• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

گاز صنایع و نیروگاه‌ها در زمستان مدیریت شود

  • کد خبر : 261808
  • 24 آبان 1400 - 7:18
گاز صنایع و نیروگاه‌ها در زمستان مدیریت شود

گاز صنایع و نیروگاه‌ها در زمستان مدیریت شود مجموعه صنعتی و نیروگاهی کشور باید کار خود را به خوبی انجام دهند تا با مشکل قطعی گاز مواجه نشوند. نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره تأمین گاز صنایع مختلف کشور در زمستان به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: طی جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی […]

  • گاز صنایع و نیروگاه‌ها در زمستان مدیریت شود

    مجموعه صنعتی و نیروگاهی کشور باید کار خود را به خوبی انجام دهند تا با مشکل قطعی گاز مواجه نشوند.

    نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس درباره تأمین گاز صنایع مختلف کشور در زمستان به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: طی جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مجموعه وزارت نفت و مدیرعامل شرکت گاز کشور، بر مدیریت تامین گاز مورد نیاز مردم و مهم‌تر از آن، صنایع کشور تاکید شد.
    احمد مرادی افزود: نمایندگان کمیسیون انرژی بر این نکته تاکید دارند که برای زمستان پیش روی باید به گونه ای گاز صنایع و نیروگاه‌ها مدیریت شود که با قطعی و یا کمبود گاز مواجه نشویم.
    نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بهینه‌سازی مصرف و صرفه‌جویی را بهترین اقدام برای جلوگیری از قطعی گاز دانست و افزود: گرچه وزیر نفت قول داده طوری برنامه‌ریزی کند که در زمستان با مشکل کمبود گاز روبه‌رو نشویم، اما یکی از راهکارهای جبران کسری گاز، بهینه‌سازی مصرف و صرفه‌جویی است.
    وی عنوان کرد: در جلسه وزارت نفت با وزارت صمت، درباره مصرف بهینه همراه با صرفه‌جویی و همچنین کنترل مصرف تاکید شد که امیدواریم طی توافقاتی که بین این دو وزارتخانه صورت گرفته، مجموعه صنعتی و نیروگاهی کشور بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند تا با مشکل قطعی گاز مواجه نشوند.
    نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای جبران کمبود گاز باید صرفه جویی کرد اما در صورت نیاز به واردات، شرایطی وجود دارد که نیازمند مدیریت درست و دقیق است.
    وی درباره پیش بینی پذیر شدن اقتصاد کشور بیان کرد: متاسفانه با وجود چندپارچگی در کشور که آسیب آن متوجه اقتصاد و مردم می شود، بهتر است به یکپارچگی در تصمیم گیری برسیم و در اقتصاد از تمامی ظرفیت‌های بیرونی ، داخلی و بخش خصوصی استفاده کرده و وضعیت اقتصادی کشور را به سمت رشد و توسعه پیش ببریم.

    *خبرنگار: پروین خدادادی

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=261808

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم