• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

 کسب درآمد دلاری با ربات های فارکس

  • کد خبر : 279955
  • 02 بهمن 1400 - 22:09
 کسب درآمد دلاری با ربات های فارکس

در مطلب پیش رو می خواهیم بصورت خلاصه و مفید به موضوع ربات های فارکس یا همان اکسپرت فارکس بپردازیم. همچنین مزایای استفاده از اکسپرت فارکس را نیز شرخ خواهیم داد و در پایان نیز به مبحث برنامه نویسی mql4 خواهیم پرداخت.   دشواری های معامله گری در بازار فارکس معامله گری در بورس کار […]

  • در مطلب پیش رو می خواهیم بصورت خلاصه و مفید به موضوع ربات های فارکس یا همان اکسپرت فارکس بپردازیم. همچنین مزایای استفاده از اکسپرت فارکس را نیز شرخ خواهیم داد و در پایان نیز به مبحث برنامه نویسی mql4 خواهیم پرداخت.

     

    دشواری های معامله گری در بازار فارکس

    معامله گری در بورس کار بسیار پیچیده ای است. شما برای اینکه بتوانید در بازار بورس و فارکس به سود برسید لازم است که انواع مختلفی از مهارت ها را داشته باشید. لازم است بازار را بشناسید و به اصول اقتصادی و قوانین بازارهای مالی تسلط داشته باشید. لازم است با انواع تحلیل ها آشنا باشید و بلد باشید چگونه با پردازش آمار و ارقام و اطلاعات به نتیجه درست برسید. لازم است مسلط به مهارت های پیشرفته ریاضی و اقتصادسنجی و تحلیل تکنیکال باشید. لازم است هوش هیجانی بسیار بالایی داشته باشید؛ به این معنی که هرگز پا را از قلمرو منطق بیرون نگذارید و توانایی این را داشته باشید که احساسات خود را کنترل کنید.

    به طور مثال اگر بعد از یک ضرر بزرگ نتوانید به احساسات خود مسلط باشید ممکن است تلاش کنید خیلی زود ضررتان را جبران کنید که همین موضوع باعث تحمل ضررهای بیشتر شود.از همه اینها گذشته، برای موفقیت در بازار بورس و فارکس شما می بایست زمان بسیار زیادی را به بررسی و دنبال کردن اخبار بورس و قیمت ها، تجزیه و تحلیل و پردازش داده ها، و انتخاب استراتژی درست اختصاص دهید. و خب طبیعی است اگر چنین زمانی در اختیار نداشته باشید. ضمن اینکه چنین کاری انرژی بسیار زیادی از شما خواهد گرفت و خستگی طاقت فرسایی بر شما تحمیل خواهد کرد. راه حل تمامی این مصائب و مشکلات یک چیز است: استفاده از ربات معامله گر یا همان اکسپرت فارکس!

     

    اکسپرت فارکس چیست؟

    اکسپرت در لغت به معنی کارشناس و متخصص است. نرم افزار متاتریدر  محیط برنامه نویسی ای را فراهم کرده که شما در آن محیط قادرید استراتژی های معاملاتی خود را در قالب کدهایی به یک برنامه تبدیل کنید. به این ترتیب اکسپرت فارکس به طور بیست و چهار ساعته به اجرای دستورات طراحی شده از سوی شما می پردازد، بسته به سادگی و پیچیدگی کدهای طراحی شده از سوی شما، دست به انجام انواع کنش های معاملاتی می زند و با توجه به نتیجه پردازش داده ها به نمایندگی از شما به معامله گری در بازار می پردازد.

    پس باید این نکته کلیدی را به خاطر داشته باشید: اکسپرت فارکس چیزی نیست جز یک ربات. اکسپرت فارکس تنها مسئولیت اجرای کدهایی را بر عهده دارد که شما به آن داده اید. پس کیفیت عملکرد اکسپرت فارکس کاملا وابسته به کیفیت استراتژی های طراحی شده از سوی شما و کیفیت برنامه نویسی شما دارد. نترسید! با مراجعه به آموزش های سایت سوداموز می‌توانید تمام این پیش نیازها و مهارت ها را با صرف کمی زمان و تلاش کسب کنید.

    استاد ابراهیمی مدرس دوره باسابقه سایت سود اموز ، با سابقه یک دهه فعالیت اجرایی و آموزشی در زمینه بازارهای مالی و معامله گری دانش بنیان، تمام نکات مورد نیاز در خصوص اکسپرت فارکس را از صفر تا صد به شما آموزش خواهد داد. اگر بلد باشید چگونه از ربات های معامله گر اکسپرت فارکس استفاده کنید، سود کلانی در انتظارتان خواهد بود. ولی تنها اگر بلد باشید که از آن استفاده کنید!

     

    ربات اکسپرت فارکس چیست؟

    آموزش تخصصی برنامه نویسی mql4 (اکسپرت)

    زبان برنامه نویسی متا کوت (MetaQuotes) یک زبان پیشرفته طراحی شده جهت پردازش تکنیکال بازارهای مالی است و شماری از ربات های معامله گر اکسپرت فارکس با این زبان کدنویسی می شوند. با استفاده از این زبان شما خواهید توانست انجام معاملات خود را خودکارسازی کنید و با صرف کمترین زمان به بهترین و کاملترین تحلیل بازار دست پیدا کنید و بر اساس نتایج آن اقدام به انجام معامله کنید.

    البته تمام این کارها را اکسپرت فارکس برای شما انجام می دهد. شما فقط کافیست دستورات و کدها را به آن بدهید. محیط زبان برنامه نویسی mql4 نرم افزار متاتریدر می باشد که رایج ترین پلتفرم برای کارگزاران بازارهای مالی است. این نرم افزار همچنین به وسیله زبان برنامه نویسی mql4 امکان بهینه سازی استراتژی معاملاتی شما را نیز فراهم کرده و با استفاده از الگوریتم های بهینه سازی، استراتژی شما را بهینه می کند.

    آموزش برنامه نویسی mql4

    اگر می خواهید این زبان را فرا بگیرید تا در محیط نرم افزار متاتریدر استراتژی های معاملاتی خود را به یک برنامه خودکار تبدیل کنید و توسط ربات معامله گر اکسپرت فارکس به انجام معاملات خودکار بپردازید، به سایت سوداموز مراجعه کنید. استاد ابراهیمی مدرس دوره آموزش برنامه نویسی mql4 دارای سابقه ای طولانی مدت در ساخت اندیکاتور و اکسپرت می باشد و از بهترین تکنسین ها و متخصصان این حوزه در ایران است.

    سبک آموزش استاد ابراهیمی ساده و کاربردی است و حتی اگر تا بحال یک کد هم در متاتریدر ننوشته اید می توانید با خیال آسوده آموزش های ایشان را دنبال کنید و به زودی به یک برنامه نویس اکسپرت فارکس تبدیل شوید.

    نکات مهم در استفاده از اکسپرت ها

    • – حتما از صحت عملکرد اکسپرت مورد نظر اطمینان حاصل کنید
    • – قبل از استفاده روی حساب واقعی ، حتما در حساب دمو از ان تست بگیرید
    • – ظرفیت حساب های شما محدود است ، تنظیمات اکسپرت به گونه ای بهینه کنید که کمترین میزان ریسک متوجه حساب شما باشد
    • – در استفاده از اکسپرت نباید احساساتمان را وارد کنیم. مثلا برنامه را خودمان دستی فعال و غیر فعال کنیم.
    • – باید به اکسپرت و برنامه ای که به آن داده ایم ایمان داشته باشیم. شاید بعضی مواقع بازار بهم میریزد. پس به آن شک نکنید و صبر داشته باشید.
    • – اگر شما بتوانید بتوانید استراتژی خودتان را اکسپرت کنید، این کار خیلی به نفع شما میشود چون نقاط ضعف و قوت خود را متوجه خواهید شد.

     

    مطلب فوق نمونه ای از آموزش های سایت سوداموز می باشد. همانطور که می بینید زبان آموزشی آن بسیار ساده می باشد و اگر آشنایی چندانی با مبحث اکسپرت فارکس ندارید نیز می توانید در این سایت به کسب آموزش و یادگیری مهارت در این خصوص بپردازید. هرچه را که لازم است در رابطه با ربات اکسپرت فارکس و زبان برنامه نویسی mql4 بدانید استاد ابراهیمی به ایجاز و شیوایی کامل در سایت https://soodamooz.ir/ به شما آموزش خواهد داد.

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=279955

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم