• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

چگونه با کمترین هزینه درباره ی بورس اطلاعات کسب کنیم؟

  • کد خبر : 305152
  • 15 مرداد 1401 - 16:00
چگونه با کمترین هزینه درباره ی بورس اطلاعات کسب کنیم؟

فهرست محتوا اگر قصد ورود به بازار بورس را دارید، باید متوجه‌باشید که ورود بی‌برنامه به هر زمینه‌ای بدون داشتن دانش قبلی از بزرگ‌ترین اشتباهی‌ست که می‌توانید انجام دهید. این موضوع در زمینه‌هایی هم‌چون بورس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ زیرا با وجود سودهای کلانی که بازارهای مالی می‌توانند به همراه دا‌شته‌باشند، ریسک سرمایه‌گذاری نیز در […]

فهرست محتوا

  • اگر قصد ورود به بازار بورس را دارید، باید متوجه‌باشید که ورود بی‌برنامه به هر زمینه‌ای بدون داشتن دانش قبلی از بزرگ‌ترین اشتباهی‌ست که می‌توانید انجام دهید. این موضوع در زمینه‌هایی هم‌چون بورس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ زیرا با وجود سودهای کلانی که بازارهای مالی می‌توانند به همراه دا‌شته‌باشند، ریسک سرمایه‌گذاری نیز در آن‌ها بالاست‌؛ هم‌چنین اخیراً شاهد افزایش ورود سرمایه‌گذاران به بازارهای بورس هستیم؛ بنابراین رقابت نیز در این زمینه شدید است. در نتیجه برای موفق‌شدن در بورس و بازارهای مالی دیگر، باید دانش خود را در این زمینه تقویت کرده و مهارت‌های خود را افزایش دهیم؛ در غیر این صورت شانسی برای رقابت در این بازار نداریم؛ پس ناگزیر از خرید کتاب های بورس هستیم.

     

    پیشنهاد ما برای ورود به این بازار مطالعه‌ی کتاب‌‌های آموزشی تحلیل تکنیکال، پرایس اکشن، ایچیموکو، امواج الیوت و فیبوناچی است. از این طریق با هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به روش‌های دیگر با صفر تا صد بازارهای مالی آشنا شده و به‌علت تنوع کتاب‌ها در این زمینه می‌توانید روزبه‌روز دانش خود را به‌روزرسانی کرده و رقبای خود را از میدان به در کنید. برای خرید کتاب های بورس فروشگاه اینترنتی سلکتاب به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی تهیه و توزیع کتاب‌های آموزش بورس و ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. این سایت با فروش آنلاین و با تخفیف کتاب‌های کاربردی در زمینه‌ی بازارهای مالی، خرید کتاب های بورس را برای شما راحت‌تر و کم‌ هزینه‌تر کرده‌است. در ادامه‌ی مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از بهترین و کاربردی‌ترین کتاب‌های آموزش بورس بپردازیم؛ پس مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید‌.

    کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه

    کتاب فوق اثر جان مورفی، پدر تحلیل تکنیکال نوین است. مورفی این کتاب را در سال ۱۹۹۹ منتشر کرد. وی در این کتاب به‌طور کامل به آموزش تحلیل تکنیکال پرداخته و به ما یاد می‌دهد که چگونه بدون دخیل‌کردن احساسات درست‌ترین تصمیم را گرفته و بهترین سرمایه‌گذاری ممکن را انجام دهیم. مورفی در این کتاب با آموزش نکاتی پیرامون اسیلاتورها، الگوها، روندها، سطوح حمایت و مقاومت و… سعی بر این دارد که ما را برای بقا در بازار بورس آماده کند و دید نوین‌تری از بازار را به ما نشان دهد. این کتاب هفت سال در بین پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار سرمایه قرار داشته و از دید برخی از سرمایه‌گذاران به “کتاب مقدس” تشبیه شد‌ه‌است.

    کتاب شیوه لاکپشت‌‌ها

    کتاب شیوه لاکپشت‌ها بهترین اثر کورتیس ام فیث است. او به‌عنوان عضوی از گروه بازرگانی نخبه‌ی شیکاگو که به اسم لاکپشت‌ها شناخته می‌شدند، در کتاب شیوه‌ی لاکپشت‌ها تمامی روش‌های معاملاتی گروه خود را فاش کرده و دلایل موفقیت سیستم معاملاتی این گروه را شرح می‌دهد. توضیحات کتاب به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ کتاب فوق هم‌چنین به بررسی حالات روحی، تعصبات و درگیری‌های ذهنی تریدرها می‌پردازد. در این کتاب متوجه می‌شویم که دلیل اصلی تشکیل گروه نخبه‌ی لاکپشت‌ها پاسخ به این سوال اساسی بود‌ه‌است که آیا معامله‌گران موفق متولد می‌شوند یا پرورش می‌یابند؟ در طول کتاب متوجه می‌شویم که چگونه ۲۳ نفر از افراد عادی جامعه توانستند به تاجران موفقی تبدیل شوند. با این وصف خواندن این کتاب برای تمام افرادی که با بازارهای مالی سروکار دارند ضروری است؛ چه افرادی که اول راه هستند و چه افرادی که از ادامه‌ی مسیر ناامید شده‌اند. شیوه لاکپشت‌ها را نیز مانند کتاب قبلی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی سلکتاب تهیه نمایید.

    چگونه با کمترین هزینه درباره ی بورس اطلاعات کسب کنیم؟

    کتاب معامله‌گر منضبط

    شما هیچ کنترلی بر بازار بورس ندارید! شما هرگز نمی‌توانید بازار را به سمت و سوی دلخواه خود هدایت کنید. در مقابل بازار نیز هیچ کنترلی بر شما ندارد؛ پس با این وجود تنها چیزی که تحت کنترل شماست خود شما هستید! بخش عظیمی از موفقیت شما در بازار بورس به نحوه‌ی تفکر شما به‌عنوان یک معامله‌گر برمی‌گردد. مارک داگلاس در کتاب خود، معامله‌گر منضبط، به ماهیت روان‌شناختی معامله‌گران موفق پرداخته و ادعا می‌کند که عوامل روان‌شناختی از مهم‌ترین دلایل عدم پیشرفت بیشتر معامله‌گران در بورس و ناتوانی آن‌ها در حفظ سهام خود است. داگلاس در کتاب معامله‌گر منضبط به شما کمک می‌کند که قدم به قدم خود را از نظر روان‌شناسی با محیط و شرایط بازارهای مالی تطبیق دهید؛ چون این شرایط با شرایط زندگی در تمامی محیط‌های اجتماعی که تا به حال در آن‌ها زندگی کرده‌اید متفاوت است. این کتاب کاربردی از مهم‌ترین کتاب‌های آموزش بورس بوده و به‌عنوان کتابی مرجع توسط خیلی از نویسنده‌های دیگر استفاده می‌شود.

    کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

    شاید اگر به شما بگویند سیستمی قدرتمند برای تحلیل تکنیکال وجود دارد که ثمره‌ی قرن‌ها تجربه در خاور دور است، این ادعا را عجیب بیابید؛ اما جالب است بدانید که سیستم نمودارهای شمعی ژاپنی امروزه از هیجان‌انگیزترین و قدرتمندترین ابزارهای این حوزه شناخته می‌شود. اگر قصد خرید کتاب های بورس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که اصلاً کتاب الگوهای شمعی ژاپنی، اثر استیو نیسون، را از دست ندهید. این کتاب با پیش‌فرض مبتدی‌بودن شما، به معرفی و آموزش نمودارها و الگوهای شمعی می‌پردازد. نیسون اولین کسی بود که روش الگوهای شمعی ژاپنی را به غرب معرفی کرد. تا قبل از این کتاب، کارایی این سیستم و انعطاف‌پذیری آن در ترکیب با دیگر ابزار تحلیل برای غربی‌ها ناشناخته بود و کمتر کسی می‌دانست که این سیستم چقدر کارامد است و استفاده از آن کار تحلیل تکنیکال را تا چه حد فرح‌بخش و هیجان‌انگیز کرده‌است. پس اگر به‌دنبال کتابی هستید که این سیستم قدرتمند و کاربردی را، که به عقیده‌ی برخی بهترین روش تحلیل تکنیکال است، از ابتدا به شما آموزش دهد برای اضافه‌کردن آن به سبد خرید خود در فروشگاه اینترنتی سلکتاب تردید نکنید.

    چگونه با کمترین هزینه درباره ی بورس اطلاعات کسب کنیم؟

    چرا فروشگاه اینترنتی سلکتاب؟

    اگر برایتان سوال پیش‌آمده که چرا ما فروشگاه اینترنتی سلکتاب را برای خرید کتاب های بورس به شما معرفی کردیم، باید بگوییم که مزایای مخصوص این فروشگاه باعث دسترسی بهتر شما به کتاب‌های موردنظرتان و صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان می‌شود؛ چرا که تمامی کتاب های آموزش بورس و ارز دیجیتال در فروشگاه مذکور دارای تخفیف‌های ویژه هستند و هزینه ی ارسال آن نیز برای سفارشات بالای ۵۰۰٫۰۰۰تومان رایگان است. هم‌چنین سلکتاب به‌صورت تخصصی در زمینه‌ی فروش کتاب های بورس و ارز دیجیتال فعالیت می‌کند که آرشیوی کامل و فوق‌العاده از بهترین کتاب‌های حال حاضر دنیا در این حوزه در اختیار شما قرار می‌دهد. سلکتاب دارای نماد اعتماد الکترونیکی است، پس می‌توانید با خیال راحت هنگامی که در خانه نشسته‌اید کتاب‌های خود را به‌شکلی ایمن، سریع و با قیمت بسیار مناسب از یک مرجع مطمئن سفارش دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305152

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم