• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

کوینکس در یک کلمه: پلتفرم آسان و کاربر پسند

  • کد خبر : 308745
  • 16 آذر 1401 - 18:10
کوینکس در یک کلمه: پلتفرم آسان  و کاربر پسند

فرض کنید یک کاربر عادی رمزارزها یا یک سرمایه‌گذار مبتدی هستید که قصد دارید پلتفرمی را برای معاملاتتان انتخاب کنید. برای انتخاب از بین شمار زیاد صرافی‌های موجود، علاوه بر امنیت، چه فاکتور دیگری برایتان مهم است؟ الف: پیچیده و ویژه کاربران حرفه‌ای باشد. ب: به راحتی قابل استفاده باشد. انتخاب گزینه اول به این […]

  • فرض کنید یک کاربر عادی رمزارزها یا یک سرمایه‌گذار مبتدی هستید که قصد دارید پلتفرمی را برای معاملاتتان انتخاب کنید. برای انتخاب از بین شمار زیاد صرافی‌های موجود، علاوه بر امنیت، چه فاکتور دیگری برایتان مهم است؟

    الف: پیچیده و ویژه کاربران حرفه‌ای باشد.

    ب: به راحتی قابل استفاده باشد.

    انتخاب گزینه اول به این معناست که باید به محض ثبت نام، وقت زیادی را صرف تحقیق درباره طراحی و نحوه استفاده از محصولات پلتفرم کنید. زیرا شما فقط یک کاربر عادی یا سرمایه‌گذاری مبتدی هستید که تخصصی در حوزه رمزارزها یا تجربه سرمایه‌گذاری چندانی ندارد.

    در مقابل، یک صرافی با کاربری آسان به شما اجازه می‌دهد تا روی طراحی محصولات و قابلیت‌هایش مسلط شوید و معاملات رمزارز را بلافاصله شروع کنید. با اینکه که قابلیت‌های اینگونه صرافی‌ها ممکن است ساده به نظر می‌رسند، اما همین مقدار برای سرمایه‌گذاران عادی کافی است.

    حال به سؤال اول بازمی‌گردیم. چه نوع صرافی رمزارزی را انتخاب می‌کنید؟ پاسخ روشن است. برای کاربران عادی رمز ارز یا سرمایه‌گذاران مبتدی، سهولت استفاده، درکنار امنیت، مهمترین عاملی است که درنظر گرفته می‌شود زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌جای اتلاف وقت برای یادگیری عملیات‌ پیچیده، به‌سرعت و با زمانبندی درست برای سرمایه‌گذاریشان، معاملات را انجام دهند.

    کوینکس، به‌عنوان یک صرافی مشهور جهانی در عرصه رمزارزها، به‌زودی پنجمین سالگردش را جشن می‌گیرد. تیم کوینکس با ایجاد یک صرافی معتبر و بی دردسر در بازاری غیرقابل‌پیش‌بینی با نوسانات شدید قیمتی، قدرت و تخصص‌اش را به اثبات رسانده است. بدیهی است که سهولت استفاده از این صرافی در طی این ۵ سالی که از راه‌اندازی آن می‌گذرد، سبب شده است که کاربران بسیاری آن را به‌رسمیت بشناسند.

    به‌طور کلی، این ویژگی کوینکس بیشتر به اشکال زیر منعکس شده است:

    ۱) صفحات وب و طراحی‌های ساده و قابل‌فهم رابط کاربری (UI)

    رابط کاربری کوینکس، چه در سایت و چه در اپلیکیشن، ساده و اجمالی است، و استایل سبز منحصربفردش چشم‌نواز است. این ویژگی، در کنار عملیات ساده آن، به کاربرانش اجازه می‌دهد تا از طرح‌های درجه‌یک رابط کاربری، که با ارزش‌های کوینکس نیز همخوانی دارند، بهره‌مند شوند.

    ۲) امکان سرمایه‌گذاری راحت به‌واسطه شیوه‌های معاملاتی آسان

    کوینکس می‌کوشد تا کلیه شیوه‌های معاملاتی شامل فیات، معاملات اسپات، سوآپ، فیوچرز (آتی)، خدمات سپرده گذاری و AMM می‌شوند، تسهیل کند. کوینکس یک راهنمایی حرفه‌ایِ محلی در اختیار کاربران تازه‌وارد به عرصه رمزارزها قرار می‌دهد تا بتوانند بدون صرف وقت زیاد و به‌راحتی با بهره‌گیری از آن سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارز را آغاز کنند.

    به‌طور مثال، حین انجام معاملات فیوچرز در کوینکس (سایت و اپلیکیشن)، کاربران می‌توانند هر لحظه پوزیشنی را باز کنند، وضعیت سود و زیان لحظه‌ای پوزیشن فعلی‌شان را چک کنند، و با یک کلیک آن را ببندند. کل این فرایند بسیار ساده انجام می‌شود. علاوه بر این، معاملات فیوچرز کوینکس ویژگی‌هایی مانند «حد سود» و «حد ضرر» دارد، که وقتی قیمت بازار به قیمت موردنظر برسد، پوزیشن بطور خودکار بسته می‌شود، و دیگر نیازی نیست کاربر نگران باشد که مبادا در طول شب پوزیشنی را باز بگذارد. این ویژگی، انجام معاملات فیوچرز را برای کاربران کوینکس آسان‌تر کرده است.

    ۳) محصولاتی با طراحی کاربرپسند: محصولات قابل استفاده بدون اهراز هویت KYC

    در کوینکس، برخی محصولات رایج، مانند فیوچرز و خدمات مالی، هیچ نوع اهراز هویت KYC نیاز ندارند. در قیاس با صرافی‌های دارای شیوه‌های معاملاتی پیچیده که از کاربر می‌خواهند تا ابتدا اهراز هویت KYC را انجام دهد، کوینکس به همه این امکان را می‌دهد تا با سهولت و راحتی بیشتری در بازار رمز ارز معامله و سرمایه‌گذاری کنند.

    در ضمن، کوینکس بخش مارکت را نیز تقویت کرده است. در صفحه‌ی وبِ اطلاعات مارکت، کاربران می‌توانند به‌سرعت اطلاعات مارکت و تغییرات قیمتی را جستجو کنند و بدین طریق، همیشه در جریان نوسانات لحظه‌ای بازار باشند.

    ۴) رفع نگرانی کاربران با خدمات پشتیبانی سریع و پیگیرانه

    کاربران کوینکس می‌توانند نگرانی‌های معمول‌شان را از طریق تعامل با چت‌بات برطرف کنند. کاربران می‌توانند روی دکمه [Help] در سایت صرافی کلیک کنند و کلیدواژه موردنظرشان را وارد کنند تا چت‌بات بلافاصله کلیه اطلاعات مرتبط و دستورالعمل‌های کاربری را برای جستجوی سریع در اختیارشان بگذارد تا به جواب سوالاتشان در حوزه معاملات دست یابند.

    علاوه بر این، کاربران می‌توانند فقط با شرح سوأل و ارائه اطلاعات تماس‌شان در بخش [Help] نیز از خدمات پشتیبانی کوینکس بهره‌مند شوند، بدون اینکه مجبور باشند در صفحه دیگری برای تیم کوینکس ایمیل ارسال کنند. در این صرافی، متخصصین خدمات پشتیبانی در اسرع وقت هر گونه مسئله و نگرانی کاربران را برطرف می‌کنند.

    کوینکس به شعار ویژه‌اش، یعنی «به آسانی هر ارزی را معامله کنید»، مفتخر است و می‌کوشد تا محصولات معاملاتی ساده‌ای را عرضه کند. همانطور که مشهود است، این صرافی به دنبال این است که در بین کاربران جهانی رمز ارز به پلتفرمی ممتاز و حتی به درگاهی برای ورود کاربران خارجی به دنیای رمز ارز تبدیل شود. از آنجا که رمز ارز و بازار رمزارزها محبوبیت روبه‌رشدی پیدا کرده است، سهولت استفاده برای صرافی‌های رمز ارز بزرگ‌ترین جاذبه برای جذب کاربران به حساب می‌آید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308745

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم