• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

چگونه به نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو دسترسی داشته باشیم؟

  • کد خبر : 329879
  • 08 شهریور 1402 - 20:21
چگونه به نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو دسترسی داشته باشیم؟

فهرست محتوا برای دسترسی به نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو، نمی‌توان مستقیماً از خود سایت Tradingview استفاده کرد. زیرا این پلتفرم از جفت‌ارزهای با ریال یا تومان پشتیبانی نمی‌کند. با‌این‌وجود، پلتفرم‌های وابسته‌ای وجود دارند که امکان تجزیه‌وتحلیل نمودار تتر به ریال (تتر به تومان) را با استفاده از ابزارهای تریدینگ ویو ارائه می‌دهند. […]

فهرست محتوا

  • برای دسترسی به نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو، نمی‌توان مستقیماً از خود سایت Tradingview استفاده کرد. زیرا این پلتفرم از جفت‌ارزهای با ریال یا تومان پشتیبانی نمی‌کند. با‌این‌وجود، پلتفرم‌های وابسته‌ای وجود دارند که امکان تجزیه‌وتحلیل نمودار تتر به ریال (تتر به تومان) را با استفاده از ابزارهای تریدینگ ویو ارائه می‌دهند. به‌عنوان‌مثال، صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس بستری برای کاربران خود فراهم آورده تا بتوانند نمودار تتر به تومان را در قالب پیش‌فرض انواع نمودارهای تریدینگ ویو دنبال کنند و با استفاده از تمام ابزارهای مختلف این پلتفرم محبوب جهانی به تجزیه‌وتحلیل قیمت تتر بپردازند.

    در واقع برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال در ایران، بهترین ابزار برای بررسی و تحلیل نمودار تتر به ریال، استفاده از صرافی‌های داخلی است. معیارهای زیادی از جمله؛ امنیت، کاربرپسند بودن، حجم معاملات زیاد، پشتیبانی قوی، ابزارهای متنوع و… در انتخاب یک صرافی باید در نظر گرفته شوند. صرافی او ام پی فینکس در کنار قابلیت‌های کاربردی فوق برای تریدرها، یکی از معتبر‌ترین مرجع‌های آموزشی-تحلیلی برای دسترسی به انواع مقالات به‌روز صنعت رمزارزها هست. همچنین یک ابزار مفید برای دسترسی به قالب شبیه‌سازی شده‌ای نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو است.

    اگر یک سرمایه‌گذار یا تریدر باتجربه در دنیای رمزارزها باشید، احتمالاً معتقدید که دسترسی به اطلاعات به‌روز و آپدیت‌شده در این فضا از اولویت بالای برخوردار خواهد بود. قسمت اخبار ارز دیجیتال در بلاگ او ام پی فینکس یکی از بهترین منابع در این راستا است. این بخش به طور کامل جدیدترین اخبار و رویدادهای صنعت رمزارزها را پوشش می‌دهد. به‌علاوه، به‌صورت روزانه به تجزیه‌وتحلیل بیت کوین و دیگر رمزارزهای برتر می‌پردازد. به‌عنوان‌مثال، آخرین تحلیل‌های تکنیکال، تحلیل فاندامنتال و درون زنجیره‌ای بلاکچین BTC را گزارش می‌کند.

    آشنایی با Tether برای تجزیه‌وتحلیل نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو

    تتر (USDT) یک استیبل‌کوین است که با دلار آمریکا پشتوانه می‌شود و قیمت هر واحد آن در تناظر یک‌به‌یک با قیمت یک دلار است. تتر به‌عنوان اولین ارز دیجیتالی شناخته می‌شود که قیمت یک ارز فیات را منعکس می‌کند. شرکت توسعه‌دهنده این استیبل‌کوین مستقر در هنگ‌کنگ است که آی فینکس (iFinex) نام دارد و مالک صرافی ارز دیجیتال بیت‌ فینکس نیز هست. این شرکت با حفظ ذخیره‌ای که از نظر ارزش دلاری، برابر با تعداد توکن‌های USDT به گردش درآمده هستند، تناظر یک‌به‌یک قیمت تتر به دلار آمریکا را ایجاد می‌کند.

    این رمزارز که در ابتدا ریل کوین (Realcoin) نام داشت و فقط روی بلاکچین بیت‌کوین از طریق پلتفرم Omni ساخته شد، بعداً به USDT تغییر نام داد و امروزه روی بلاکچین‌های معروف از جمله؛ اتریوم، ترون، الگورند، EOS، سولانا، پالیگان، آوالانچ، تزوس، بیت‌کوین کش و… ارتقا یافته است.

    چگونه به نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو دسترسی داشته باشیم؟

    اگر بخواهیم به بهترین دلیل استفاده از تحلیل نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو اشاره کنیم، می‌توانیم به ماهیت تتر و نحوه عملکرد آن بپردازیم. همان‌طور که گفته شد؛ تتر عملاً همان معادل ارز دلار در فضای بلاکچین و رمزارزهاست. ازآنجایی‌که بازار رمزارزها نوسانات زیادی دارد و رمزارزهایی از جمله؛ بیت‌کوین، اتریوم، کاردانو و… در مدت کوتاهی (مثلاً یک روز) می‌توانند بیش از 20، 30 درصد تغییر قیمت داشته باشند، وجود یک رمزارز لازم است که پایدار‌تر باشد و معامله‌گران بتوانند ارزش دارایی‌های خود را در قالب آن رمزارز از نوسانات بازار ایمن کنند. تتر به‌درستی برای ایفای این نقش مناسب خواهد بود، زیرا قیمت آن‌ همواره با دلار یکسان است.

    به‌عبارت‌دیگر، معامله‌گران دنیای ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش دلاری دارایی‌های رمزارزی خود در برابر نوسانات شدید بازار به استیبل‌کوین‌هایی مانند؛ تتر متکی هستند. ازاین‌رو، تریدرهایی که ایرانی‌ هستند، توجه ویژه‌ای به تجزیه‌و‌تحلیل نمودار تتر به ریال که تقریباً همان نمودار دلار به ریال هست، دارند. در نتیجه می‌توان گفت؛ آنالیز نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو، عملاً تجزیه‌وتحلیل قیمت دلار را نیز شامل می‌شود. از طرف دیگر، با توجه با این نکته که هر سرمایه‌گذار ایرانی در بازارهای مالی برای موفقیت در معاملات خود، باید یک چشم‌انداز از آینده قیمت دلار داشته باشد، اهمیت تحلیل نمودار تتر در تریدینگ ویو چشمگیرتر می‌شود.

    در این بخش بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که در برخی مواقع و برای مدت‌زمان‌هایی بسیار کوتاه، USDT پایداری خود را نسبت به دلار تا حدی ازدست‌داده است. به‌عنوان‌مثال، در 2 مارس 2015، تتر به پایین‎ترین سطح تاریخی قیمت خود؛ یعنی 0.57 دلار رسید و انحراف 0.43 دلار را ثبت کرد. همچنین در 26 آوریل 2017 قیمت هر واحد USDT به 0.91 دلار کاهش یافت. از سوی دیگر، این رمزارز در جولای 2018 بیشترین قیمت تاریخی خود را نسبت به دلار ثبت کرد و قیمت هر واحد آن به 1.32 دلار رسید که 0.32 دلار از سطح پایداری خود انحراف داشت.

    باتوجه‌به این موضوع، نگرانی‌هایی در مورد این رمزارز مطرح است و برخی تحلیل‌گران معتقدند که ذخایر این استیبل‌کوین هرگز به طور کامل توسط نهاد ناظر و مستقلی حسابرسی نشده‌اند. بااین‌وجود، تتر همچنان بهترین استیبل‌کوین از نظر ارزش بازار هست و بیشترین مورداستفاده در بین معامله‌گران را دارد.

     

    تحلیل نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو

    همان‌طور که ابتدای متن اشاره شد دسترسی به نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو به طور مستقیم امکان‌پذیر نیست. معامله‌گران برای این کار، باید به یک پلتفرم وابسته مراجعه کنند. در ادامه این مقاله، به‌صورت گام‌به‌گام نحوه استفاده از پلتفرم معاملاتی او ام پی فینکس را برای تحلیل نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو توضیح می‌دهیم.

    در مرحله اول برای استفاده از پلتفرم او ام پی فینکس و دسترسی به بخش معاملات آن، باید در این صرافی ثبت‌نام اولیه انجام دهید که تمام مراحل ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم نهایتاً 5 دقیقه زمان‌بر است. البته در نظر داشته باشید که برای تحلیل نمودار تتر به ریال با استفاده از ابزارهای تریدینگ ویو در صرافی فوق، می‌توانید بدون ثبت‌نام نیز اقدام کنید، اما اگر بخواهید تحلیل‌های خود را ذخیره کنید و بعداً به آن‌ها مراجعه کنید، لازم است که حداقل مراحل اولیه ثبت‌نام را انجام دهید و حساب کاربری داشته باشید.

    چگونه به نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو دسترسی داشته باشیم؟

    تحلیل نمودار تتر به تومان با استفاده از نسخه دسکتاپ پلتفرم او ام پی فینکس

    پس از ایجاد حساب کاربری در این پلتفرم، به بخش داشبورد حساب خود مراجعه کنید و روی آیکن «معاملات» سپس قسمت «معامله» کلیک کنید. در این وضعیت، به‌صورت پیش‌فرض صفحه معاملات پیشرفته جفت‌ارز «تتر – تومان» برای شما نمایش داده خواهد شد. سمت راست صفحه، قسمت سفارش‌های کاربران در تبادل تتر به تومان و بخش دسترسی شما به انواع سفارش‌گذاری این جفت‌ارز را نمایش می‌دهد. همچنین بخش سمت چپ صفحه، نمودار تتر به تومان را در قالب ابزارهای تریدینگ ویو نمایش می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید به‌صورت غیرمستقیم به تجزیه‌وتحلیل نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو بپردازید.

     

    تحلیل نمودار تتر به تومان با استفاده از نسخه گوشی پلتفرم او ام پی فینکس

    اگر از نسخه گوشی این صرافی استفاده کنید، برای تجزیه‌وتحلیل نمودار تتر به تومان با استفاده از ابزارهای تریدینگ ویو به قسمت «معامله» در حساب کاربری خود مراجعه کنید. پیش‌فرض به صفحه معامله جفت‌ارز «تتر – تومان» هدایت می‌شوید که اگر روی قسمت «نمودار معاملات او ام پی فینکس» کلیک کنید به چارت تتر به تومان (USDT/IRT) در قالب ابزارهای سایت تریدینگ ویو دسترسی پیدا می‌کنید. در این بخش امکان استفاده از تمام ابزارهای پلتفرم محبوب تریدینگ ویو را دارید.

    چگونه به نمودار تتر به ریال در تریدینگ ویو دسترسی داشته باشیم؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=329879

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم