• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

کرمی: حوزه بیمه را به کمک استارتاپ‌ها متحول کنیم

  • کد خبر : 19167
  • 29 دی 1397 - 0:36
کرمی: حوزه بیمه را به کمک استارتاپ‌ها متحول کنیم

پول بانک: دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی از انتشار دوازدهمین جلد از کتاب «بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپی» خبر داد و گفت: این جلد به استارتاپ‌های حوزه بیمه اختصاص دارد تا به کمک آن شاهد رونق فعالیت استارتاپ‌ها در این حوزه باشیم. حوزه‌ای که اخیرا استارتاپ‌های زیادی در این بخش فعال شدند و فعالیت آنها منجر خدمات بیشتر و تسهیل امور مردم شده است.

  • پول بانک: دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی از انتشار دوازدهمین جلد از کتاب «بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپی» خبر داد و گفت: این جلد به استارتاپ‌های حوزه بیمه اختصاص دارد تا به کمک آن شاهد رونق فعالیت استارتاپ‌ها در این حوزه باشیم. حوزه‌ای که اخیرا استارتاپ‌های زیادی در این بخش فعال شدند و فعالیت آنها منجر خدمات بیشتر و تسهیل امور مردم شده است.

    به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه فعالیت استارتاپ ها در این حوزه به رونق آن کمک چشمگیری می کند اظهار کرد: با توجه به این مطلب دوازدهمین جلد از کتاب «بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپی» به‌ بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپ در حوزه بیمه اختصاص دارد. که در آن مدل های کسب و کار و تجربیات جهانی استارتاپ ها در این حوزه بررسی شده است.

    کرمی ادامه داد: این کتاب دارای بخش های متنوعی است که می توان به ارائه خدمات نوین و متنوع بیمه، پلتفرم آنلاین ارائه خدمات بیمه، خدمات پشتیبان به شرکت های بیمه و ابزارهای مدیریت بیمه برای بیمه شوندگان اشاره کرد. همچنین در بخشی دیگر از این کتاب استارتاپ های فعال در زمینه ارائه خدمات نوین و متنوع بیمه همچون سلامت و مسافرت، خودروسازی، عمر، تکمیلی، اموال، محصولات و حوادث معرفی شده اند. در این کتاب سعی شده در گام نخست موضوعات کلیدی در این حوزه بررسی شود سپس ضمن بررسی مطالعات آینده نگاری مهمترین چالش ها استخراج شده تا بر اساس آن بتوان پیوندی میان اسن چالش ها و راهکارهای استارتاپی ارائه کرد.

    به گفته مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، استارتاپ های حوزه بیمه و خدمات مکمل شرکت هایی هستند که خدمات سنتی بیمه را با روشی نوآورانه یا در بستر فناوری های روز ارائه می کنند. این استارتاپ ها واسطی میان شرکت های بیمه و مصرف کننده برای آموزش، امکان مقایسه خدمات و تسهیل صدور بیمه هستند.

    دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی همچنین بیان کرد: شناسایی جهت گیری های استارتاپ های حوزه بیمه و شناخت چالش های پیش روی آنها می تواند به راهنمایی مسیرهای جدید برای شکل گیری و رشد اینگونه شرکت ها کمک کند. بنابراین انتشار این کتاب در این زمینه مسیرهایی جدید برای اکوسیستم شرکت های نو پا و دانش بنیان بازگشایی می کند تا اثرات اقتصادی و اجتماعی آنها به حداکثر برسد.

    11  جلد از سلسله گزارش‌های بررسی تجربیات جهانی شرکت‌های استارتاپی در حوزه‌های مختلف کسب و کار توسط ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان منتشر شده که این اقدام با توجه به فرهنگسازی و توسعه زیست بوم شرکت های نوپا، دانش بنیان و استارت آپی به عنوان یکی از ماموریت های اصلی معاونت علمی و فناوری صورت گرفته است. با انتشار این مجموعه توسط انتشارات دانش بنیان فناور و شناخت چالش های پیش روی فعالان حوزه های مختلف در جهان می تواند کمکی برای شکل گیری و رشد پویا تر آنها در کشور باشد. علاقه مندان به ابتیاع این انتشارات می توانند برای دریافت فایل pdf اینجا کلیک کنند.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=19167

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم