• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

گروه آیسان خلیلی آذر

  • کد خبر : 304564
  • 28 تیر 1401 - 11:00
گروه آیسان خلیلی آذر

گروه آیسان خلیلی آذر گروهی خلاق و حرفه ای در زمینه طراحی، مشاوره، اجرا و نگهداری از فضای سبز و خدمات کشاورزی می باشد. این گروه با رعایت استاندارد و قوانین زیست محیطی، طراحی و اجرای پروژه های خود را بر پایه رعایت اصول محیط زیست و همچین استفاده از لوازم و محصولات دوستدار محیط […]

  • گروه آیسان خلیلی آذر گروهی خلاق و حرفه ای در زمینه طراحی، مشاوره، اجرا و نگهداری از فضای سبز و خدمات کشاورزی می باشد. این گروه با رعایت استاندارد و قوانین زیست محیطی، طراحی و اجرای پروژه های خود را بر پایه رعایت اصول محیط زیست و همچین استفاده از لوازم و محصولات دوستدار محیط زیست، به اجرا در می آورد. تمامی مراحل از طراحی تا اجرا توسط افراد خبره و مجرب انجام می شود. کاشت و رسیدگی به گیاهان هم با کمک باغبان های ماهر صورت می گیرد که می تواند به خوبی سلامت فضای سبز شما را تضمین کند. گروه آیسان خلیلی آذر به منظور گسترش و بهبود خدمات رسانی فعالیت خود را در شهرهای تهران، البرز، قزوین، گیلان، اصفهان و مازندران توسعه داده است. البته فعالیت هایی مانند طراحی و مشاوره را که نیاز به حضور فیزیکی ندارد، در سطح کشور انجام می دهد. تمامی خدمات این گروه تخصصی، شامل ضمانت خدمات با کیفیت و با استفاده از به روز ترین متد های دنیا انجام می شود. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان گروه آیسان خلیلی آذر در تماس باشید.

     

    گروه آیسان خلیلی آذر

    طراحی و اجرای روف گاردن

    روف گاردن یا بام سبز کلمه ای است که این روز ها بسیار به گوشمان می خورد. در واقع روف گاردن فضای سبزی است که بر روی پشت بام، سقف حیاط و یا تراس طراحی و اجرا می شود. به عبارت دیگر، روف گاردن، لایه ای ضد آب است که با استفاده از گیاهان پوشیده شده و بر روی سقف های مسطح و یا با شیب کم قرار دارد. چیزی که بیشتر از مکان اجرای روف گاردن مهم است، وجود قسمتی از زمین است که در آن امکان شبیه سازی باغچه یا باغ وجود داشته باشد و بتوان انواع مختلف گیاهان را کاشت. طول عمر روف گاردن در صورت طراحی اصولی، اجرای مناسب، نگهداری و مراقبت درست می تواند بین 30 تا 50 سال و یا بیشتر باشد. البته در ایجاد یک بام سبز، اصلی ترین نقش را طراحی دکوراسیون ایفا می کنند.

    از آنجایی که قرار است محیطی طراحی شود که افراد ساکن ساختمان به عنوان فضای سبز از آن استفاده کنند باید جوری طراحی شود که امکان استراحت و تفریح در آن وجود داشته باشد. شما می توانید با کمک یک طراح دکوراسیون بام سبز ساختمان خود را طراحی و اجرا کنید. گروه آیسان خلیلی آذر با سابقه ای درخشان در طراحی و اجرای روف گاردن ، آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. این گروه علاوه بر طراحی، به شما مشاوره می دهد و پس از تکمیل روف گاردن، مراقبت و نگهداری از آن را نیز به عهده می گیرد. تمامی طراحی با توجه به سلیقه، بودجه و شرایط محل زندگی شما انجام خواهد شد و شما می توانید با مقرون به صرفه ترین قیمت، بام سبز زیبایی را برای ساختمان خود داشته باشید. برای اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان مجرب گروه آیسان خلیلی آذر در تماس باشید.

    گروه آیسان خلیلی آذر

    طراحی و اجرای فضای سبز

    مانند هر طراحی دیگری، طراحی و اجرای فضای سبز نیز نیازمند اجرای حرفه ای می باشد تا بتواند بیشترین میزان اثرگذاری را بر روی مخاطب داشته باشد. برای اجرای درست و اصولی فضای سبز، نیاز است تا گیاهان و المان هایی مانند حوض، چراغ، آلاچیق، پرگولا، استخر، آبنما، پیاده رو، کف سازی و… به گونه ای با یکدیگر تلفیق شوند که فضایی چشم نواز را برای مخاطب ایجاد کنند. به منظور یک طراحی حرفه ای شما باید اصول و قواعد مخصوص را در طی مراحل طراحی و اجرا رعایت کنید. به همین دلیل بهتر است این کار را به یک متخصص بسپارید. گروه آیسان خلیلی آذر با کسب اطلاعات دقیق درباره ی اقلیم منطقه شما، متراژ، نقشه برداری از محوطه و… طراحی فضای سبز شما را آغاز می کند. این طراحی ابتدا به صورت دستی و در مراحل بعدی با کمک نرم افزارهای تخصصی و به صورت سه بعدی انجام می شود. همچنین این گروه به شما در زمینه فضاسازی و انتخاب گیاهان نیز مشاوره می دهد و با در نظر گرفتن هارمونی و ریتم، ایده پردازی های خلاقانه را برای شما عملی می کند.

    برای اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره می توانید از مشاوره رایگان گروه آیسان خلیلی آذر استفاده کنید و با کارشناسان مجرب این گروه تخصصی گفتگو کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304564

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم