• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

چینت الکتریک آلترناتیو برند هیوندا الکتریک

  • کد خبر : 305662
  • 02 شهریور 1401 - 13:35
چینت الکتریک آلترناتیو برند هیوندا الکتریک

ما در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم که انتخاب هوشمندانه ای بین محصولات چینت و هیوندای داشته باشید . در این مقاله به مهمترین سوالات و دغدغه های شما پاسخ دادیم . چینت (electroshaili CHINT) ، یکی از برندهای قدمت دار برق صنعتی آسیایی ست که محصولات خود را با استاندارد بسیار […]

  • ما در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم که انتخاب هوشمندانه ای بین محصولات چینت و هیوندای داشته باشید . در این مقاله به مهمترین سوالات و دغدغه های شما پاسخ دادیم .
    چینت (electroshaili CHINT) ، یکی از برندهای قدمت دار برق صنعتی آسیایی ست که محصولات خود را با استاندارد بسیار بالایی طراحی و تولید میکند.
    اگر نگاهی کوتاه به برندهای تولید کننده برق صنعتی بندازیم لیست بلندی را خواهیم دید که هر کدام به نوعی در این زمینه در حال فعالیت اند و بخشی از بازار را در برگرفته اند. در این بین هم میتوان برندهای اروپایی را مشاهده کرد هم برند های ایرانی و هم برندهای آسیای شرقی را که چین ، ژاپن و کره در صدر آنها قرار دارند.
    شاید به ظاهر کیفیت تجهیزات تولید شده در کمپانی های آسیایی استاندارد های تجهیزات اروپایی مانند اشنایدر ، زیمنس ، ABB و… را نداشته باشند اما نمیتوان کیفیت و کارایی تجهیزات آسیایی را که در کنار قیمت مناسب آن نسبت به رقبای اروپایی جلوه میکند را نادیده گرفت.
    برندهایی نظیر هیوندای ، چینت ، ADT و ISBS و Mitsubishi ، LS که پرچمداران تولید تجهیزات برق صنعتی در آسیا به شمار میروند ، محصولاتی فوق العاده با کیفیت را تولید و عرضه میکنند که قیمت مناسب شان تقریبا نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب میکند.
    در این میان نام کمپانی چینت الکتریک به عنوان پرچمدار برق صنعتی چین بسیار برجسته است. چینت الکتریک یکی از بزرگترین شرکت های طراحی و تولید تجهیزات برق صنعتی ست که از تجهیزات فشار ضعیف تا اینورتر و درایو را با بالاترین سطح کیفیت و کارایی تولید و به کشورهای مختلف صادر میکند.
    تجهیزات چینت که با نام چانت و شانت نیز گاها عنوان میشوند شامل مواردی نظیر ؛ کلید مینیاتوری ، کلید محافظ جان ، کلید حرارتی ، کلید هوایی ، کنتاکتور ، بی متال , کلید اتوماتیک و اینورتر میباشد که تقریبا تمامی این محصولات در ایران به واسطه نمایندگان چینت در ایران قابل خریداری و تامین میباشد.
    تجهیزات چینت از پرطرفدارترین تجهیزات تابلو برق صنعتی هستند که در لاله زار و تهران فروش بسیار بالایی دارند و این به دلیل کیفیت بالای این محصولات همراه با قیمت مناسب آن است که در کنار درصد تخفیف همکاری که الکتروشایلی برای شما در نظر گرفته است ، حقیقتا درست ترین انتخاب ممکن است.
    نمایندگی چینت لاله زار
    یکی از نمایندگان خرید تجهیزات برق صنعتی چینت Chint ، الکتروشایلی ست که تامین کننده این محصولات در لاله زار ، فردوسی و به طور کلی تهران بزرگ میباشد. البته الکتروشایلی به تمامی نقاط کشور ارسال محصول دارد و شما تامین کننده عزیز حتی اگر در دور ترین نقطه ایران باشید (نسبت به تهران) هیچ مشکلی از بابت ارسال محصول و تامین آن وجود نخواهد داشت و شما میتوانید با بهترین درصد تخفیف همکاری تجهیزات این کمپانی بزرگ را تهیه و خریداری بفرمایید.
    پس اگر به دنبال منبعی معتبر برای استعلام قیمت و خرید محصولات هیوندای، چینت، زیمنس، اشنایدر و سکومک هستید ، الکتروشایلی را با افتخار به شما معرفی می کنیم .
    اگر مایل هستید که به صورت تلفنی استعلام موجودی و قیمت محصولات چینت الکتریک را انجام دهید ، هم اکنون میتوانید با شماره های زیر تماس گرفته یا از طریق واتس آپ با کارشناسان فنی و کارشناسان فروش الکتروشایلی در ارتباط باشید.
    021-66170062 / 021-66170063 / 021-66170064 / 0912-6398961 / 0935-4020914

    خرید کنتاکتور چینت

    یکی از تجهیزات مهم و حائز اهمیت در تابلو برق های صنعتی کنتاکتور است که وظیفه خاموش یا روشن کردن یک مدار الکتریکی را بر عهده دارد. کنتاکتور چینت از دسته مرغوب ترین کنتاکتور های بازار است که میتوانید با بهترین قیمت برند چینت آن را از نمایندگی لاله زار ؛ الکتروشایلی تهیه فرمایید.
    کنتاکتور های چینت از عمر بسیار و مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف برخوردار است و در انواع مختلفی طراحی و به روانه بازار میشود. وظیفه این تجهیز این است که با استفاده از خاصیت الکترومغناطیس تعدادی کنتاکت به یکدیگر قطع و وصل میشوند و باعث قطع و وصل شدن و یا تغییر اتصال مدار میشوند.

    شما میتوانید با مراجعه به وبسایت الکتروشایلی ، به صورت آنلاین تمامی تجهیزات برق صنعتی چینت الکتریک به خصوص کنتاکتور های چینت را به همراه مشخصات و قیمت تخفیف خورده مشاهده و یا خرید اینترنتی بفرمایید و از یک 1 درصد تخفیف بیشتر بهره مند شوید.
    کلید اتوماتیک چینت
    کلید اتوماتیک چینت در دو نوع قابل تنظیم و فیکس طراحی و عرضه میشوند و در رنج جریان های مختلف در بازار موجود هستند. این کلید ها در مقایسه با کلید های اتوماتیک اشنایدر ، زیمنس ، ABB و هیوندای کره از قیمت بسیار مناسب تر و درصد تخفیف بیشتری برخوردار میباشند.
    کلید های اتوماتیک که با نام MCCB هم شناخته میشوند معمولا به دو دسته ی کامپکت و هوایی نیز قابل تقسیم هستند. معمولا برای رنج جریان های بالاتر از 1600 آمپر از کلید های اتوماتیک هوایی استفاده میشود چرا که کلید های اتوماتیک کامپکت حداکثر تا 1600 آمپر را پشتیبانی میکنند.
    هر دو نوع کلیدهای اتوماتیک کامپکت چینت و کلید های اتوماتیک هوایی چینت در دو رده قابل تنظیم و فیکس در الکتروشایلی قابل خریداری ست و شما مصرف کنندگان عزیز میتوانید با شماره گیری شماره های
    لیست قیمت چینت
    محصولات چینت Chint دارای لیست قیمت مصوب هستند که البته هزینه ای که شما مصرف کننده عزیز پرداخت میکنید شامل درصد تخفیف همکاری نیز میشود ، مجموعه الکتروشایلی با مدیریت محمد حسن محمودی ساربانقلی به عنوان نماینده رسمی چینت الکتریک در لاله زار ، لیست قیمت کامل محصولات برق صنعتی و اتوماسیون چینت را گردآوری و برای شما عزیزان بارگذاری کرده است.
    چرا الکتروشایلی؟

    چینت الکتریک آلترناتیو برند هیوندا الکتریک

    مجموعه الکتروشایلی برترین تامین کننده تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون ، نمایندگی فروش محصولات چینت ، هیوندای ، ISBS ، سکومک ، وارد کننده تجهیزات برق صنعتی اشنایدر ، زیمنس ، ABB و تامین کننده لامپ های کم مصرف ولتونیکس ، صباترانس ، سیم و کابل راد افشان ، تجهیزات شیواامواج و ده ها برند برتر دیگر میباشد. سابقه درخشان مدیران الکتروشایلی در زمینه تهیه و تامین تجهیزات صنعتی برق و اتوماسیون صنعتی ، موید این است که مجموعه الکتروشایلی معتبرترین شرکت وارد کننده و تامین کننده اتوماسیون صنعتی ست.
    شما میتوانید با شماره گیری و یا ارسال پیام به هر یک از شماره های زیر از مشاوره رایگان کارشناسان فنی و فروش شرکت الکتروشایلی بهره مند شوید
    021-66170062 / 021-66170063 / 021-66170064 / 0912-6398961 / 0935-4020914
    برچسب ها : چینت الکتریک,چانت

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305662

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم