• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

گاز ساختمان وزارت صمت قطع شد/ آیا این موضوع مشکلاتی ایجاد خواهد کرد؟

  • کد خبر : 340769
  • 20 دی 1402 - 21:58
گاز ساختمان وزارت صمت قطع شد/ آیا این موضوع مشکلاتی ایجاد خواهد کرد؟

رفی رئیس ایمنی و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان تهران اعلام کرد: به منظور اجرای پایش مصرف گاز در ساختمان‌های اداری و بر اساس دستورالعمل معاون اول رئیس جمهور، دستگاه‌های دولتی موظف به رعایت درجه حرارت ۱۸ درجه سانتی گراد هستند. در این راستا، بازرسان شرکت ملی گاز به بررسی مصرف گاز در ساختمان شهید […]

  • رفی رئیس ایمنی و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان تهران اعلام کرد: به منظور اجرای پایش مصرف گاز در ساختمان‌های اداری و بر اساس دستورالعمل معاون اول رئیس جمهور، دستگاه‌های دولتی موظف به رعایت درجه حرارت ۱۸ درجه سانتی گراد هستند. در این راستا، بازرسان شرکت ملی گاز به بررسی مصرف گاز در ساختمان شهید الهی وزارت صمت پرداختند. متاسفانه، این بازرسان به مخالفت نیروهای حراست بانک صادرات برخورد کردند و حتی از دریافت اخطار همدلی کردند. به دلیل این عدم همکاری، گاز این ساختمان قطع شد و در صورت عدم رعایت، قطع گاز ادامه خواهد داشت.

    این اتفاق حالا در وزارت آموزش و پرورش هم تکرار یافت؛ این وزارتخانه باید طبق قوانین اصلاح الگوی مصرف انرژی، به ترویج مصرف بهینه انرژی بپردازد. اما حتی برای بازدید از ساختمان مرکزی خود با همکاری با شرکت ملی گاز همکاری نکرد.

    رئیس ایمنی و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان تهران، آقای ژرفی، اعلام کرد که درجه حرارت در ورودی این ساختمان 22 درجه سانتی گراد بوده و این دومین بار است که وزارت آموزش و پرورش از بازرسی شرکت ملی گاز جلوگیری می‌کند؛ گاز این وزارتخانه پارسال نیز قطع شده بود.

    وی در مورد صندوق بازنشستگی کشوری نیز اظهار کرد که دمای ورودی ساختمان 28 درجه بوده و اجازه بازدید از طبقات بالا را نداده‌اند. این امر به همین دلیل، صندوق بازنشستگی کشوری نیز اخطار قطع گاز دریافت کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340769

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم