• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کشلس برای چه مشاغلی مناسب است؟ + 5 شغل نیازمند کشلس سیار

  • کد خبر : 341671
  • 15 بهمن 1402 - 10:02
کشلس برای چه مشاغلی مناسب است؟ + 5 شغل نیازمند کشلس سیار

فهرست محتوا احتمالا تا به حال نام دستگاه کش لس را شنیده اید، ولی در مورد کاربردها و دلیل استفاده از آن اطلاعات زیادی ندارید. دستگاه کشلس یکی از انواع دستگاه هایی است که به جای دستگاه خودپرداز نقدی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه تمامی امکانات بانکی را به غیر از دریافت پول […]

فهرست محتوا

  • احتمالا تا به حال نام دستگاه کش لس را شنیده اید، ولی در مورد کاربردها و دلیل استفاده از آن اطلاعات زیادی ندارید. دستگاه کشلس یکی از انواع دستگاه هایی است که به جای دستگاه خودپرداز نقدی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه تمامی امکانات بانکی را به غیر از دریافت پول نقد برای افراد فراهم می کند. در حال حاضر هنوز هم بسیاری از مشاغل از دستگاه های خودپرداز یا پوز استفاده می کنند. این در حالی است که معایب استفاده از این دستگاه ها برای برخی از مشاغل زیاد است و بهتر است که دستگاه های قدیمی را جایگزین کشلس کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم 5 گروه از مشاغلی که می توانند با کمک دستگاه کش لس، سود کنند و از مشکلات سایر خودپردازها دور نمایند، را معرفی کنیم.

     

    مزیت استفاده از کشلس به جای خودپرداز ATM

    دستگاه های کشلس تمامی امکاناتی که خودپردازهای ATM در اختیار افراد قرار می دهند را ارائه می کنند. فقط با این تفاوت که امکان دریافت پول از این دستگاه ها وجود ندارد. به همین خاطر می توان دستگاه کش لس را در ابعاد کوچک تر نیز تولید کرد. استفاده از کش لس به عنوان جایگزینی برای خودپردازهای ATM، امنیت را بالاتر می برد. چرا که عملا دیگر احتمال سرقت و دست برد به پول های موجود در دستگاه خودپرداز وجود ندارد.

    مزیت استفاده از کشلس به جای خودپرداز ATM

    کدام گروه از مشاغل می توانند از کشلس استفاده کنند؟

    استفاده از کشلس ثابت و سیار می تواند مزایای زیادی را برای کسب و کارهای مختلف به همراه داشته باشد. اول اینکه این دستگاه ها در دو مدل ثابت و سیار وجود دارند که مدل سیار اندازه یک دستگاه پوز بوده و به راحتی امکان جابجایی دارد. بنابراین مشاغلی که خدمات خود را به صورت سیار ارائه می کنند، می توانند از این دستگاه استفاده کنند. کشلس ثابت نیز مانند دستگاه خودپرداز نقدی همه خدمات بانکی را به غیر از دریافت پول نقد فراهم می کند. سایز دستگاه کش لس غیر نقدی بسیار کوچک تر از دستگاه های ATM می باشد. بنابراین برای مکان هایی که با محدودیت فضا مواجه اند، می توان از این دستگاه استفاده کرد.

    1.       مشاغل با امنیت بالا

    وجود پول در دستگاه خودپرداز می تواند باعث کاهش امنیت مشاغل شود. چرا که متاسفانه برخی از سرقت های مغازه ها، مراکز خرید و … ناشی از وجود دستگاه خودپرداز با پول نقد است. مشاغلی که نیاز به امنیت بالایی دارند، مانند طلافروشی ها باید حتما از دستگاه کشلس استفاده کنند. در این صورت پول نقدی در دستگاه وجود ندارد که به سرقت برود. از طرفی دیگر ریسک ورود سارقین به مراکز خرید با امنیت بالا به حداقل می رسد.

    2.     عمده فروش های اجناس

    دستگاه کشلس دستگاهی است که می تواند برای کارت به کارت مورد استفاده قرار گیرد. معمولا عمده فروش ها ترجیح می دهند به جای اینکه مشتریان پرداخت هزینه خرید را از طریق کارت انجام دهد، از خدمات کارت به کارت استفاده کنند. اما مشتریان نیز به دلیل دردسرهای کارت به کارت از انجام این کار خودداری می کنند. به همین خاطر عمده فروش های اجناس مختلف می توانند با کمک دستگاه کشلس و خرید از ویراپوز به راحتی از مشتری بخواهند که در مغازه و بدون دردسر کار به کارت را انجام دهد. ضمن اینکه خود عمده فروش ها نیز قادر هستند که به صورت روزانه حجم زیادی از کارت به کارت را با دستگاه انجام دهند.

    3.    مغازه های کوچک

    مغازه های کوچک نیازمند دستگاه پوز هستند تا امکان خرید را برای مشتریان فراهم کنند. اما در کنار دستگاه پوز، می توان از دستگاه کشلس نیز استفاده کرد. حتی در برخی از موارد می توان دستگاه های کش لس را جایگزین دستگاه های پوز نمود. مغازه های کوچک با این دستگاه ها امکان خرید را برای مشتریان فراهم کنند. ضمن اینکه امکان کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض و … نیز از طریق دستگاه کشلس وجود دارد.

    4.     صاحبان پاساژهای خرید

    در مراکز خرید، وجود یک دستگاه خودپرداز ضروری است. ممکن است مشتریان ملزم به کارت به کارت مبلغ خاصی شوند که امکان انجام این کار از طریق دستگاه های پوز وجود ندارد. برای پاساژهای خرید به ویژه پاساژهای عمده فروشی، طلافروشی و … باید حتما از دستگاه کشلس استفاده کرد. حال این دستگاه می تواند برای هر مغازه دار به صورت جدا خریداری شود، یا اینکه به صورت عمومی و ثابت در پاساژ قرار بگیرد. مزیت استفاده از این دستگاه امنیت بالای آن است. به همین خاطر صاحبان پاساژهای خرید می توانند با خیالی آسوده اقدام به نصب کشلس در مراکز خرید کنند.

    5.     مراکز درمانی

    یکی از مهم ترین تجهیزاتی که باید در مراکز درمانی وجود داشته باشد تا بیماران یا همراهان آن ها بتواند از آن استفاده کنند، دستگاه های خودپرداز است. دستگاه خودپرداز برای خرید، کارت به کارت کردن، نمایش موجودی و … ضروری هستند. اما به هر حال در این مراکز دریافت پول بهداشتی نبوده و توصیه می شود که پزشکان یا صاحبان مراکز درمانی به جای قرار دادن دستگاه خودپرداز ATM در این مراکز، اقدام به خرید کشلس سیار یا ثابت کنند.

    دستگاه های کشلس تمامی امکاناتی که بیماران و همراهان آن ها نیاز دارند را در اختیار آن ها قرار می دهد. ولی امکان دریافت پول نقد از طریق این دستگاه ها وجود ندارد. از این رو دستگاه کارت به کارت جیبی را می توان در مراکز درمانی مورد استفاده قرار داد و شاهد عملکرد مناسب آن در این مراکز بود.

    کدام گروه از مشاغل می توانند از کشلس استفاده کنند؟

    خرید و استعلام قیمت کشلس سیار

    قیمت کشلس سیار نسبت به کیفیت و خدماتی که ارائه می کند، بسیار مناسب است. البته بسته به نوع کش لس و امکانات آن، ممکن است قیمت این محصول نیز متفاوت باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت کشلس سیار، به سایت ویراپوز مراجعه کرده و از طریق این سایت هم مدل های متنوع این دستگاه را مشاهده کنید، هم بهترین دستگاه کش لس را سفارش دهید. این مجموعه با داشتن چندین سال سابقه در حوزه فروش دستگاه های خودپرداز و کش لس، بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می کند. کافیست که مطابق با نیاز خود اقدام به ثبت سفارش برای خرید این دستگاه ها کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341671

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم