• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

کدام هتل ‌های سنتی اصفهان را انتخاب کنیم؟

  • کد خبر : 311859
  • 15 اسفند 1401 - 10:44
کدام هتل ‌های سنتی اصفهان را انتخاب کنیم؟

فهرست محتوا اصفهان یکی از شهرهایی است که هر چقدر بخواهیم درباره زیبایی‌های آن صحبت کنیم تمام نمی‌شود. از چهلستون و عالی قاپوی دیدنی گرفته تا شاهکاری مانند میدان نقش جهان، هر آنچه که تکمیل­کننده معماری ایران در دوران صفویه است را می‌توانید در این شهر ببینید. در واقع هر گوشه از این شهر فوق‌العاده […]

فهرست محتوا

  • اصفهان یکی از شهرهایی است که هر چقدر بخواهیم درباره زیبایی‌های آن صحبت کنیم تمام نمی‌شود. از چهلستون و عالی قاپوی دیدنی گرفته تا شاهکاری مانند میدان نقش جهان، هر آنچه که تکمیل­کننده معماری ایران در دوران صفویه است را می‌توانید در این شهر ببینید. در واقع هر گوشه از این شهر فوق‌العاده دوست داشتنی اثری برای تماشا دارد. اگر قصد سفر به نصف جهان را دارید برای اینکه بیشتر با حال­وهوایِ سنتی آن آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم سراغ هتل‌ های سنتی این شهر مانند هتل سرای اردیبهشت اصفهان بروید. در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین هتل ‌های سنتی اصفهان را به شما معرفی کنیم.

    هتل عباسی

    بدون شک هتل عباسی یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل ‌های سنتی در اصفهان است. این هتل حدود ۵۰ سال سابقه میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی را دارد. معماری فوق‌العاده این هتل سه طبقه بوده که مهمانان خود را شگفت‌زده می‌کند.

    نمای سنتی ساختمان شما را به یاد دوران قدیم می‌اندازد. البته نکته لازم به ذکر این است که هتل عباسی یکی از گران‌ترین هتل‌های سنتی شهر اصفهان محسوب می‌شود. این هتل ۲۲۴ اتاق دارد که فضای برخی از آن‌ها سنتی است.

    اگر قصد برگزاری دورهمی و جلسات کاری دارید، در این هتل تالارهای پذیرایی و سالن‌های کنفرانس وجود دارد. از جمله امکانات هتل عباسی می‌توان به رستوران، کافی­شاپ، اینترنت رایگان، فروشگاه صنایع دستی، استخر و… اشاره کرد.

    هتل سنتی ابن سینا

    در شهر دیدنی و باصفای اصفهان تا دلتان بخواهد اقامتگاه و هتل‌های سنتی خوب می‌توانید پیدا کنید. هتل سنتی ابن سینا هتلی مجهز و بسیار زیبا است. این هتل حیاطی دارد که می‌توانید روی تخت‌های سنتی آن بنشینید و یا کمی قدم بزنید و حس­وحال زیبایی را از آرامشی خاص تجربه کنید.

    نکته جالب توجه این است که خیلی از گردشگران خارجی که به شهر اصفهان سفر می‌کنند هتل ابن سینا را برای اقامت خود در نظر می‌گیرند. این هتل دارای ۶۰ اتاق است که چشم‌انداز بسیار تماشایی دارند. از طرفی دیگر فاصله هتل تا جاهای دیدنی مانند مسجد جامع اصفهان بسیار نزدیک است.

    کدام هتل ‌های سنتی اصفهان را انتخاب کنیم؟

    هتل سنتی بخردی

    اگر دوست دارید اقامتی به ‌یادماندنی را تجربه کنید در هتل سنتی بخردی اقامت کنید. ساخت این هتل سنتی به دوران صفویه بازمی‌گردد. بنابراین این بنا حدود ۴۰۰ سال قدمت دارد. هر گوشه از این هتل می‌توانید سوژه زیبایی برای گرفتن عکس یادگاری پیدا کنید.

    پس اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید قطعا در این هتل تصاویر شگفت‌انگیز زیادی پیدا خواهید کرد. ظرفیت هتل بخردی ۴۵ نفر است. پیشنهاد می‌شود که به هیچ عنوان صبحانه‌های فوق‌العاده این هتل را از دست ندهید. از جمله ویژگی‌های خوب این هتل می‌توان فاصله نزدیک آن تا مرکز شهر اشاره کرد.

    هتل سنتی توریستی عتیق

    هتل سنتی توریستی عتیق معماری بسیار فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی دارد به طوری که با دیدن آن محو تماشایش می‌شوید. قدمت این خانه به ۲۰۰ سال می‌رسد و برای ساختن آن از معماری دوران صفویه الهام گرفته شده است. طاق‌های قوسی شکل و پنجره‌های ارسی، زیبایی این عمارت را دوچندان می‌کند.

    تمام اتاق‌های هتل عتیق به تلویزیون، تخت‌های بسیار راحت، کولر و… مجهز هستند. فاصله این هتل تا مراکز خرید اصفهان بسیار نزدیک است.

    هتل سنتی طلوع خورشید

    اقامت در هتل سنتی طلوع خورشید شما را با فرهنگ و سبک خانه‌های قدیمی به خوبی آشنا می‌کند. این هتل دو طبقه بوده و ۲۱ اتاق دارد. اتاق‌های طبقه دوم چشم‌اندازی تماشایی به حیاط باصفا و دل‌نشین هتل دارند. دورتادور حوض، تخت‌های سنتی چیده شده است که می‌توانید روی آن‌ها بنشینید، چای بنوشید و از دیدن منظره زیبای حیاط لذت ببرید. برای مسافت و رفت‌وآمد هم نیازی نیست نگران باشید، چراکه هتل طلوع خورشید با جاهای دیدنی اصفهان مانند میدان عتیق و مسجد جامع فاصله بسیار کمی دارد.

    کدام هتل ‌های سنتی اصفهان را انتخاب کنیم؟

    اقامتگاه سنتی ایروانی

    یکی از هتل ‌های سنتی اصفهان که در نزدیکی مسجد جامع این شهر قرار دارد هتل سنتی ایروانی است. این بنا در دوران قاجار ساخته شده و هر طرف آن را که نگاه کنید به خوبی می‌توانید معماری آن دوران را مشاهده کنید. شیشه‌های رنگارنگ و پنجره‌های ارسی این هتل بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

    اگر دوست دارید از طعم غذاهای لذیذ و با کیفیت لذت ببرید، هتل ایروانی غذاهای بسیار با کیفیت و متنوعی را برای شما صرف خواهد کرد.

    هتل سرای اردیبهشت

    هتل سنتی سرای اردیبهشت متمایز از هتل‌ های دیگر اصفهان است. به این خاطر که بافت تاریخی آن یک اقامت به‌ یادماندنی و البته آرامش‌بخش را برای شما ممکن می‌سازد. این هتل ۸۰ سال قدمت داشته بااین‌حال از تجهیزات بسیار مدرنی برخوردار است.

    هتل سرای اردیبهشت در نزدیکی زاینده­رود قرار دارد و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است. این هتل در غرب مرکز شهر اصفهان قرار دارد. بنابراین دسترسی شما به امکانات شهری بسیار آسان خواهد بود. از طرفی دیگر رستوران بام اردیبهشت با فضای باز خود انواع غذاهای فرنگی و سنتی را در زیر آسمان آبی برای مهمانان خود سرو می‌کند.

    در کافی­شاپ این هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های موردعلاقه‌تان از جمله دمنوش ها، چای، قهوه و… را سفارش دهید. این هتل دارای ۱۶ اتاق است که ۱۴ اتاق دوتخته و دو اتاق شاه‌نشین دارد. تمام اتاق‌های این مجموعه از امکانات رفاهی فوق‌العاده مانند اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، مینی بار، یخچال، تلفن و… برخوردار هستند. از طرفی دیگر وجود کرسی در اتاق‌های شاه‌نشین زیبایی و لطافت دوچندانی به اتاق‌ها بخشیده است.

    اقامتگاه سنتی سهروردی

    هتل سنتی سهروردی بدون شک یکی از زیباترین هتل‌های سنتی شهر اصفهان است که می‌توانید آن را برای اقامت خود انتخاب کنید. قدمت این هتل قدیمی به بیش از ۱۵۰ سال می‌رسد که نقش و نگار سنتی آن حکایت از همین موضوع دارد.

    هر گوشه از حیاط این هتل یک مکان بسیار عالی برای عکاسی فراهم شده است. گل‌های رنگارنگ شمعدانی که در حیاط هتل قرار دارند صفای خاصی به هتل داده‌اند. اما بخش بسیار جذاب این هتل نامگذاری اتاق‌هایش است. به طوری که اتاق‌های هتل سهروردی همگی به اسامی شعرا نام­گذاری شده‌اند.

    اقامتگاه سنتی یاس

    درست از بدو ورود به اقامتگاه سنتی یاس می‌توانید اصالت این خانه را به خوبی متوجه شوید. این اقامتگاه با نمای دل‌نشین و حیاط دوست­داشتنی که دارد امکانات خوبی را برای مسافران خود فراهم می‌کند. تمام اتاق‌های هتل سنتی یاس دارای سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. از طرفی دیگر این هتل فاصله بسیار اندکی به جاهای دیدنی اصفهان مانند میدان امام و کاخ هشت بهشت دارد درنتیجه می‌توانید در زمان رفت­وآمد خود نیز صرفه‌جویی کنید.

    رزرو هتل های سنتی اصفهان در فلای تودی

    در این مطلب به معرفی هتل ‌های سنتی اصفهان پرداختیم. با اقامت در اقامتگاه های سنتی اصفهان تجربه سفری متفاوت داشته باشید. برای رزرو انواع هتل سنتی در اصفهان می توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت نه تنها هتل های سنتی و بومی بلکه انواع هتل های لوکس و اقتصادی اصفهان را خواهید یافت. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط تهران اصفهان و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311859

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم