحله دوم دادگاه، ابطال کرده است و این سازمان به نتایج صدور رای دادگاه اول و دوم توجهی نکرده است.

    تبرئه دکتر حسین روازاده از سوی قوه قضائیه

    حکم محرومیت دائم از طبابت در سراسر کشور برای حسین روازاده که با نظر هیئت عالی سازمان نظام پزشکی و تایید رای مذکور در دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شده بود، توسط قوه قضائیه و در مرحله تجدید نظر رد شد.

    دکتر روازاده در جلسه دفاعیه خود که مورد توجه قوه قضاییه قرار گرفته است، تاکید کرده که منظورش از عدم واکسن زدن در دوره کرونا، تنها واکسن فایزر بوده و قاضی با پذیرفتن این اشتباه پیش آمده، در مرحله تجدید نظر رای بر برائت وی داده است.

    اتهامات وزارت بهداشت بر علیه دکتر حسین روازاده

    وزارت بهداشت دکتر روازاده را نه تنها به دلیل اظهارات غیرعلمی در زمینه واکسیناسیون کرونا که به دلایل دیگری نظیر روشهای غیر علمی، خرافی و فروش دارو از طریق فضای مجازی هم مورد اتهام قرار داده بود.

    سازمان نظام پزشکی، سه بار وی را از طبابت و حرفه وابسته به پزشکی محروم کرده است و پس از ارجاع این حکم به قوه قضائیه، بار اول و آخر این پزشک عمومی و فعال در حوزه طب سنتی از اتهامات تبرئه و تنها بار دوم محکوم شده است.


    خبر محرومیت طبابت دکتر حسین روازده در رسانه ها

    طبابت حسین روازاده در کل کشور ممنوع اعلام شد

    دکتر سید هاشم دریاباری سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه‌ای خطاب به معاونت درمان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، محرومیت دائم دکتر حسین روازاده از اشتغال به حرفه پزشکی را اعلام کرد.

    در بخشی از این نامه آمده است:

    به پیوست نامه … مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۳ درخصوص آقای دکتر حسین روازاده پزشک عمومی به شماره نظام پزشکی ۵۸۲۹۰ مبنی بر محرومیت دائم از اشتغال به حرف پزشکی و وابسته در سراسر کشور ارسال می‌گردد.

    حکم محرومیت دائم از اشتغال به حرفه های پزشکی و وابسته در سراسر کشور برای حسین روازاده با نظر هیئت عالی سازمان نظام پزشکی و تایید رای مذکور در دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شد.

    پدر طب ایرانی اسلامی

    دکتر روازاده، در اولین کنفرانس بین‌المللی طب ایرانی اسلامی، از سوی برگزار کنندگان اولین مجمع جهانی طب بوعلی، لقب پدر طب ایرانی اسلامی را دریافت نمود. این نشان توسط حکیم خیراندیش به دکتر روازاده اهدا گردید. در این کنفرانس حکیم دکتر روازاده به عنوان طلایه دار طب ایرانی اسلامی نیز انتخاب گردید.

    آدرس و شماره تلفن مطب دکتر حسین روازاده در تهران

    برای تعیین نوبت و مراجعه حضوری، با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۴۲۵۴۸۳ تماس بگیرید و پس از هماهنگی‌های لازم به آنجا مراجعه نمائید.

    برای مراجعه به مطب دکتر روازاده، به آدرس تهران: خیابان جمهوری اسلامی، بین خیابان گلشن و پیروز (چهارراه یاسر)، پلاک ۱۲۲۹ مراجعه کنید.

    دسترسی به سایت دکتر حسین روازاده

    حسین روازاده

    گفتنی است، نشست خبری دکتر حسین روازاده، پدر طب ایرانی اسلامی، محقق گیاهان دارویی و بنیانگذار مرکز احیاء طب سنتی، با چالشها و پرسش های فراوانی از سوی خبرنگاران حاضر در نشست روبرو گردید و ایشان در گفتگو با اهالی رسانه و در بخش پرسش و پاسخ، به دغدغه های آنها با صبر و حوصله جواب داد.

    فیلم، عکس و خبر: کوروش جم

    تصاویر نشست خبری

    فیلم های ویدئویی نشست خبری

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

    ویدئو 4

    ویدئو 5

    ویدئو 6

    ویدئو 7

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=331241

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم