• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

کاهش ارزش بیت کوین به پایین ترین رقم طی 3 ماه گذشته

  • کد خبر : 237117
  • 28 اردیبهشت 1400 - 9:36
کاهش ارزش بیت کوین به پایین ترین رقم طی 3 ماه گذشته

کاهش ارزش بیت کوین به پایین ترین رقم طی ۳ ماه گذشته – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال خرید و فروش بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران پس از توییت الون ماسک در مورد سرمایه‌ها..

  • کاهش ارزش بیت کوین به پایین ترین رقم طی ۳ ماه گذشته کاهش ارزش بیت کوین به پایین ترین رقم طی 3 ماه گذشته – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال خرید و فروش بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران پس از توییت الون ماسک در مورد سرمایه‌های بیت کوین شرکت تسلا، ارزش این ارز مجازی در روز دوشنبه به پایین‌ترین رقم طی سه ماه گذشته رسید.

    جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

    ارزش بیت کوین تا 42185 دلار پایین آمد که کمترین رقم است از هشتم ماه فوریه است.

    الون ماسک در آخرین توییت خود اعلام کرده تسلا هیچ بیت‌کوینی را نفروخته است. وی یک روز قبل اعلام کرده بود ممکن است تسلا این کار را انجام داده باشد و هفته گذشته گفت دیگر بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خودروهای خود قبول ندارد و دلیل آن را نگرانی در مورد مصرف انرژی طی استخراج این ارز مجازی اعلام کرد.

    ماسک بازار ارزهای مجازی را با اشتیاق خود به این نوع سرمایه‌ها تقویت کرد ولی اخیراً تجارت این ارزهای مجازی را با اعلام عدم تمایل خود به بیت کوین مختل کرده است. درست است که بیت کوین، دوج کوین و اتر نسبت به سال گذشته میلادی در همین زمان افزایش قیمت بسیاری دارند، ولی گردش مالی آنها اخیراً کاهش یافته است.

    الون ماسک: تسلا سرمایه‌های بیت‌کوین خود را می‌فروشدسقوط 15 درصدی ارزش بیت کوین

    الکساندر وازیلیف، یکی از موسسان شبکه پرداخت جهانی مرکوریو، گفت با این نرخ کاهش ارزش بیت کوین و در صورت ادامه فروش، ارزش این ارز مجازی به 40 هزار دلار می رسد. اما بیت کوین از این وضعیت جان بدر برده و در میان مدت یا بلند مدت دوباره تا 70 هزار دلار بالا می‌رود.

    وی اضافه کرد:«بازار تاثیرپذیری خود از توییت‌های الون ماسک را ثابت کرده است، بنابراین ممکن است بیت کوین به مدت طولانی‌تری کمتر از 50 هزار دلار باقی بماند.

    ارزش اتر هم تا 3123.94 دلار پایین آمده و دوج کوین با 6 درصد کاهش قیمت به 0.48 دلار رسیده است.

    انتهای پیام/45

    منبع تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=237117

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم