• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کاهش سقف اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن به 5 میلیون و 900 هزار تومان در دو سال ابتدایی

  • کد خبر : 340824
  • 23 دی 1402 - 17:57
کاهش سقف اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن به 5 میلیون و 900 هزار تومان در دو سال ابتدایی

مشاور وزیر اظهار داشت: یکی از راه‌های مؤثر برای حمایت از افرادی که به دنبال شرکت در طرح نهضت ملی مسکن هستند، تعیین سقف بالاتری برای مبلغ اقساط پرداختی در دوره ابتدایی به اندازه 5 میلیون و 900 هزار تومان است. این مقدار کمتر از مبالغ پیشین است و به متقاضیان کمک می‌کند. «ابوالفضل نوروزی» […]

  • مشاور وزیر اظهار داشت: یکی از راه‌های مؤثر برای حمایت از افرادی که به دنبال شرکت در طرح نهضت ملی مسکن هستند، تعیین سقف بالاتری برای مبلغ اقساط پرداختی در دوره ابتدایی به اندازه 5 میلیون و 900 هزار تومان است. این مقدار کمتر از مبالغ پیشین است و به متقاضیان کمک می‌کند.

    «ابوالفضل نوروزی» اظهار کرد: یکی از اقدامات موثر برای حمایت از افرادی که به دنبال شرکت در طرح نهضت ملی مسکن هستند، تعیین سقف برای مبلغ اقساط ماهانه به اندازه 5 میلیون و 900 هزار تومان برای دو سال اول است. این مقدار کمتر از پرداخت‌های پیشین خواهد بود و به متقاضیان کمک می‌کند.

    مشاور وزیر و مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اینکه عملکرد بانک‌ها در ۶ ماه گذشته نسبت به دوره قبل با برگزاری جلسات شورای مسکن و تأکید رئیس جمهور بر پرداخت تسهیلات مسکن اصلاً قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: بانک پاسارگاد، بانک خاورمیانه، بانک سامان و بانک اقتصاد نوین در ۶ ماه اول سال ۶۰۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردند که سهم آن اختصاص به مسکن تقریباً صفر بود.

    خبرنگار : تقی مولوی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=340824

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم