• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کمک های انسان دوستانه خیریه کوینکس به زلزله زدگان خوی

  • کد خبر : 311754
  • 06 اسفند 1401 - 11:09
کمک های انسان دوستانه خیریه کوینکس به زلزله زدگان خوی

فهرست محتوا در روزهای سخت زلزله خوی شاید خبرهای تلخ زیادی به ما برسد. در بین این تاریکیها خبر کوچک خوبی نیز گاهی منعکس میشود که مایه خوشحالی و امید است. خبر کمک و امداد بشردوستانه بسیاری از چهرهها و شرکتهای مختلف تجاری در این بین سعی کردند به شرایط بحرانی کمک کنند. کوینکس نیز […]

فهرست محتوا

  • در روزهای سخت زلزله خوی شاید خبرهای تلخ زیادی به ما برسد. در بین این تاریکیها خبر کوچک خوبی نیز گاهی منعکس میشود که مایه خوشحالی و امید است. خبر کمک و امداد بشردوستانه بسیاری از چهرهها و شرکتهای مختلف تجاری در این بین سعی کردند به شرایط بحرانی کمک کنند. کوینکس نیز یکی از این کسبوکارهاست که سعی کرده در این شرایط بحرانی همراه انسانهایی باشد که جز خدا و کمک مردم چشم امید دیگری ندارند. شاید کم پیش بیاید که یک کسبوکار از سود خود بزند و آن را خرج یک امر انساندوستانه کند. زمانی که چنین چیزی اتفاق میافتد، رسانه وظیفه پوشش آن را دارند.

    کوینکس به کمک خوی شتافت

    CoinEx صرافی است که همیشه برای کمکهای انسان دوستانه پیشقدم بوده و اینبار نیز در زلزله خوی این مورد را ثابت کرد. در روزهای سیاهی که زلزلهای با شدت چهار ریشتر این شهر را در آذربایجان غربی لرزاند بیش از پیش احساس کردیم که چقدر به کمک یکدیگر نیاز داریم.

    در این روزها بسیاری از افراد و چهرهها سعی کردند تا با استفاده از کمکهای انساندوستانه خود باری از مشکلات جدی مردم بردارند. در این بین بر اساس اخبار به دست آمده یکی از این موسسه‌ها، صرافی نام آشنایی است که تا پیش از این هم در انجام رویدادهای بشر دوستانه فعال و پیشرو بود.

    کوینکس در یک رویداد خیرخواهانه تصمیم گرفت این بار نیز به وظیفه انسانی خود عمل کند و کمکهایی را به این شهر ارسال نماید. کمکهای ارسال‌شده، بهدست روستاهای اطراف خوی که در شرایط نامناسبی قرار دارند رسید و مورد استفاده مردم شریف این شهر قرار گرفت.

    بخاری برقی، پتو و چادر بسته کمکهایی بود که این صرافی در خدمت مردم زلزلهزده قرار داد. با توجه به آبوهوای سرد و خشن این شهر سعی شده کمکها به گونهای باشد که مردم از گزند سرما در امان بمانند و بتوانند با حداقلیهایی غم این بحران سنگین را فراموش کنند.

    خیریه کوینکس ، توسط افراد محلی مورد اعتماد، توانست خانواده های بی بضاعت، بی سرپرست و… را شناسایی و کمک های خود را در مسیر درست اهدا کند .

    کمک های انسان دوستانه خیریه کوینکس به زلزله زدگان خوی

    همچنین این خیریه از انجمن ناشنوایان و معلولین نخاعی که بیش از پیش به این کمک ها نیاز داشت و به فراموشی سپرده شده بودند نیز، حمایت کرد و مقداری از حمایت های خود را وقف افراد این انجمن کرد.

    بنیاد خیریه کوینکس را بیشتر بشناسید

    باید بدانید که صرافی کوینکس دارای خیریهای است که به طور مستمر کارهای انسان دوستانه انجام میدهد. سرمایه صندوق این خیریه بسیار وسیع است و تاکنون توانسته به کشورهای زیادی در بحرانهای مختلفی کمک کند. کمک به مردم خوی نیز در همین راستا بوده است. اما دلیل این صرافی از انجام چنین کارهایی چیست؟

    این صرافی یک شعار دارد که باید آن را تنها دلیلش برای انجام چنین اموری دانست. رسالت CoinEx: ساخت جهانی بهتر با استفاده از بلاکچین است. او میخواهد به کمک این تکنولوژی جدید دنیا را برای انسانها زیباتر کند؛ به شکلی، بسیاری از افراد شاید حتی باورشان هم نشود که تمامی این کارها از دست بلاکچین برخواهد آمد.

    با اینکه در سالهای اخیر ارزدیجیتال بسیار رشد کرده و اخبار آن به گوش همگان رسیده اما باز هم ممکن است افرادی باشند که ندانند بلاکچین چه قدرتی دارد و چه فعالیتهایی از دستش ساخته است.

    یک نکته دیگر نیز که باید مورد توجه قرار دهیم نیت خیرخواهانه صرافی کوینکس بوده که همیشه سعی میکند بخشی از درآمدش به فعالیتهای انساندوستانه اختصاص دهد. بلاشک انجام چنین کاری شهامت و دلی بزرگ میخواهد. چیزی که امروز در دنیا کمتر شاهدش هستیم.

    CoinEx را چقدر میشناسیم؟

    هایپو یانگ مرد درستکاری است که این صرافی را بنیان نهاده است. در طول این سالها با رشد رمزارزهای مختلف احتمالا باید نام صرافی CoinEx به گوش شما رسیده باشد. این صرافی در 2017 و در ماه دسامبر تاسیس شد.

    پس از گذشت مدتی از کار این صرافی بسیار از افراد امکانات آن را دریافتند و شروع به استفاده از آن کردند که نقطه قوتی برای آن به حساب میآمد. کمکهای بنیاد خیریه صرافی کوینکس به مناطق مختلف به ویژه خوی باعث شد که افراد زیادی به آن جذب شوند با دیدگاه این شرکت بیشتر آشنا شوند.

    آنها پس از مدتی متوجه شدند که این صرافی دارای چه امکاناتی است و چه هدفی را دنبال میکند. این صرافی سرانجام توانست راه خود را به ایران پیدا کند و در شرایط تحریمی کمکی برای سرمایهگذاران و علاقهمندان به ارزدیجیتال در ایران باشد.

    چه ویژگیهایی باعث شده که CoinEx از دیگر صرافیها متمایز باشد؟

    ویژگیهای زیادی هستند که ممکن است افراد بسیاری را متقاعد کند که سرمایهگذاری خود را از طریق این صرافی انجام دهند. به این موضوع دقت داشته باشید که امنیت مهمترین اصل یک صرافی است. صرافیهای زیادی تلاش میکنند که خود را امن نگه دارند و سطح ایمنی خود را به کاربران نشان دهند یا حتی آن را تبلیغ کنند.

    در عمل تعداد کمی مانند کوینکس موفق بودهاند و توانستهاند چنین کاری را انجام بدهند. امنیت تنها به معنی حفظ دارایی ما در برابر تهدیدهای خارجی نیست. امنیت یعنی که ما اطمینان داشته باشیم سرمایه ما اولویت صرافی است.

    اینکه بهرهبرداری ما از سرمایه به تصمیم دیگر دولتها بستگی داشته باشد مشکل بزرگی است و هیچ سرمایهگذاری در دنیا آن را نمیپذیرد. سرمایهگذار تنها در شرایطی قبول میکند که وارد بازار شود که مطمئن باشد ریسکی جز ریسکهای طبیعی بازار در انتظارش نیست. شاید فراهم کردن این شرایط را بتوان مهمترین ویژگی در CoinEx دانست.

    استفاده از بانکهای جهانی، کیف پول معتبر و احراز هویت

    در این قسمت برخی از ویژگیهای جذاب صرافی رمزارز کوینکس را برای شما خواهیم گفت. برای استفاده از این صرافی شما نیاز به احراز هویت ندارید. البته در استفاده محدودیت خواهید داشت. این نکته را در نظر بگیرید که اکثر صرافیها برای امنیت چنین الگوریتمی دارند.

    CoinEx از یک کیف پول خاص استفاده میکند که الگوریتمهایی شبیه به کیف پولهای مستقل را دارد تا کیف پول صرافی. شما برای خرید در این صرافی ارزدیجیتال میتوانید از کارتهای مستر و ویزا نیز بهراحتی و بدون محدودیت استفاده کنید.

    جمعبندی

    صرافی کوینکس بر اساس اطلاعات یک صرافی معتبر در سطح بینالمللی است که توانسته به موفقیت و شهرت خوبی برسد. این صرافی در امور خیر و انساندوستانه جزو پیشگامان محسوب میشود. شاید کمتر کسبوکاری را داشته باشیم که یک نهاد رسمی برای بخش خیریه خود داشته باشد و از درآمد خود برای آن بودجه تعیین کند.

    این صرافی توانسته به خوبی این عمل سخاوتمندانه و زیبا را به ورطه عمل برساند. در زلزله خوی بستههای حمایتی آنها به دست مردم زلزلهزده رسید و حمایت آنها در یادها ماند. درست مثل بسیاری از افراد که بیچشم داشت حمایت خود را از این مردم مهربان دریغ نکردند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311754

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم