• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

چگونه برنامه رزرو تور تهران به کیش را بچینیم؟ پیشنهادهای سفرآس24

  • کد خبر : 282047
  • 09 بهمن 1400 - 12:45
چگونه برنامه رزرو تور تهران به کیش را بچینیم؟ پیشنهادهای سفرآس24

تور کیش از تهران قطعاً یکی از بهترین تجربه های مسافرتی شما خواهد بود. شما هزینه یک تور داخلی را می پردازید، اما به جزیره ای سفر می کنید که از نظر امکانات تجاری و تفریحی چیزی از بهترین مقاصد توریستی دنیا کم ندارد. توسعه مداوم زیرساخت های گردشگری در این جزیره، سفر به کیش […]

  • تور کیش از تهران قطعاً یکی از بهترین تجربه های مسافرتی شما خواهد بود. شما هزینه یک تور داخلی را می پردازید، اما به جزیره ای سفر می کنید که از نظر امکانات تجاری و تفریحی چیزی از بهترین مقاصد توریستی دنیا کم ندارد. توسعه مداوم زیرساخت های گردشگری در این جزیره، سفر به کیش را به یک فرصت کاملاً استثنائی برای سیر و سیاحت بدل کرده است.

    با توجه به این امر، عرضه تورهای کیش از مبادی مختلف کشور به ویژه تهران به صورت مداوم در حال برگزاری است. اما این که تور خود را کجا رزرو کنیم تا بهترین سفر نصیب مان شود، نیاز به دقت بالا دارد. همچنین انتخاب یک زمان مناسب برای سفر و تعیین اقامتگاه نیاز به شناخت کافی از این جزیره و امکانات اقامتی آن دارد. در مقاله پیش رو تمامی نکات لازم برای رزرو بهترین تور کیش را بررسی خواهیم کرد.

    کیش در کدام فصل لاکچری تر است؟

    جزیره کیش مقصدی برای چهار فصل است، اما اولویت های شما به عنوان مسافر این جزیره بهترین زمان سفر را مشخص می کند. نخست لازم است انگیزه اصلی خود را از سفر به این جزیره مشخص کنید: خرید، تفریحات دریایی، ساحل گردی، بازدید از مناطق طبیعی و یا… .  هر کدام از این انگیزه ها شما را به رزرو تور تهران به کیش در زمانی خاص سوق می دهد.

    • بهار؛ اوج سفر با شروع نوروز

    بهار با هوای خنک و ملایم و رطوبت پایین یکی از بهترین زمان های سفر به کیش از نظر آب و هوایی است.  اما آنچه مسافران را در رزرو تور کیش نوروز مردد می کند، هزینه بالای تورها در این زمان است. حجم بالای سفرهای نوروزی در بهترین حالت قیمت تورها را دو برابر افزایش می دهد.

    چگونه برنامه رزرو تور تهران به کیش را بچینیم؟ پیشنهادهای سفرآس24

    • تابستان؛ بازار داغ تفریحات آبی

    تابستان در جزیره ای گرمسیری قطعاً زمان مناسبی برای سفر نیست، اما تفریحات دریایی از این فصل یک زمان کاملاً مناسب برای دل زدن به آب های خلیج پارس ساخته اند و به این ترتیب، تابستان نیز به جمع فصل های پر مسافر جزیره تبدیل شده است.

    • پاییز؛ فصل جشنواره های تخفیفی

    پاییزِ کیش با هوایی غیر قابل پیش بینی و در اغلب موارد بارانی، حجم مسافران را کاهش می دهد. البته جشنواره های تخفیف پاییزه که همه ساله با شور و شکوه برپاست، باز هم دلیلی برای سفر به این جزیره رویایی می شود.  این فصل به ویژه برای مسافرانی که انگیزه های تجاری  را دنبال می کنند، از بهترین زمان های سفر است.

    • زمستان؛ هوایی معتدل و بارانی

    اگر برای سفر به هر شهری در زمستان تردید دارید، برای سفر به کیش این تردید را کنار بگذارید. این جزیره چیزی به نام سرماو یخبندان ندارد و پدیده غالب آن در زمستان بارش باران است. در این فصل اگر چه تفریحات ساحلی دور از انتظار است، اما موقعیتی مناسب برای بازدید از انواع مناطق طبیعی و باستانی فراهم می شود.

    قیمت تور کیش از تهران؛ از کف تا سقف

    هزینه سفر بی شک یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران است. پیش از توضیح در مورد قیمت بهتر است این نکته را بدانید: تحقیقات جدید دانشمندان نشان داده که یک سفر آرام و لذت بخش می تواند موهای سفید شده از استرس را به حالت اول برگرداند. با این تفاسیر سفر به این جزیره قیمتی برابر چند سال جوان شدن شما را دارد.

    و حالا قیمت! تمام علاقه مندان به جزیره کیش بدون نگرانی از قیمت می توانند تور خود را رزرو کنند. اما چگونه؟ در حال حاضر سایت های گردشگری ترتیبی داده اند تا شما بتوانید قیمت تور را با بودجه خود تنظیم کنید. شما با باز کردن صفحه تور کیش، لیست تورهای متنوعی را می بینید که هر کدام در هتلی خاص برگزار می گردند و به دسته های ارزان، اقتصادی و گران دسته بندی شده اند.

    • تورهای لوکس و اقامت در قصرهای با شکوه

    لوکس ترین تورهای کیش در هتل های پنج ستاره برگزار می گردند و بهترین امکانات را دارند. در این هتل ها علاوه بر دسترسی به مدرن ترین امکانات، در فضایی کاملاً خاص و با شکوه سکونت می کنید. در ادامه دو مورد از لاکچری ترین تورهای کیش را به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.

    • تور کیش هتل ترنج

    قطعاً بهترین و لاکچری ترین سفر کیش با اقامت در هتل ترنج اتفاق می افتد. اتفاقی که شما را ساکن آب های زلال خلیج می کند و لذت خوردن قهوه روبروی ساحل را نصیب تان می نماید. ترنج نخستین هتل دریایی خاورمیانه است که امکانات آن با به روز ترین هتل های دنیا برابری می کند.

    • تور کیش هتل داریوش

    هتل داریوش با فضایی خاص و سنتی اولین انتخاب مسافران خارجی است. فضای هتل که الهام گرفته از بناهای دوران باستان و به ویژه سلسله هخامنشی است، اقامتی شاهانه را نصیب مسافران می کند. جای گرفتن مدرن ترین امکانات در فضایی کاملاً باستانی تناقضی جالب ساخته که پیش از همه غیر ایرانیان را مجذوب خود کرده است. تور کیش هتل داریوش را رزرو کنید ، قطعا لذت خواهید برد.\

    چگونه برنامه رزرو تور تهران به کیش را بچینیم؟ پیشنهادهای سفرآس24

    • تورهای ارزان بدون نگرانی هزینه

    عرضه انواع تورهای ارزان قیمت در هتل های درجه 3، دغدغه هزینه سفر را از دوش مسافران برداشته است. این تورها در اقامتگاه هایی با امکانات متوسط برگزار می شوند و برای سفرهای اقتصادی کاملاً مناسب هستند. در ادامه دو تور ارزان قیمت کیش را معرفی می کنیم.

    • تور کیش هتل فانوس

    هتل دو ستاره فانوس یکی از مناسب ترین پیشنهادها برای مسافران تور کیش از تهران است. این هتل در خیابان میر مهنا واقع شده و اتاق های آن یک تا سه تخته هستند. اسکله عرب ها و شهر زیر زمینی کاریز کیش از مهم ترین جاذبه های نزدیک به این هتل محسوب می شوند.

    • تور کیش هتل ققنوس

    تور هتل ققنوس در اقامتگاهی دو ستاره با امکانات متوسط برگزار می گردد. هتل ققنوس دارای 60 واحد اقامتی به صورت سوئیت های دو تا پنج نفره است. دسترسی مناسب به ساحل و مراکز خریدی چون ونوس، مروارید و مریم از مهم ترین امتیازات این هتل محسوب می شود.

    توضیحاتی کلیدی در مورد خرید بلیط کیش

    خرید بلیط یکی از نخستین گام های سفر است. نکته قابل توجه در این قسمت، رصد قیمت بلیط ها در زمان های مختلف است. برای داشتن سفری ارزان می توانید منتظر عرضه بلیط های لحظه آخری باشید. این بلیط ها زمانی عرضه می شوند که ساعات پرواز نزدیک شده، اما هنوز ظرفیت هواپیما تکمیل نیست.

    در این موقعیت شرکت های هواپیمایی با پایین آوردن قیمت بلیط از ضرر خود جلوگیری می کنند. در این میان مسافران باهوش می توانند از این فرصت استفاده کرده و سفری کاملاً ارزان و البته غیر منتظره را تجربه نمایند.

    رزرو ارزان ترین تورهای کیش! چگونه؟

    فاکتورهای مهمی در تعیین هزینه سفر مؤثرند که انتخاب هر کدام از آنها قیمتی را بر تور تحمیل می کند. زمان سفر، کیفیت اقامتگاه، نوع بلیط، شیوه سفر و سایتِ رزرو تور، مهم ترین این فاکتورها هستند. اکنون پایین ترین قیمت تور را با توجه به این فاکتوها بررسی می کنیم.

    برای داشتن سفری ارزان باید:

    1. به صورت زمینی سفر کنید!
    2. یک هتل ارزان قیمت (دو ستاره) انتخاب نمایید.
    3. زمان سفرتان را برای اوج سرمای زمستان و یا اوج گرمای تابستان بیندازید.
    4. دور تور نوروزی کیش از تهران را خط بکشید.
    5. منتظر عرضه بلیط کیش لحظه آخری بمانید.
    6. در سایت Safarus24.com روی گزینه تورهای ارزان قیمت کلیک کنید.

    سخن پایانی

    مقاصد گردشگری ایران هر کدام حال و هوایی خاص دارند. شمال تا جنوب این کشور جایگاه جاذبه هایی است که ساخته طبیعت و دست بشرند و هر دو نشانه هایی از شگفتی آفرینش. در این میان کیش با دریا و تفریحات آبی خود، یکی از بهترین سفرها را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این جزیره می توانید انواع تفریحات مهیج دریایی  و غیر دریایی را امتحان کنید و از بهترین مراکز خرید بازدید نمایید. دیدن مکان های تاریخی و طبیعی نیز فصلی دیگر از کتاب قطور کیش گردی است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=282047

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
    1. مطلب بسیار خوبی بود . ممنونم

    2. لذت اقامت روی آب پر هتل ترنج بی نظیر هست .

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم