• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

چه متریال‌هایی برای تولید جعبه تقسیم برق استفاده می‌شود؟

  • کد خبر : 342805
  • 22 اسفند 1402 - 10:39
چه متریال‌هایی برای تولید جعبه تقسیم برق استفاده می‌شود؟

فهرست محتوا برای طراحی و تولید انواع جعبه تقسیم برق از متریال‌های گوناگونی استفاده می‌شود. این مواد به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که جعبه تقسیم‌ها از هر لحاظ ایمنی شبکه‌های کابل کشی و برق کشی را افزایش دهند. همانطور که می‌دانید ما در یک جعبه تقسیم برق احتیاج به مقاومت بدنه، جلوگیری از آسیب به محل […]

فهرست محتوا

  • برای طراحی و تولید انواع جعبه تقسیم برق از متریال‌های گوناگونی استفاده می‌شود. این مواد به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که جعبه تقسیم‌ها از هر لحاظ ایمنی شبکه‌های کابل کشی و برق کشی را افزایش دهند. همانطور که می‌دانید ما در یک جعبه تقسیم برق احتیاج به مقاومت بدنه، جلوگیری از آسیب به محل اتصالات، جدا کردن تنش‌های محیطی در محل اتصالات داریم. همه این‌ها باید در یک باکس برق مهیا باشد تا بتوان در یک بازه زمانی بلند مدت خدمات ایده آلی را از آنها دریافت کرد.

    در ادامه مقاله منحصراً در مورد مواد و متریالی صحبت می‌کنیم که برای ساخت این باکس‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس اگر می‌خواهید یک جعبه تقسیم استاندارد با کیفیت و مناسب پروژه خود را خرید کنید و در انتخاب نوع متریال در تردید هستید این مقاله مختص شما می‌باشد و تا انتها تمامی جزئیات را مطالعه فرمایید.

    استفاده از متریال آلومینیومی در ساخت جعبه تقسیم برق

    متریال آلومینیومی از مواد بسیار مقاوم برای طراحی و ساخت انواع جعبه تقسیم می‌باشد. شما می‌توانید جعبه تقسیم‌های آلومینیومی را در بسیاری از پروژه‌های صنعتی استفاده کنید. اصولاً فلز آلومینیوم کاملا ضد زنگ است و خاصیت این ماده است که در محیط‌های مرطوب هیچگونه تغییر و واکنشی با محیط نمی‌دهد. بنابراین اگر فکر می‌کنید فضای مورد نظر که قرار است از جعبه تقسیم برق استفاده کنید مرطوب، در فضای باز و در تماس با دیگر آلاینده‌های محیط است متریال آلومینیوم گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

    از طرف دیگر جعبه تقسیم‌های آلومینیومی کاملا ضد ضربه هستند البته به این معنا نیست که شما بخواهید با ضربات سنگین آنها را مورد سنجش قرار دهید. زیرا هر نوع فلزی در یک محدوده خاصی می‌تواند در تماس با ضربه دچار شکستگی شود. البته این موضوع بیشتر مرتبط با چدن خالص و آلومینیوم می‌باشد. در ارتباط با جعبه تقسیم برق که از جنس فولادی یا استیل هستند، شما یک محصول بسیار مقاوم و با کیفیتی را در اختیار دارید.

    چه متریال‌هایی برای تولید جعبه تقسیم برق استفاده می‌شود؟

    جعبه تقسیم برق فولادی گالوانیزه

    یکی از آلیاژ‌های با کیفیت و مقاومی که در ساخت انواع جعبه تقسیم برق استفاده می‌شود دقیقاً همان فلز فولاد است که امروزه در صنایع مختلف و طراحی و ساخت تجهیزات گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک جعبه تقسیم برق گالوانیزه علاوه بر آنکه مقاومت مکانیکی بالایی دارد کاملا ضد زنگ و ضد خوردگی می‌باشد. دقیقاً مانند جعبه تقسیم‌های آلومینیومی که این ویژگی را دارند. مقاومت ورق این باکس‌ها به نسبت پایین‌تر از جعبه تقسیم‌های آلومینیومی است.

    اما در همین ضخامت اندک نیز به خوبی می‌توانند از ترمینال‌ها و محل اتصالات داخل باکس محافظت کنند. شما می‌توانید این باکس‌ها را در محیط‌های صنعتی و کاری و همچنین ساختمان‌های تجاری نیز مورد استفاده قرار دهید. البته بیشتر کاربری آنها در ساختمان‌هایی است که عملیات تولید و ساخت محصولات صنعتی انجام می‌شود. به دلیل داشتن پانچ‌ها و سوراخ‌های مختلفی که در دور جعبه تقسیم گالوانیزه وجود دارد شما می‌توانید انواع لوله برق را به این باکس‌ها متصل کنید. ابعاد و سایزبندی‌های گوناگونی نیز برای محصول وجود دارد به طوری که حتی در نمونه‌های ارتفاع‌دار یا عمق‌دار نیز طبقه‌بندی می‌شوند.

    چه متریال‌هایی برای تولید جعبه تقسیم برق استفاده می‌شود؟

    جعبه تقسیم برق پلاستیکی

    یک مدل بسیار پرکاربرد و در عین حال پرفروش از جعبه تقسیم برق مدل‌های پلاستیکی هستند. این باکس‌ها غالباً از متریال‌های پلاستیکی یا پلیمری ساخته می‌شوند. این جعبه تقسیم‌ها عمدتاً از مواد پی‌وی‌سی تولید می‌شود. اگرچه از لحاظ مقاومت، ضربه پذیری به اندازه نمونه‌های فلزی نیستند. اما به جهت ساختاری که دارند می‌توانند به عنوان جعبه تقسیم برق ساختمان استفاده شوند.

    همانطور که می‌دانید ساختمان‌های چندین طبقه برای اهداف گوناگون مانند نصب و اتصال دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های برق کشی احتیاج به جعبه تقسیم دارند. لذا نمونه‌های پلاستیکی به دلیل صنعتی نبودن محیط بهترین انتخاب خواهند بود. تمامی مدل‌های معرفی شده برای انواع جعبه تقسیم برق دارای یک سیستم مهروموم مناسب هستند. به این صورت که آلاینده‌های محیط و تنش‌های پیرامون قابلیت نفوذ به داخل محفظه باکس را ندارند. در چنین شرایطی شما می‌توانید اطمینان کامل داشته باشید که تمامی اتصالات بدون آسیب و کاملا سالم باقی خواهند ماند.

    برای دستیابی به یک پروژه کابل کشی ایمن و با کیفیت بالا حیطه نصب نیز بسیار اهمیت دارد. بنابراین اگر فکر می‌کنید که انتخاب صحیح جعبه تقسیم می‌تواند تضمین کننده کیفیت کار باشد باید بگوییم که اینگونه نیست. هر سه مدل‌های معرفی شده در جایگاه خود با ارزش و ایده‌آل در پروژه‌های گوناگون هستند. اما ویژگی‌های محیط است که تعیین می‌کند شما از کدام باکس استفاده کنید. کارشناسان فروش در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

    خرید انواع جعبه تقسیم از گروه صنعتی رفیع

    طیف گسترده‌ای از انواع جعبه تقسیم برق در گروه صنعتی رفیع و در سایزبندی‌های گوناگون عرضه می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم خرید از این مرکز تولیدی کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن محصولات است. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت اصلی ما به آدرسhttps://rafiepipe.com علاوه بر آشنایی با محصولات تولیدی این مرکز از طریق بخش تماس با ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342805

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم