• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

چگونه در فارکس سرمایه گذاری کنیم؟

  • کد خبر : 306210
  • 15 شهریور 1401 - 22:19
چگونه در فارکس سرمایه گذاری کنیم؟

فارکس چیست؟ احتمالا اصطلاح فارکس را شنیده باشید. فارکس یک بازار جهانی ارز است. در این بازار ارزهای مختلف با یکدیگر مبادله می شوند. هدف معاملات در این بخش از بازار ارز، صرفا کسب سود از نوسانات نرخ ارز می باشد. همه مبادلات بازار فارکس در بستر اینترنت و از طریق نرم افزاری که به […]

  • فارکس چیست؟

    احتمالا اصطلاح فارکس را شنیده باشید. فارکس یک بازار جهانی ارز است. در این بازار ارزهای مختلف با یکدیگر مبادله می شوند. هدف معاملات در این بخش از بازار ارز، صرفا کسب سود از نوسانات نرخ ارز می باشد. همه مبادلات بازار فارکس در بستر اینترنت و از طریق نرم افزاری که به آن پلتفرم معاملاتی می گویند صورت می پذیرد. امروزه افراد زیادی در بازار فارکس سرمایه گذاری کرده اند و سوهای قابل توجهی کسب می کنند.

    در ادامه به نحوه فعالیت در بازار فارکس می پردازیم.

    چگونه در فارکس فعالیت کنیم؟

    معمولا افراد فکر می کنند که تنها راه سرمایه گذاری در فارکس، ترید یا همان معامله کردن است. البته که اگر بتوانید خودتان شخصا در بازار معامله کنید این می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اما برای اینکار ابتدا نیاز دارید تا آموزش فارکس را بصورت اصولی دنبال کنید. سپس روش های تحلیلی را فرا بگیرید و برای خود یک استراتژی معاملاتی تدوین کنید.

    با این حال، این یک مسیر طولانی و نسبتا مشکل است.

    ما برای اینکه به بازار فارکس دسترسی داشته باشیم و بتوانیم در آن سرمایه گذاری یا معامله کنیم بایستی نزد یک کارگزار یا بروکر فارکس، افتتاح حساب کنیم. از آنجاییکه این بازار بصورت کاملا آنلاین می باشد خدمات بروکرهای فارکس نیز صرفا بصورت آنلاین ارائه می شود.

    برخی بروکرها امکاناتی بنام حساب پم به مشتریان خود ارائه می دهند. حساب پم به شما این امکان را فراهم می کند تا بدون اینکه یک معامله گر حرفه ای باشید بتوانید در بازار فارکس سرمایه گذاری کنید.

    حساب پم چیست؟

    سیستم کلی حساب پم به این صورت است که تعدادی معامله گر با تجربه فارکس، خود را بعنوان مدیر حساب پم معرفی می کنند. سپس سایر افراد می توانند پول خود را در این حساب ها سرمایه گذاری کنند.

    مدیر حساب نیز با جمع وجوهی که در اختیار دارد معامله می کند و بدین ترتیب سود معامله بین سرمایه گذار و مدیر حساب تقسیم می شود. شما می توانید در وبسایت بورس تایم، پیج مربوط به جزئیات نحوه سرمایه گذاری در حساب پم فارکس را مطالعه کنید.

    اگر شما یک حساب پم را با فاکتورهای مناسب انتخاب کنید می توانید بدون هیچ زحمتی سرمایه خود را افزایش دهید و چه چیزی می تواند بهتراز این باشد.

    آیا سرمایه گذاری در حساب پم دارای ریسک است؟

    همیشه ریسک و بازده رابطه مستقیمی با هم داشته اند. یعنی هر چقدر سرمایه خود را در معرض ریسک بیشتری قرار دهیم، سود و زیان بیشتری را تجربه خواهیم کرد.

    بنابراین ما نباید ریسک را به صفر برسانیم زیرا بازدهی سرمایه گذاری ما بسیار ناچیز خواهد بود. همچنین ریسک بیش از اندازه می تواند همه سرمایه ما را از بین ببرد.

    بدین ترتیب ما بایستی با یک ریسک معقول سرمایه گذاری کنیم. یعنی هر شخص با توجه به توان مالی و دیگر شرایط مربوط به خود، میزان مشخصی از ریسک را می پذیرد. به همین صورت، بازدهی متناسب با آن را نیز دریافت می کند.

    چگونه سود خود را از معاملات فارکس افزایش دهیم؟

    شما می توانید از حساب های پم به گونه دیگری نیز استفاده کنید. یعنی اگر یک معامله گر باتجربه فارکس هستید این امکان وجود دارد که خود را بعنوان مدیر حساب پم معرفی و از این طریق جذب سرمایه کنید.

    بدین ترتیب شما طبق معمول معاملات خود را در بازار فارکس انجام می دهید. سرمایه گذاران نیز بازدهی معاملات شما را بررسی  و وجوه خود را در اختیار شما قرار می دهند. شما نیز با مجموع سرمایه خود و سایر سرمایه گذاران، معامله می کنید و درصدی از سود سرمایه گذاران را بعنوان حق الزحمه دریافت می کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306210

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم