نماد سایت پول بانک

کارزار حمایت محمدجواد ظریف از دکتر پزشکیان تشکیل شد

کارزار حمایت محمدجواد ظریف از دکتر پزشکیان
  • با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه ۱۴۰۳، دکتر محمدجواد ظریف در کارزاری انتخاباتی از همه ایرانیان، فارغ از دین، مذهب، نژاد، زبان و گرایش سیاسی، دعوت به حمایت از دکتر مسعود پزشکیان کرده است.

    در بیانیه این کارزار، دکتر ظریف و امضاکنندگان اعلام کرده‌اند که با ریاست جمهوری دکتر پزشکیان، تأمین منافع ملی، تضمین امنیت ملی، حفظ حیثیت و منزلت بین‌المللی ایران و بهبود کیفیت زندگی مردم خواهد بود. آنها خواستار دولتی هستند که در سیاست خارجی، شعارهای توخالی نداده و موجب فشار بر معیشت و صنایع مردم نشود. هدف سیاست خارجی باید توسعه کشور باشد، نه صرفاً بقا. این دولت باید از افراط در شرق‌گرایی و غرب‌گرایی پرهیز کند.

    دکتر ظریف در ادامه خواستار رسیدن از زندگی حداقلی و تأمین معیشت به یک زندگی رضایت‌بخش و شایسته مردم ایران شده است. او معتقد است مردم نباید مدام درگیر اخبار تحریم‌ها، جنگ، نرخ ارز و فشارهای خارجی باشند. در کشوری بزرگ و با تمدن کهن مانند ایران، شایسته مردم است که از آینده خود اطمینان داشته و نخبگان کشور آینده خود را در جای دیگری نجویند.

    چنانچه در نظر دارید با قبول دعوت دکتر ظریف به سیل خروشان حامیان و علاقمندان دکتر مسعود پزشکیان پیوسته و برای ایران و برای تغییر شرایط امروز کشور که قاعدتا مورد رضایت هیچ ایرانی فهیم و دلسوزی نیست می توانید از طریق لینک زیر وارد کارزار دعوت دکتر محمدجواد ظریف گشته و با امضای کارزار به جمع ما بیپوندید. انتظار این است که هرکدام از ما یک ستاد باشیم و با معرفی و به اشتراک گذاشتن این مطلب گام بزرگی به سوی پیروزی در انتخابات هشتم تیرماه برداریم.

    لینک برای مشارکت در کارزار: https://www.karzar.net/pezeshkian

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای
    خروج از نسخه موبایل