• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

کاهش قیمت تورهای تایلند از این ماه !

  • کد خبر : 305076
  • 12 مرداد 1401 - 18:06
کاهش قیمت تورهای تایلند از این ماه !

تایلند، امروزه به یکی از مشهورترین مراکز گردشگری در کل دنیا تبدیل شده است و به عنوان یکی از سه مقصد گردشگری محبوب در بین مردم ایران و دیگر مردم سراسر جهان جای گرفته است. سواحل رویایی و جذاب با آب ‌های شفاف و همچنین جاذبه ‌های تاریخی و بناهای مذهبی، همگی در کنار هم […]

  • تایلند، امروزه به یکی از مشهورترین مراکز گردشگری در کل دنیا تبدیل شده است و به عنوان یکی از سه مقصد گردشگری محبوب در بین مردم ایران و دیگر مردم سراسر جهان جای گرفته است. سواحل رویایی و جذاب با آب ‌های شفاف و همچنین جاذبه ‌های تاریخی و بناهای مذهبی، همگی در کنار هم باعث شده ‌اند تا شما را شیفته و حیرت زده کند. خوب این روزها خبری مبنی بر اینکه با کاهش قیمت تورهای تایلند از ماین ماه! روبرو شده ایم. خوب خوشبختانه با کاهش بت تایلند و فروکش کردن تب ویروس کرونا و باز شدن مرزهای این کشور کم کم با کاهش تورهای این مقصد مواجه خواهیم شد.

    اما برای سفر به مقصد گردشگری لازم است که روش های کاهش هزینه ها را در سفر بدانیم تا بر اساس اطلاعات کافی برنامه ریزی های مناسبی هم داشته باشیم. یکی از بهترین راه‌ ها برای سفر به تایلند، تهیه تور تایلند از آژانس های هواپیمایی معتبرمانند نامی گشت  است. به عنوان مثال، تور و شرکت ارائه ‌دهنده آن، بلیط هواپیما تایلند و هتل را به صورت هم‌ زمان برای شما رزرو می ‌کند و این موضوع می ‌تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه ‌های شما در سفر موثر باشد.

    در ادامه اینکه ارزان ‌ترین تورهای مسافرتی تایلند محدود به تورهای لحظه آخری تایلند یا آفر تور مسافرتی تایلند نمی‌ شود. در صورتی ‌که اطلاعات درستی از مقصد مورد نظرتان داشته باشید، می ‌توانید تور دلخواهتان را با قیمت بسیار پایین تری تهیه کنید. در صنعت گردشگری، بازه زمان ‌هایی هست که میزان تقاضا برای خرید تور مسافرتی به بالاترین حد خود می ‌رسد. در این مدت زمان، به دلیل افزایش تعداد گردشگران در یک مقصد خاص، به دلیل ساز و کارهای موجود در بازار، قیمت تورهای مسافرتی که به آن مقصد می‌ روند، بالا می‌ رود. از طرفی، زمان ‌هایی وجود دارد که میزان تقاضا برای سفر به یک مقصد مشخص کاهش چشم ‌گیری پیدا می ‌کند.

    کاهش قیمت تورهای تایلند از این ماه !

    به طور کلی در تعطیلات حالا چه تعطیلات آخر هفته، چه تعطیلات رسمی یا تعطیلات مهمی مثل عید نوروز یا تابستان، میزان تقاضا برای سفر به شدت بالا می رود. اگر شما نیز قصد دارید در این زمان ها از سال به تایلند بروید، باید منتظر قیمت ‌های بالاتری باشید. اما اگر به ‌دنبال تورهای ارزان‌ قیمت تایلند هستید، می ‌توانید در اواسط هفته، بعد یا قبل ‌از تعطیلات رسمی، بعد یا قبل‌ از تعطیلات نوروز و یا در هر زمانی‌که تعطیل نیست به مقصد مورد نظرتان سفر کنید.

    یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت نهایی تور پوکت و دیگر شهرهای توریستی تایلند تاثیرگذار می باش، شرایط آب و هوای آن شهر است. البته این عامل در ابتدا بر روی میزان تقاضا برای سفر به یک مقصد مشخص تاثیرگذار می باشد و این تقاضا بر روی نرخ نهایی تور پوکت تایلند شما ارتباط مستقیمی دارد. برای مثال سفر به پوکت در فصل خیلی گرم، تقاضای کمتری دارد و در نتیجه نرخ تور آن هم پایین ‌تر از فصل سرد است. بنابراین برای سفر ارزان، حواستان به زمان سفر و آب و هوای مقصد باشد و همچنین سفر با پرواز چارتر پوکت نیز می ‌تواند باعث کاهش هزینه شما شود.

    ارزانترین تور پوکت را از ما بخرید!

    این روزها تور ارزان پوکت یکی از آرزوها و خواسته های هر گردشگر و مسافری از سراسر ایران است. اما تور ارزان پوکت چیزی است که خیلی هم دور از دسترس شما مسافران نیست و خیلی راحت و با تدبیر می توانید آن را تجربه کنید!! اگر فصل های کم گردشگر را انتخاب کنید، هتل های مقرون به صرفه ای را برای اقامت برگزینید و یا خطوط هواپیمایی ارزانتر ایرانی را انتخاب کنید، می توانید از تور ارزان پوکت نهایت لذت را ببرید.

    کاهش قیمت تورهای تایلند از این ماه !

     

    این روزها با باز شدن مرزهای کشور تایلند و پایین آمدن ارز این کشور شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی تصمیم گرفته اند تا پروازهای بیشتری به کشور تایلند برگزار کنند که همین موضوع باعث کاهش قیمت تور پوکت تایلند شده است. ایرلاین ماهان به تازگی در هفته 2 پرواز به سمت تایلند برگزار کرده است که خوشبختانه استقبال زیادی هم از این ایرلاین شده است. اما شاید برای شما سوال باشد که آژانس نامی گشت ایرانیان برای ارائه تور پوکت ارزان چه راهکاری دارد؟ مجموعه نامی گشت با ارائه تورهای متنوع به مقصد پوکت در یک پلتفورم این امکان را به شما می ‌دهد تا ارزان ترین و مناسب ترین تور پوکت یا همان تور ارزان پوکت را به صورت اینترنتی رزرو نمایید.

    اگر به دنبال سفر ارزان به پوکت هستید، می توانید به سواحل رایگان تایلند بروید و از جاذبه هایی دیدن کنید که بازدید از آن رایگان برای شما تمام می شود. اگر هم پول مسئله شما نیست، در تورهای گران و لوکس پوکت شرکت کنید که تمام نیازهای شما را پوشش دهند. سفر به پوکت برای مسافرانی که به دنبال امکانات زیادی هستند، گزینه ای عالی و مناسب است. چه به دنبال سفر ارزان قیمت باشید چه گران بهتر است که قبل از سفر کردن اطلاعات خوبی در مورد کاهش هزینه های پوکت تایلند داشته باشید. حالا سوالی که این روزها از ما زیاد می پرسند این است که چه زمانی می توانیم تور پوکت ارزان را خریداری کنیم؟

     

    کاهش قیمت تورهای تایلند از این ماه !

    به طور کلی نرخ قیمت های تور پوکت در بازه های مختلف تفاوت قیمتی قابل توجهی ندارند. اما هزینه دیگری که شما باید مد نظر داشته باشید هزینه هایی می باشد که در کشور مقصد جهت خرید، سوغات، تفریحات و خورد و خوراک دارید. اصولا به دلیل آب و هوای استوایی، این کشور در فصل های تابستان و بهار بسیار گرم می باشد و تعداد جشنواره هایی که در این بازه زمانی در جهت جذب بالاتر گردشگر برگزار می شوند، بیش تر از سایر فصول سال است.  در آخر لازم به ذکر است که رزرو تور پوکت با نامی گشت بسیار راحت می باشد و این مجموعه تور پوکت را بیشتر از هر زمانی در دسترس شما قرار داده است. رزرو تور پوکت در سایت این مجموعه گردشگری تنها با چند کلیک ساده انجام می ‌شود. تنها لازم است مبدا و مقصد تور و تاریخی که برای سفر به پوکت انتخاب کرده اید را مشخص کنید. رزرو تور پوکت به همین سادگی امکان پذیر است و البته این تمام ماجرا نیست شما می ‌توانید برای رزرو تور پوکت علاوه بر وب سایت نامی گشت از اپلیکیشن های موبایل نامی گشت (نسخه اندروید و آی او اس) نیز برای رزرو تور پوکت خود استفاده کنید.

    نتیجه گیری نهایی

    با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تور خارجی به مقاصد شهرهای توریستی تایلند مثل پوکت، پاتایا و… برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با ما تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس تایلند در تمام ایام سال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی – خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305076

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم