• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

کمک‌های کرونایی دولت آمریکا به جیب چین می رود

  • کد خبر : 237838
  • 08 خرداد 1400 - 14:24
کمک‌های کرونایی دولت آمریکا به جیب چین می رود

کمک‌های کرونایی دولت آمریکا به جیب چین می رود – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، وزارت بازرگانی آمریکا روز سه شنبه در گزارشی از آغاز دور جدید واگذاری چک های بسته محرک اقتصاد..

  • کمک‌های کرونایی دولت آمریکا به جیب چین می رود – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، وزارت بازرگانی آمریکا روز سه شنبه در گزارشی از آغاز دور جدید واگذاری چک های بسته محرک اقتصادی 1400 دلاری به مردم در حالی خبر داد که کسری تجاری این کشور افزایش یافت و به رکورد 74.4 میلیارد دلار در ماه مارس رسید.

    شبکه خبری راشاتودی در برنامه "گزارش کیزر" به این موضوع پرداخت و چرایی ادامه روند افزایشی کسری تجاری آمریکا را مورد بررسی قرار داد چرا که پایگاه تولید جهانی مدتهاست که به چین منتقل شده است.

    اقتصاد چین رشد بی سابقه 18.3 درصد را در سه ماهه اول 2021 ثبت کرددولت آمریکا کمک کرونایی 1400 دلاری را به حساب بانکی مردم واریز کرد

    به گفته استیسی هربرت، واقعیت این است که آمریکا به کالاها و خدمات چینی وابسته است.

    وی گفت: ما مقدار زیادی پول چاپی، چک های محرک اقتصادی و دلار بایدن داریم اما واقعیت این است که شما به شخصی احتیاج دارید که به جای این پول برای شما کالا ارسال کند.

    ماکس کیزر نیز در این برنامه گفت: ایالات متحده یک اقتصاد مصرفی است و اقتصاد تولیدی محسوب نمی شود. بنابراین اگر برای همه چک بفرستید، مردم آن را برای مصرف خود خرج می کنند. و این بدان معنی است که آنها به والمارت می روند و مصرف می کنند. و این بدان معنی است که پول به چین می رود.

    انتهای پیام/

    لینک منبع : تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=237838

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم