• امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

چگونه بازی های ایکس باکس را بر روی گوشی های موبایل اجرا کنیم ؟

  • کد خبر : 311606
  • 01 اسفند 1401 - 2:34
چگونه بازی های ایکس باکس را بر روی گوشی های موبایل اجرا کنیم ؟

فهرست محتوا خبر خوش آن است که کمپانی مایکروسافت در تلاش  برای اجرای بازی های ایکس باکس روی گوشی های اندروید یا تبلت است و با گوگل همکاری های لازم را انجام می دهند. این قابلیت کمک می کند که امکان نصب ۱۵۰ بازی بر روی گوشی موبایل یا تبلت ، با پرداخت هزینه ی […]

فهرست محتوا

  • خبر خوش آن است که کمپانی مایکروسافت در تلاش  برای اجرای بازی های ایکس باکس روی گوشی های اندروید یا تبلت است و با گوگل همکاری های لازم را انجام می دهند. این قابلیت کمک می کند که امکان نصب ۱۵۰ بازی بر روی گوشی موبایل یا تبلت ، با پرداخت هزینه ی ماهیانه میسر شود. در واقع «Xbox Game Pass Ultimate» برای کاربران این امکان را ایجاد کرده است که با پرداخت ماهانه به صدها بازی Xbox  و PC دسترسی داشته باشند. قطعا میدانید که این ویژگی به امکانات گوشی و سیستم عامل اندروید ۶ یا بالاتر مرتبط است. در عین حال انجام بازی های ایکس باکس روی موبایل نیازمند استفاده از اینترنت پرسرعت است و قطعاً این نکته ی بسیار حائز اهمیتی بر عملکرد این برنامه هاست .

     

    لازم به ذکر است که برای گیمرها چند میلی ثانیه تاخیر ، می تواند عواقب زیادی علی الخصوص در بازی های تیمی و چند نفره داشته باشد.این تاخیر ها در بازی های تک نفره نمود چندانی ندارد چرا که این تصور را برای کاربر القاء می کند که مثلاً ماوس یا کنترل کننده ی بازی کند عمل می کند . اما در بازی های چند نفره و گروهی  میزان حساسیت موضوع بسیار بالاست و  نشان می دهد که وجود وقفه یا ایجاد اختلال در سرعت انتقال استریم از سرور اصلی به گوشی گیمر ها ، می تواند در نتیجه ی کلی بازی اثر گذار باشد. سازندگان این بازی ها متوجه حساسیت این لگ ها در زمان اجرای بازی ها هستند. آن به شکل قابل توجهی تلاش می کنند تا این لگ ها در زمان اجرا را رفع کنند.

     

    چه گوشی هایی توان اجرای بازی های ایکس باکس وان را دارند ؟!

     

    همان طور که در بالا بیشتر توضیح دادیم گوشی هایی که نسخه ی سیستم عامل آن ها ۶ یا بیشتر باشد و برای اتصال به کنترل کننده ی بی سیم ایکس باکس وان از بلوتوث ۴ استفاده کنند ، توانایی آن را دارند تا بازی های ایکس باکس وان را بر روی گوشی اجرا نمایند .

    چگونه بازی های ایکس باکس را بر روی گوشی های موبایل اجرا کنیم ؟

    نحوه ی اجرا کردن بازی های ایکس باکس وان روی گوشی های اندروید

     

    در ابتدا باید بدانید امکان اجرا کردن بازی ها بر روی تمامی گوشی ها میسر نیست به عنوان مثال با اینکه گوشی پیکسل 4 ای ، گوشی بسیار خوبی است اما قدرت مورد نیاز برای اجرای به راحتی بازی Gears 5 را ندارد.

    واقعیت آن است که این بازی ها در فضایServer Frame اجرا می شود و فیلم بازی روی گوشی کاربران پخش می شود. این بدین معنا ست که رایانه یا کنسولی که وظیفه ی اجرای بازی انفجار را دارد، دور از شما قرار می گیرد.

    شما با دانلود از سایت وان ایکس و یا با سرچ در گوگل و دانلود برنامه ی «Game Pass app »  از گوگل پلی استور متوجه چگونگی کارکرد آن خواهید شد.

     

     

    به نظر شما این سرویس ارزش امتحان کردن دارد ؟!

     

    مایکروسافت توانسته است تا با نرم افزار Game Pass Ultimate و ارائه ی‌ سرویس فوق تا حدود قابل توجهی انتظارات کاربران را برآورده کند . بنابراین ما به شما توصیه می کنیم تا اگر این سرویس را ندارید با گرفتن کد اشتراک از امکانات آن بهره مند شوید و اگر اشتراک سرویس مذکور را دارید یک بار آن را تست کنید. در مد هزینه ی اشتراک باید خاطر نشان کنیم که اولین هزینه ی اشتراک ماهیانه ۱ دلار است اما در ماه های بعدی شما باید ماهیانه ۱۵ دلار برای هزینه ی اشتراک خود پرداخت کنید.کاملا گویاست که قیمت بسیار پایین اولین کد اشتراک ، ارزش یک بار امتحان کردن آن را دارد .

    چگونه بازی های ایکس باکس را بر روی گوشی های موبایل اجرا کنیم ؟

    چطور فهرست بازی های سازگار ایکس باکس بر روی گوشی اندروید را پیدا کنیم ؟!

     

    برای مشاهده ی فهرست بازی های سازگار با این سرویس کافیست تا در صفحه ی Game Pass Library بر روی گزینه ی Could -enabled کلیک کنید .

     

    نمونه ای از بازی های سازگار ایکس باکس وان با گوشی اندروید

     

    Children of Morta

    Untitled Goose Game

    Dead cells

    and

    Spiritfarer

     

    را می توان نام برد .

     

    امکانات موجود در بازی های ایکس باکس وان که بر روی سیستم عامل اندروید گوشی ها اجرا می شود.

     

    با امکان دانلود ایکس باکس وان بر روی اندروید ، اتفاق بسیار مهم و فوق العاده ای در صنعت و جامعه ی گیمینگ رخ داده است. کاربران می توانند با دیگر گیمر ها در ارتباط باشند ، از فعالیت دیگر گیمر ها مطلع شوند که این اتفاق در Xbox live  پیش می آید. آن ها می توانند بازی ها را مشاهده و بررسی کنند و همچنین کلیپ های خود را به اشتراک بگذارند. گیمرها می توانند از استور بازی های مد نظر خود را خریداری کنند

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=311606

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم