• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

گاوصندوق | گاوصندوق کاوه | +10 سوال کاربردی پیرامون گاو صندوق

  • کد خبر : 302145
  • 01 خرداد 1401 - 19:56
گاوصندوق | گاوصندوق کاوه | +10 سوال کاربردی پیرامون گاو صندوق

فهرست محتوا گاوصندوق چیست و در خرید گاوصندوق به چه نکاتی باید دقت کرد؟ در این مقاله قصد داریم در خصوص گاوصندوق و نکات مهم در خرید گاوصندوق با شما صحبت کنیم. و یک برای برای همیشه به سوالات شما پاسخ دهیم. قبل از شروع بحث لازم می دانیم به اهمیت گاوصندوق ها در زندگی […]

فهرست محتوا

  • گاوصندوق چیست و در خرید گاوصندوق به چه نکاتی باید دقت کرد؟

    در این مقاله قصد داریم در خصوص گاوصندوق و نکات مهم در خرید گاوصندوق با شما صحبت کنیم. و یک برای برای همیشه به سوالات شما پاسخ دهیم.
    قبل از شروع بحث لازم می دانیم به اهمیت گاوصندوق ها در زندگی امروزه بپردازیم و بگوییم چرا با وجود کارت بانکی باز هم وجود یک گاوصندوق امن ضروری است؟
    خوب واضح است که پول نقد و مدارک هیچ موقع جای کارت بانکی را نگرفته اند و برعکس هم درست است.
    اما پول چیست؟
    پول سرمایه تبدیل شده شماست، که می تواند در قالب ارز (دلار یورو و…) باشد و برای شما ارزشمند باشد، حتی ممکن است این پول کلکسیون باشد و قدمتی چند صد ساله داشته باشد که نه تنها نمی شود با خود آن را حمل کرد بلکه حتما باید در جایی امن از آن نگهداری کرد و در حفظ آن کوشا بود، به همین دلیل داشتن یک گاوصندوق اهمیت پیدا میکند.
    مهمترین دارایی شما چیست؟
    لطفا کمی با خود بیاندیشید، مهمترین دارایی های زندگی شما چیستند؟ سند ازدواج؟ سند خانه؟ سند ماشین؟ سند مغازه؟ سکه؟ طلا گردنبند؟ دستبند و غیره، بلی کاملا درست فکر کرده اید، تمام این موارد می توانند جزو مهمترین دارایی های شما باشند و نگهداری و حفاظت از آنها بسیار مهم و ضروری هستند.
    حالا فکر این را بکنید که تمام دارایی شما توسط یک سارق به سرقت رفته باشد، چه حسی به شما دست خواهد داد؟ آیا آن شب خواب راحتی خواهید داشت؟ قطعا خیر، بگذریم از ماجرا های بعد آن و این که به چندین و چند نفر از دوست و آشنا و همساده هم بدگمان خواهید شد و دردسر های بعد آن و دادگاه و… به کجا خواهد رسید.

     

    گاوصندوق چیست؟ و چرا درست شد؟
    گاوصندوق یک محفظه فلزی بعضا چند طبقه است که وظیفه نگهداری از اشیاء و اسناد گران قیمت شما را دارد، و به خاطر حفظ اشیای گران بهای غیر قابل حمل و اسناد و مدارک مهم و.. ساخته شده است، البته حفظ دارایی در برابر آتش سوزی و آوار هم بخشی دیگر از وظایف گاوصندوق هاست.
    نقش گاوصندوق در نگهداری از سرمایه شما چیست؟
    گاوصندوق ها به دلیل داشتن بدنه مقاوم در برابر حرارت و ضربه از مقاومت بسیار زیادی در برابر سرقت برخوردار هستند و به همین خاطر بهترین مکان برای نگهداری سرمایه در عصر حاضر محسوب می شوند، چرا که با داشتن قفل های ضد سرقت کار را برای سارقان تا حد زیادی سخت می کنند.
    چرا باید از گاوصندوق استفاده کنیم؟
    در یک کلام به خاطر جلوگیری از حوادث، فرض را بر این می گذاریم که شما یک شرکت یا مغازه دارید و دارایی های مهمی در آنجا دارید، بهترین مکان برای نگهداری از آن کجاست؟، طبیعتا گاوصندوق به خاطر مواردی که در بالا هم ذکر کردیم بهترین گزینه برای نگهداری سرمایه است، مخصوصا زمانی که آتش سوزی یا زلزله و امثال آن به عنوان حوادث طبیعی هر زمانی ممکن است رخ دهد، چه جایی امن تر از گاوصندوق سراغ دارید؟
    انواع گاوصندوق ها چیستند؟
    همانطور که در بالا هم تا حدودی به آن اشاره کردیم، گاوصندوق ها بر دو نوع اصلی ضد حریق یا ضد آتش و ضد سرقت هستند، جالب است بدانید که گاوصندوق های ضد سرقت از مقاومت کم تری در برابر حریق و آتش سوزی برخوردار هستند و گاوصندوق های ضد حریق هم ممکن است راحت تر سرقت شوند و از امنیت کمتری برخوردار هستند…
    بنابر این توصیه ما به شما این است که اگر گاوصندوق خود را در اتاقی قرار داده اید حتما برای آن اتاق نیز از قفل های ضد سرقت استفاده کنید تا احتمال سرقت را به حداقل خود برسانید.

    البته به انواع گاوصندوق می شود گاوصندوق آسانسوری گاوصندوق های طلا و جواهری و گاوصندوق های نظامی کاوه هتلی اداری خانگی بانکی و.. را هم افزود که از بحث ما خارج است و تنها خواستیم انواع کلی آن را بر شماریم.

    گاوصندوق | گاوصندوق کاوه | +10 سوال کاربردی پیرامون گاو صندوق

     

    اسامی برند های مختلف گاوصندوق چیست؟
    در ایران برند های مختلفی از گاوصندوق فعالیت می کنند و در فروشگاه های گاوصندوق به فروش می رسند که از معروف ترین برند های گاوصندوق می شود به موارد زیر اشاره کرد :
    گاوصندوق کاوه : که نامی آشنا و ایرانی است
    گاوصندوق نیکا
    گاوصندوق گنجینه
    گاوصندوق گنج بان
    گاوصندوق دفینه
    گاوصندوق بامیل
    گاوصندوق تراست
    گاوصندوق ایکو
    گاوصندوق سدید
    گاوصندوق سایروس
    و….
    مشکلات گاوصندوق ها؟
    از مهمترین مشکلات گاوصندوق ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :
    1- مشکلات نگهداری گاوصندوق.
    2- مشکل حمل و نقل و جابجایی گاوصندوق
    3- مشکل تغییر رمز گاو صندوق
    4- مشکل شکستن کلید گاوصندوق
    5- مشکل بازگشایی درب گاوصندوق
    5 مشکل فوق از مهمترین مشکلات گاوصندوق ها در 100 یا دویست سال گذشته تا کنون بوده است، جالب است بدانید که عمر تکنولوژی قفل های گاوصندوق های امروزی هم بیشتر از یک قرن نیست و در این مدت توانسته پاسخ گوی نیاز مردم باشد.
    حمل و جابجایی گاوصندوق ها چرا دشوار است؟
    گاوصندوق ها به دلیل بدنه تماما فولادی و بعضا مسلح شده با بتنی که دارند از وزن زیادی برخوردار هستند و همین امر حمل و نقل و جابجایی یک گاوصندوق را دشوار می سازد و این کار کاری نیست که توسط افراد معمولی و فاقد دانش کافی به راحتی قابل انجام باشد و با خطراتی همراه است، اگر به دنبال حمل گاوصندوق خود به مکانی دیگر هستید تیم امداد کاوه ما می تواند به شما در این کار کمک کند و شما را تا جابجایی کامل گاوصندوق همراهی کند.
    حمل و جابجایی گاوصندوق از پله و آسانسور دارای نرخ متفاوتی است و اگر قصد جابجایی گاوصندوق خود را دارید می توانید برای این کار با امداد کاوه در تماس باشید.
    تعمیر گاوصندوق شامل چه مواردی میشود؟
    اگر درب گاوصندوق شما آسیب دیده باشد و یا قفل آن آسیب دیده باشد و خراب شده باشد شما می بایست آن را به مراکز تعمیر گاوصندوق  ببرید و یا از یک متخصص گاوصندوق بخواهید تا گاوصندوق شما را بررسی کند، که تیم امداد کاوه این کار را نیز برای شما انجام می دهد.
    دقت کنید که تعمیر گاوصندوق خود را به هر فردی واگذار نکنید چرا که در صورت بروز هر گونه مشکل در قفل آن و سایر مشکلات این چنینی ممکن است تمام سرمایه و دارایی شما در معرض خطر قرار بگیرد و به سادگی مورد سرقت واقع شود.

    گاوصندوق | گاوصندوق کاوه | +10 سوال کاربردی پیرامون گاو صندوق

     

    توصیه هایی در خصوص خرید گاوصندوق از نمایندگی ها؟

    حتما پس از خرید گاوصندوق رمز اولیه آن را در همان روز تعویض کنید و یا از فروشنده بخواهید که رمز گاوصندوق شما را عوض نماید چرا که رمز پیش فرض و اولیه گاوصندوق ها به سادگی قابل حدث زدن توسط سارقین هست و احتمال سرقت گاوصندوق شما را بالا می برد.
    نکته بعدی اینکه از نگهداری رمز در نزدیکی گاوصندوق جدا بپرهیزید و حتی رمز را بر دیواره گاوصندوق نیز ننویسید چرا که به سادگی گاوصندوق شما باز خواهد شد.
    در صورت خرابی قفل گاو صندوق تنها از کارشناسان امر کمک بخواهید و این کار را به هر فردی واگذار نکنید.

    نکته آخر و مهمترین نکته اینکه هنگام خرید گاوصندوق کاوه به اسم آن دقت کنید، کاوه هیچ پیشوند و یا پسوندی ندارد.

    قیمت گاوصندوق ها حدودا چقدر است؟

    قیمت صندوق های هتلی از حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان شروع می شود تا 3 میلیون و 500 هزار تومان و البته گاوصندوق های کوچک برای مصارف خانگی نیز در بازار موجود هستند که می توانید آنها را با قیمت هایی حدود 2 میلیون و 400 هزار تومان به بالا پیدا کنید.
    ناگفته نماند که گاوصندوق های اداری و بانکی در ابعاد بزرگتر و قیمت های بیشتر ساخته می شوند.

    وزن گاوصندوق ها معمولا چقدر است؟

    وزن تمام گاوصندوق ها بیشتر از 100 کیلوگرم است و اگر گاوصندوقی را دیدید که سبک وزن بود و به راحتی قابل جابجایی بود به اصل بودن آن شک کنید و بدانید که کاسه ای زیر نیم کاسه است و قطعا این گاوصندوق چیزی نیست که بتواند امنیت سرمایه و دارایی شما را حفظ کند و خیالتان در طول شبانه روز از دارایی و سرمایه تان جمع باشد
    وزن گاوصندوق های بزرگتر از 180 کیلوگرم به بالا هست و بعضا در مواردی که مربوط به بانک ها و جواهری ها می شود وزن این گاوصندوق های غول پیکر ممکن است تا چند تن هم برسد که کار جابجایی و انتقال را سخت می کند.

    پر فروش ترین گاوصندوق ایران مربوط به کدام برند است؟

    برند کاوه با قدمت زیادی که دارد ( حدودا 75 ساله) و البته سابقه درخشانش توانسته تا حد زیادی مخاطب خود را جلب کند و رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهد و البته بخش بزرگی از بازار را نیز از آن خود کند.
    می توانیم به جرات بگوییم که نشد است شما تاکنون در یک مکان یک گاوصندوق از برند کاوه را ندیده باشید.
    البته تنها دلیل معروفیت گاوصندوق کاوه قدمت آن و تعدد نمایندگی های فروشش نیست و تنوع محصول بی نظیرش هم در قدرتمند تر کردن گاوصندوق کاوه بی نصیب نبوده است..

    خدمات پس از فروش کدام گاوصندوق بهتر است؟

    باز هم با توجه به این که گاوصندوق کاوه تعداد نمایندگی های فعال بیشتری دارد بنظر میرسد که خدمات پس از فروش گاوصندوق کاوه نسبت به سایرین بهتر باشد

    اگر نیاز به دریافت خدمات پس از فروش گاوصندوق کاوه و سایر گاوصندوق ها را دارید تیم گاوصندوق کاوه طباطبایی در خدمت شماست کافیست با ما در تماس باشید.

    آدرس فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی : تهران – خیابان مولوی باغ فردوس ، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳

    تهران – خیابان ری جنوبی نرسیده به میدان قیام پ ۲۹۳

    کد پستی: ۱۱۶۸۹۷۵۷۶۱

    تلفن : ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶

    تلفن : ۰۲۱۳۳۵۲۳۶۲۹

    موبایل (تلگرام) : ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵

    تلفکس : ۰۲۱۳۳۵۲۳۶۳۰

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=302145

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. ممنون از مقاله خوبتون
      نکات جالبی در خصوص گاوصندوق بیان کرده بودید

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم