• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کریم حاج نایبی در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور: هدف ما اتکا به توانمندیهای داخلی و کاهش وابستگی به محصولات خارجی است/ افزایش 400 درصدی در میزان تولید در شرکت آلی شیمی قم

  • کد خبر : 285655
  • 26 بهمن 1400 - 10:21
کریم حاج نایبی در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور: هدف ما اتکا به توانمندیهای داخلی و کاهش وابستگی به محصولات خارجی است/ افزایش 400 درصدی در میزان تولید در شرکت آلی شیمی قم

پول بانک: مدیرعامل شرکت آلی شیمی قم گفت: هدف ما اتکا به توانمندیهای داخلی، برای کاهش وابستگی به محصولات خارجی است؛ به همین دلیل با همتی که در مهندسان، مدیران و کارگران شرکت ایجاد شده، توانستیم با افزایش تولید، افزایش راندمان و بهبود کیفیت محصولات، بخشی از نیازهای کشور به مواد اولیه که در صنعت رنگ و رزین، صنایع شوینده و صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود، را تامین نماییم.

  • مدیرعامل شرکت آلی شیمی قم (از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر) گفت: هدف ما اتکا به توانمندیهای داخلی، برای کاهش وابستگی به محصولات خارجی است؛ به همین دلیل با همتی که در مهندسان، مدیران و کارگران شرکت ایجاد شده، توانستیم با افزایش تولید، افزایش راندمان و بهبود کیفیت محصولات، بخشی از نیازهای کشور به مواد اولیه که در صنعت رنگ و رزین، صنایع شوینده و صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود، را تامین نماییم.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، با گردهمایی بیش از ۱۲۵ شرکت که شاخصه‌های مدیریت جهادی را دارند، صبح امروز یکشنبه 24 بهمن ماه 1400، همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند، با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور و جمعی از اصحاب رسانه، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح شد.

    بنا به این گزارش، در حاشیه نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی، با کریم جاج نایبی مدیر عامل شرکت آلی شیمی قم از شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده، گفتگوی تصویری انجام دادیم که در ادامه مشاهده می نمایید:

    کریم حاج نایبی مدیرعامل شرکت آلی شیمی قم

    شرکت های زیر مجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شویند به قرار زیر می باشد:
    پاکسان
    گلتاش
    ساینا
    مروارید هامون
    آلی شیمی قم
    یاران توسعه
    پاکسان ایروان

    دکتر امیرعلی نعمت الهی مدیرعامل هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر

    معرفی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر

    صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر که از بزرگ‌ترین گروه‌های مدیریتی گروه معظم توسعه صنایع بهشهر محسوب می‌شود، در تاریخ 2 آذر ماه سال 1382 تاسیس و به شماره ثبت 238423 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.
    موضوع فعالیت این هلدینگ سرمایه‌گذاری در صنعت شوینده به منظور راهبری، نظارت و مدیریت شرکت‌های فعال در این صنعت و مدیریت آن شرکت‌هاست و ترکیب ساختار مالکیت سهام این گروه نشان از اعتبار و سرمایه بالای آن دارد.
    7 شرکت بزرگ تولیدی تحت مدیریت این گروه عبارت‌اند از: شرکت پاکسان (سهامی عام)، شرکت گلتاش (سهامی عام)، شرکت ساینا (سهامی عام)، شرکت مروارید هامون (سهامی خاص)، شرکت آلی شیمی قم (سهامی خاص)، شرکت مدیریت یاران توسعه صنایع بهشهر (سهامی خاص)، و شرکت پاکسان ایروان (سهامی خاص). لازم به ذکر است که هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر از خدمات گسترده شرکت پخش «به‌پخش» نیز برخوردار است.

    پاکسان (سهامی عام)
    شرکت پاکسان در تاریخ 6/10/1341 تحت عنوان شرکت تولیدی «پاک کن» (با مسئولیت محدود) تأسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.
    شرکت پاکسان، از باسابقه‌ترین شرکت‌های گروه مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر و گروه معظم توسعه صنایع بهشهر است و در حال حاضر، حدود 70% از سهام آن در تملک شرکت مدیریت صنعت شوینده قرار دارد. این شرکت، با پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه و تخصص، از پیشگامان تولید انواع مواد شوینده بهداشتی و صنعتی در ایران است. پاکسان در طول سال‌ها و طی نسل‌های متوالی، با عرضه محصولات مرغوب با برندهای نام‌آشنایی چون سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، نسیم، پونه، سیو، شبنم، گلنار و عروس، از عظیم‌ترین واحدهای تولیدی در ایران است که همواره سلامتی خانواده‌ها را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

    گلتاش (سهامی عام)
    شرکت گلتاش در مردادماه سال 1361 به نام شرکت آرایشی و بهداشتی گلتاش ( با مسئولیت محدود ) به شماره 3601 در اداره ثبت شرکت‌های اصفهان به ثبت رسید و بر اساس مبایعه‌نامه مابین سهام‌داران قبلی شرکت و شرکت پاکسان (سهامی عام)، در خرداد ماه 1374 خریداری و براسـاس مـصوبه‌های مـجامع عمومی فـوق‌العاده مـورخ 24 مهرماه 1361 و 20 دی‌ماه 1378، ابتدا به «سهامی خاص» و سپس به «سهامی عام» تبدیل گشت و در تاریخ 16 تیرماه 1380، با نماد «شگُل»، به‌عنوان سیصد و یازدهمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.
    شرکت گلتاش در حال حاضر در محورهای گسترده‌ای از تولید، تجارت و بازرگانی فعال است که عمده‌ترین این محورها عبارت‌اند از: تهیه و تولید انواع مواد و محصولات شوینده و پاک‌کنندۀ بهداشتی و آرایشی و مواد صنعتی مرتبط (ازجمله انواع خمیردندان، انواع شامپو، انواع مایع دست‌شویی، ژل ضدعفونی‌کننده دست، انواع کِرِم، انواع نرم‌کننده موی سر و انواع صابون‌های بهداشتی)؛ انجام کلیه امور خدمات بازرگانی، صادرات و واردات کالاهای موضوع شرکت و انجام خدمات فنی و آزمایشگاهی.

    ساینا (سهامی عام)
    شرکت صنایع بهداشتی و شوینده ساینا، به‌عنوان یکی از اعضای چابک و جوان صنعت شوینده کشور، در منطقه صنعتی شهرستان ابهر در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده و در حال حاضر، تحت مالکیت هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر قرار دارد.
    مشارکت و هم‌افزایی گروهی در این شرکت به طراحی نام‌های تجاری متنوع و مشتری‌محوری انجامیده که یکی از آن‌ها برند «پریمکس» است. امروز سبد کاملی از تولیدات شوینده خانگی و بهداشتی از قبیل مایع ظرف‌شویی، مایع دست‌شویی، ژل ماشین ظرف‌شویی و سایر محصولات با نشان پریمکس میهمان قفسه بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها و انتخاب مطمئن مصرف‌کنندگان است.

    مروارید هامون (سهامی خاص)
    شرکت تولیدی مروارید هامون (سهامی خاص) توسط خانواده شهرکی در سال 1381 تاسیس شده و در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی استان سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده و در سال 1386 با پیوستن به گروه مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) در مسیر ورود به فصلی نو در تولید انواع مختلف محصولات شوینده قرار گرفته است. نام‌های تجاری شرکت مروارید هامون نیز سهم قابل توجهی را در بازار صادرات به خود اختصاص داده‌اند که از نام‌آشناترین این برندها می‌توان به «ارزش»، «توکا»، «سداپ»، «گلزار»، «مریلا»،‌ «گلبهار»، «‌گلفام»، «راحیل» و «سلمان» اشاره کرد.

    آلی شیمی قم (سهامی خاص)
    شرکت آلی شیمی، واحد فعال صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم و یکی دیگر از شرکت‌های تابعه گروه مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر است که تولیدکننده تخصصی مواد اولیه صنعت شوینده و رنگ و رزین محسوب می‌شود. محصولات این شرکت عبارت‌اند از: گلیسیرین صنعتی و بهداشتی، انواع اسیدچرب، اسید اولئیک و تالو صنعتی.
    از موفقیت‌های چشمگیر شرکت آلی شیمی قم در سال 1399 می‌توان به این موارد نیز اشاره کرد: رکورد تولید بیش از 1700 تن گلیسیرین، تولید گلیسیرین بهداشتی با خلوص 6/99 درصد و متعاقب آن، اخذ مجوز تولید و ساخت گلیسیرین بهداشتی از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم تحت نام تجاری گلاره، و نیز استقرار سامانه مدیریت کیفیت (ISO 9001: 2015).
    در نتیجه این دستاوردها، میزان فروش شرکت آلی شیمی قم نیز در سال 1399 سیر صعودی داشته و از 423 میلیارد ریال در سال 1398، با 64 درصد افزایش، به 693 میلیارد ریال در سال 1399 رسیده و در پی آن سود ناخالص شرکت به 114 میلیارد ریال افزایش یافته است.

    یاران توسعه صنایع بهشهر (سهامی خاص)
    شرکت یاران توسعه بهشهر، با بیش از 60 سال تجربه در صنعت چاپ و تولید انواع جعبه‌های بسته‌بندی، ضمن رعایت اصول استاندارد و ارتقای جایگاه بسته‌بندی در کشور، با تکیه بر استعداد نیروهای جوان و با انگیزه، بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و رعایت الزامات زیست‌محیطی، توانسته است زمینه‌های رضایت، همراهی و حمایت هرچه بیشتر مشتریان گران‌قدر خود را فراهم آوَرَد.
    این شرکت در زمینه طراحی، چاپ و تولید انواع جعبه‌ها در ابعاد و اشکال مختلف فعال است و طیف گسترده‌ای از سفارش‌های بسته‌بندی شوینده و بهداشتی (برای شرکت‌های پاکسان، گلتاش، مروارید هامون، پاک‌وش، داروگـر، چسب پانکس، شرکت‌های تولید انواع دستمال کاغذی)، دارویی (برای شرکت‌های داروسازی عبیدی، شهر دارو، دنیای بهداشت، داروسازی جابربن‌حیان، داروسازی اسوه، جالینوس‌)، غذایی (برای شرکت محصـولات غـذایی نامی‌نو و آدامس رونکس) و نیز چاپ برچسب‌های کاغذ گلاسه و گلاسه پشت چسب‌دار برای شرکت‌های پاکسان، گلتاش و ساینا را پوشش می‌دهد.
    با نگاه اجمالی به سهم ویژه محصولات تولیدی شرکت‌های تابع هلدینگ .مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در بازار ایران، می‌توان به جایگاه ممتاز این هلدینگ در صنعت تخصصی شوینده پی برد.

    گروه مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در رده‌ صابون‌ها و خمیردندان‌ها رتبه اول بازار کشور، در گروه پودرهای لباس‌شویی دستی و ماشینی جایگاه سوم و در گروه مایع ظرف‌شویی و دست‌شویی جایگاه پنجم را در اختیار دارد.
    تیم مدیریت گروه مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در سال مالی منتهی به 30/09/1399
    آقای بهزاد یعقوبی (ریاست هیئت مدیره)
    آقای داراب وکیلی (مدیرعامل)
    آقای فرهنگ ساکی ( عضو هیئت مدیره)
    آقای مهدی وهاب پور رودسری (عضو هیئت مدیره)
    آقای احسان بادپا (عضو هیئت مدیره)
    پس از پایان ماموریت تیم مدیریتی مذکور در هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، تیم جدید مدیریتی سکان هدایت را بر عهده گرفته و اکنون این تیم مسئول برگزاری مجمع عادی سالیانه شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر منتهی به سال مالی 30/09/1399 است. گروه جدید مدیریت هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر به شرح زیر است:
    آقای بهزاد یعقوبی (ریاست هیئت مدیره)
    آقای امیرعلی نعمت الهی (مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره)
    آقای شهریار محمدی راد (عضو هیئت مدیره)
    آقای یزدان کرمی (عضو هیئت مدیره)
    آقای مهدی وهاب پور رودسری (عضو هیئت مدیره)

    به امید موفقیت و سربلندی گروه مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر جمهوری اسلامی ایران در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به همت تلاشگران، مدیران و مسئولان تصمیم‌گیر در صنعت شوینده.

    بنا به این گزارش، تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور، تلاش برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران و در نهایت تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور ازجمله اهداف این نمایشگاه است.

    مدیریت جهادی، به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می‌تواند به عنوان منطقی‌ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، طی روزهای یکشنبه تا سه‌ شنبه  ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه 1400، از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می ‌شود.

    خبرنگار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=285655

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم