• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
2

چگونه بدون فیلتر شکن تمام ارزهای بایننس را معامله کنید؟

  • کد خبر : 264331
  • 03 آذر 1400 - 9:50
چگونه بدون فیلتر شکن تمام ارزهای بایننس را معامله کنید؟

با پیدایش علم فناوری و پیشرفت تکنولوژی منجر شده است که صنعت جدید وارد بازار معاملاتی و سرمایه گذاری شده و تحول اساسی و عظیمی را در رونق زندگی افراد داشته باشد. بازار ارز دیجیتال از جمله صنعت هایی می باشد که از سال 2009 با ورود اولین ارز با نام بیت کوین رونق گرفت […]

  • با پیدایش علم فناوری و پیشرفت تکنولوژی منجر شده است که صنعت جدید وارد بازار معاملاتی و سرمایه گذاری شده و تحول اساسی و عظیمی را در رونق زندگی افراد داشته باشد. بازار ارز دیجیتال از جمله صنعت هایی می باشد که از سال 2009 با ورود اولین ارز با نام بیت کوین رونق گرفت و امروزه توانسته است به یکی از قدرتمندترین و سودآور ترین بازار ها در جهان با دارا بودن بیش از 5000 رمز ارز تبدیل گردد.

    پیدایش ارز های دیجیتال منجر گردیده است که بستری فعال نیز برای خرید و فروش آن ها ایجاد شد. صرافی های ارز دیجیتال یک بستری آنلاین فعال می باشند که این امکان را به کاربران می دهند هر نوع ارز دلخواه عرضه شده را خریداری کرده یا در معرض فروش بگذارند. علاوه بر خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی ها شما می توانید به نقل و انتقالات بین المللی پرداخته و تراکنش های خود را در مدت زمانی کوتاه انجام دهید.

    صرافی های خارجی اولین پلتفرم های معاملاتی را ایجاد کردند و امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کردند. سرانجام در طی سالیان با گسترش روز افزون بازار و شناخت آن در سراسر کشور منجر به پیدایش صرافی های ایرانی با قابلیت های مختلف و ورود بازار ارز دیجیتال در داخل کشور شد. با ایجاد صرافی داخلی باعث شده است که بسیاری از افراد سرمایه گذار به راحتی به دارایی های خود دسترسی پیدا کرده و راحتی یک معامله ی سودآور را تجربه کنند. اما پلتفرم صرافی های داخلی ایجاد شده به گونه ای طراحی شده اند که محدودیت تعداد رمز ارزها و همچنین شبکه ی انتقال ارز باعث شده است که کاربران را مجبور به ثبت نام در یک صرافی خارجی کند.

    در همین رابطه یک گروه اقتصادی و برنامه نویسی متخصص اقدام به ایجاد یک صرافی آنلاین با قابلیت های کاربردی کرده اند که علاوه بر دارا بودن امکان انتقال ارز با استفاده از شبکه های متنوع از تعداد رمز ارزهای بیشتری به نسبت دیگر صرافی های داخلی برخوردار است. این بستر معاملاتی فعال با نام صرافی باکوینا در بین کاربران خود شناخته شده است و با ارائه خدمات متنوع و از همه مهم تر پشتیبانی از 350 رمز ارز باعث جلب رضایت سرمایه گذاران بسیاری شده است.

    پلتفرم این صرافی به گونه ای طراحی شده است که شما بدون نیاز به فیلتر شکن می توانید به این صرافی دسترسی پیدا کرده و دارایی های خود را مدیریت کنید. شایان ذکر است که بدانید این صرافی علی رغم عدم نیاز به فیلتر شکن دارای امنیت بسیار بالایی می باشد به گونه ای که دسترسی شما به کیف پول با استفاده از رمز دو مرحله ای انجام می گیرد. به همین خاطر هیچ فردی نمی تواند به حساب کاربری شما دسترسی پیدا کرده و سرمایه ی شما را از بین ببرد.

    چرا باید در یک صرافی ایرانی معامله کرد؟

    یکی از بزرگترین و امن ترین صرافی های خارجی مختص به صرافی بایننس می باشد که با دارا بودن بیشترین تعداد رمز ارز در بین تمامی صرافی های خارجی در جهان توانسته است سرمایه گذاران بزرگی را به سمت خود جلب کند. اما مشکل اساسی که کاربران ایرانی با این صرافی به طور دائم مواجهه هستند عدم دسترسی راحت به امکانات این صرافی و دارایی های خود می باشد. کاربران ایرانی به دلایلی چون مشکلات شبکه ای و تحریماتی که وجود دارد نمی توانند به راحتی به این صرافی دسترسی پیدا کنند. در چنین زمانی تنها راه دسترسی به این صرافی استفاده از فیلترشکن های قوی به همراه سرعت اینترنت بالا می باشد.

    اغلب مشکلات عمده در این صرافی این بود که شما تنها می توانید از یک آدرس فیلتر شکن استفاده کنید و در صورت تغییر آدرس امکان دسترسی به صرافی برای شما محدود می شود. این امر نوعی دیگر از مشکلاتی بود که صرافی بایننس یا دیگر صرافی های خارجی در برابر کاربران ایرانی قرار داده است. زیرا کاربران ایرانی در صورتی که مدت اعتبار فیلتر شکن به اتمام برسد دیگر قادر به اتصال مجددا به همان آدرس نبوده و در چنین زمانی مجبورند از طریق یک آدرس دیگر وارد شوند که اغلب بایننس احراز هویت آنان را تایید نمی کند. در آخر این کاربران باید برای اتصال به همان آدرس و دسترسی به دارایی خود در بایننس متحمل هزینه ی پرداخت زیادی برای خرید آدرس سابق شوند.

    با توجه به چنین اوامری پیدا کردن یک صرافی معتبر که نیاز به فیلتر شکن نداشته باشد و دسترسی راحتی را برای مدیریت دارایی ها و انجام معاملات دارا باشد یکی از دغدغه های اصلی کاربران و سرمایه گذاران ایرانی می باشد.

    حال این سئوال پیش می آید که در چنین زمانی چه باید کرد؟؟

    باید گفت در چنین زمانی مراجعه به صرافی های ایرانی بهترین گزینه برای خرید و فروش ارز های دیجیتال می باشد. اغلب صرافی های ایرانی به دلیل نوع پلتفرمی که دارند بدون فیلتر شکن استفاده می شوند.

    اما در این بین صرافی های ایرانی نیز خود به دلیل برخی از مشکلات و محدودیت هایی که دارند امکان پشتیبانی از تمامی رمز ارزهای لیست شده در صرافی بایننس را ندارند. از سوی دیگر برای انتقال ارز به مشکلاتی اعم از محدود بودن تعداد شبکه های ارز و همچنین کارمزد بسیار بالا اشاره کرد.

    برای در امان ماندن از چنین مشکلاتی توصیه می شود به صرافی باکوینا که از جمله صرافی های داخلی می باشد مراجعه نمایید. این صرافی بدون فیلتر شکن به تمامی کاربران خود خدمات معاملاتی چون خرید ارز دیجیتال، فروش ارز دیجیتال، قیمت لحظه ای ارز دیجیتال و همچنین انتقال ارز دیجیتال به سایر حساب ها ارائه می دهد. شما در این صرافی می توانید راحتی یک معامله ی سودآور را در سریع ترین زمان ممکن به همراه کارمزد بسیار کم شاهد باشید.

    مزیت صرافی باکوینا چه می باشد؟

    در بین تمامی صرافی های داخلی و خارجی خرید و فروش ارز های دیجیتال به جرئت می توان گفت صرافی باکوینا یکی از معتبر ترین و قابل اعتماد ترین صرافی ها می باشد. این صرافی دارای بیش از 350 رمز ارز لیست شده در صرافی بایننس می باشد که این امر باعث جلب توجه سرمایه گذاران بزرگی شده است. در واقع باید گفت هر ارزی که در صرافی بایننس موجود می باشد را این صرافی در پلتفرم خود قرار داده و امکان معامله را برای کاربران خود فراهم کرده است که به راحتی و در مدت زمانی کوتاه بدون استفاده از فیلتر شکن می توانند هر نوع ارزی که تمایل دارند را با کارمزدی بسیار کم خریداری کرده و در کیف پول آنلاین این صرافی که از امنیت بسیار بالایی برخوردار است ذخیره و نگهداری کنند.

    شما در این صرافی به راحتی و بدون نیاز به فیلتر شکن می توانید وارد شده و تنها با یک بار احراز هویت و تایید ایمیل کاربری می توانید فعالیت های خود را آغاز کرده و خدمات خرید و فروش ارز را به راحتی انجام دهید. همچنین انتقال ارز به سایر حساب های دیگر نیز در این صرافی برای شما میسر شده است که می توانید با استفاده از 50 نوع شبکه ی انتقال این جا به جایی را در مدت زمانی کوتاه در یک محیطی امن انجام دهید.

    با کوینا به جهت بهره مندی تمامی کاربران و  سرمایه گذاران از سود های بسیار بالا طراحی صرافی را به دست یک تیم متخصص از برنامه نویسان برتر کشور قرار داده است و این تیم با توجه به تخصص و تبحری که در این زمینه دارند پلتفرم صرافی را بدون نیاز به فیلتر شکن در عین دارا امنیت بسیار بالا طراحی و ارائه کرده اند. این صرافی قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی را دارد که نظر هر کاربری را تانسته است به خود جلب و رضایت آنان را در بر داشته باشد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=264331

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم